قیمت ریسوگراف rz 390

ریسوگراف RZ230

قیمت ریسوگراف rz 390

قیمت ریسوگراف rz 390 با توجه به انواع مدل های مختلف ارائه شده بسیار متفاوت است. این مدل دستگاه کپی برای محیط های کاری با حجم بالا بهترین گزینه محسوب می شود. در واقع ریسوگراف rz 390 از دستگاه های جدید کپی پرینتر دیجیتالی بازار است که از قابلیت های بسیار زیادی بهره می برد.

مشخصات فنی ریسوگراف rz 390

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت ریسوگراف rz 390باشید بهتر است. با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن آشنا شوید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید. همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را به خوبی دریافت نمایید. در واقع اگر به دنبال خرید دستگاه کپی با بودجه مناسب و معقول برای محیط های کاری با حجم بالا هستید. به جرات می توان گفت این مدل دستگاه کپی بهترین گزینه پیشنهادی به شمار می آید.

کیفیت

یکی از قابلیت های مهم این دستگاه کپی کیفیت و وضوح چاپ آن است. کاربران با استفاده از این دستگاه کپی می توانند. اسناد مختلف را با کیفیت ۶۰۰ * ۶۰۰دی پی آی چاپ کنند. همچنین با استفاده از این دستگاه کپی می توانید. از برگه ها با سایز و جنس های مختلف کپی بگیرید.

سرعت

ریسوگراف rz 390 از سرعت عملکرد بالایی برخوردار است. به گونه ای که قادر است. در هر دقیقه بین ۶۰ تا ۱۳۰ برگ را با کیفیت مناسبی چاپ و تکثیر نماید.

مواد مصرفی

از دیگر قابلیت های این مدل دستگاه کپی مواد مصرفی تقریبا فراوان و ارزان می باشد. که آن را جهت استفاده در چاپخانه ها و دفاتر فنی مناسب و ایده آل نموده است.

راههای ارتباطی

جالب است بدانید یکی از مزیت ‌های مهم که بر روی قیمت ریسوگراف rz 390 به طور قابل توجهی تاثیرگذار بوده راه های ارتباطی آن می باشد. با استفاده از این نوع دستگاه کپی به راحتی می توانید. که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق پورت های USB 2.0 و Ethernet وصل شده و داده های آن را بخوانید.

آشنایی با قیمت ریسوگراف rz390

قیمت ریسوگراف rz 390در بازه های زمانی مختلف و در مراکز فروشگاهی گوناگون مقادیر متفاوتی دارد. امروزه با توجه به شرایط نا مناسب اقتصادی قیمت این مدل دستگاه کپی نیز دچار تغییرات زیادی شده است. اما با این وجود از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. در حالت کلی عوامل مختلفی همچون حداکثر چاپ ماهیانه و روزانه، قابلیت چاپ دورو، سیاه و سفید و یا رنگی بودن، مواد مصرفی، کارایی، قابلیت فیدر و مدل های ارائه شده بر روی قیمت ریسوگراف rz 390 تاثیر گذار هستند.

جمع بندی و کلام آخر

 

قیمت ریسوگراف rz 390 با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارد. بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین این دستگاه کپی در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. از اینرو از هر مرکزی نمی توان اقدام به خرید آن نمود. براساس تجربه و تحقیقات به عمل آمده فروشگاه کپی ایران یکی از بهترین و با سابقه ترین مراکز جهت خرید این مدل دستگاه کپی به شمار می آید. زیرا این مرکز با داشتن تجربه و نامی آشنا توانسته است. اطمینان خریدی با کیفیت را برای مشتریان خود فراهم نماید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسوگراف rz 390 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.