دستگاه فتوکپی تکثیر توشیبا

Showing all 9 results

توشیبا با پیشرفته ترین امکانات برای محیط های کاری با حجم متوسط جهت چاپ کاغذهای با سایز A4, A5, A3 طراحی شده است. این مدل دستگاه کپی مصرف انرژی پایینی دارد.

همچنین دستگاه های کپی این برند از طراحی خاص آرگونومیکی برخوردار هستند. اگر به زیبایی محیط کاری خود اهمیت می دهید. توصیه می کنیم این مدل دستگاه کپی را خریداری کنید.

شرکت توشیبا

با توجه به سابقه درخشان شرکت توشیبا، شما می ‌توانید با اطمینان کافی نسبت به خرید این دستگاه کپی اقدام کنید. با خرید دستگاه فتوکپی توشیبا می‌ توانید. کارهای خود را با سرعت و دقت بالایی انجام دهید. این دستگاه با سرعت بالای چاپ و تکثیر، مانع از اتلاف وقت کاربران خواهد شد. برای افرادی که به نظم در محیط کاری خود اهمیت می‌دهند، این دستگاه کپی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. زیرا با طراحی آرگونومیک خاصی که دارد باعث ایجاد فضای منظم و آراسته در محیط کاری شما می ‌شود. این دستگاه علاوه بر ایجاد نظم، با قابلیت های فراوان و طراحی خاص خود انتخابی مناسب برای اکثر مشتریان به حساب می‌ آید.

نوع توشیبا

بهتر است بدانید که دستگاه ‌های فتوکپی توشیبا به دو دسته تک کاره و چند کاره تقسیم بندی می ‌شوند. افرادی که از فضای کافی برخوردار هستند .و مشکلی برای صرف هزینه در جهت خرید دستگاه ‌های دیگر ندارند، می ‌توانند فتوکپی توشیبا تک کاره را انتخاب کنند. و برای کارهای دیگر خود مثل پرینت، فکس و … ستگاههای جداگانه انتخاب  و خریداری می کنند. اما در غیر اینصورت خرید دستگاه کپی‌ های چند کاره بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. هم از لحاظ جا و مکان برایشان مناسب است. و هم از لحاظ هزینه هایی که برای خرید دستگاه صرف می کنند به نفع کاربران خواهد بود. لازم به ذکر است که دستگاه‌های تک کاره و چندکاره در مواردی از قبیل اندازه، رنگی بودن یا نبودن، وزن، دارا بودن قابلیت پرینت و اسکن با یکدیگر تفاوت دارند.