قیمت کپی کانن ۲۲۰۲

کانون 2204

قیمت کپی کانن ۲۲۰۲

قیمت کپی کانن ۲۲۰۲ در رنج قیمتی متوسط قرار دارد. همین امر سبب محبوب شدن این دستگاه کپی رومیزی و مخصوص کلاس کاری متوسط در بین خریداران ماشین های کپی شده است. علاوه بر قیمت مناسب، imagerunner 2202 دارای ویژگی های بسیار خوبی نیز می باشد. سطح کارایی و عملکرد رضایت بخش دستگاه شما را در انجام تمام کارهای یک دفتر اداری متوسط یاری خواهد کرد.

ویژگی ها و مشخصات کپی کانن ۲۲۰۲

کپی imagerunner 2202 ابعاد کوچک و وزن کمی دارد. به طوری که بدون مشکل می توانید آن را روی میز کار خود جای دهید. سرعت خروجی کپی دستگاه تا ۲۲ برگ بر هر دقیقه نیز می رسد. این سرعت برای بسیاری از مراکز ارائه دهندهخدمات چاپ و تکثیرات مثل کافی نت ها یا چاپخانه ها کافی می باشد. علاوه بر سرعت خروجی کلی، سرعت آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی نیز بسیارخوب است.

توجه داشته باشید که با توجه به قیمت کپی کانن مدل imagerunner 2202، شما همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را دریافت خواهید کرد. اما سطح کارایی همه این ویژگی ها در حد متوسط و خوب می باشد. اگر با سفارش های سنگین و حجیم سر و کار ندارید چنین دستگاه کپی میان رده ای می تواند توان تولیدی و راندمان کاری شما را به حداکثر برساند.

عوامل موثر بر قیمت

قیمت کپی کانن مدل imagerunner 2202 تحت تاثیر عوامل مختلفی می تواند دسخوش تغییر شود. علاوه بر میل همه مشتریان مبنی بر پرداخت هزینه کمتر حین خریداری دستگاه کپی، عامل دیگری نیز اثر بسزایی دارد. در فرآیندهای کپی، هزینه تمام شده برای هر برگ کاغذ اهمیت ویژه ای دارد. به این دلیل است که به طور کلی دستگاهی که کارکرد مقرون به صرفه تری داشته باشد دستگاه کپی بهتری تلقی می شود.

کپی ۲۲۰۲ از مکانیسم هیا کنترل قیمت متعددی بهره می برد. به کمک این مکانیسم ها شما می توانید کنترل خود را بر هزینه های مصرفی دستگاه به مراتب افزایش دهید. علاوه بر این مورد، ماشین کپی imagerunner 2202 از کارتریج ها و جوهر هایی استفاده می کند که زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت می باشند. این جوهر ها علاوه بر دوست دار طبیعت بودن، کارکرد بالا و به صرفه ای نیز دارند.

کیفیت بهتر، خرید ارزان تر

 

حقیقتی که در امر خرید ماشین های اداری و دستگاه های صنایع چاپ و تکثیرات وجود دارد متفاوت با حقیقتی است که در مردم به آن باور دارند. در واقع می توان کیفیت را با قیمت ارزان نیز خریداری کرد. قیمت کپی کانن مدل imagerunner 2202 در صورت خریداری استوک این فتوکپی، بسیار ارزان تر خواهد بود در صورتی که شما هیچ کیفیت و یا کارایی را قربانی این قیمت کمتر نخواهید کرد.

همچنین به سبب امکان افزودن اختیاری آپشن ها به دستگاه های استوک، شما می توانید صرفه جویی بیشتر نیز کنید. به این ترتیب که با بررسی نیاز های محیط کاری خود و حذف آپشن هایی که کارایی کمتری دارند قیمت مناسب تری را برای خرید فتوکپی خود بپردازید.

فروشگاه کپی ایران، ارائه دهنده انواع شرایط خرید برای شما خریداران ماشین های اداری می باشد. با خرید ا کپی ایران، از سلامت محصول دریافتی و همچنین پرداخت بهترین هزینه اطمینان حاصل کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه کپی کانن ۲۲۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.