آشنایی با ریکو mp6002

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

آشنایی با ریکو mp6002

آشنایی با ریکو mp6002 از لحاظ مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه است. به طوری که انرژی حدود دو لامپ حبابی ساده را مصرف می کند. از طرفی قطعات دستگاه با محیط زیست بیگانه نیستند و قابل تجزیه می باشند به همین دلیل انرژی کمتری را مصرف خواهند کرد. همچنین هیچگونه نشر شیمیایی خطرناک یا گاز سمی یا اشعه مضری از ریکو mp6002 منتشر نمی شود. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از این مدل دستگاه کپی استفاده کنید.

۳ کاربرد در قالب یک دستگاه

ریکو آفیشیو mp6002 به دلیل چند منظوره بودن قادر است علاوه بر عملیات کپی نیاز کاربران را در خصوص اسکن و پرینت هم برطرف کند. بنابراین خرید این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن برای افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه کپی را ندارند و همچنین از فضای کافی در محیط اداری برخودار نیستند بسیار مناسب می باشد..

قابلیت کپی ریکو mp6002

ویژگی اصلی ریکو mp6002 کپی کردن است. این دستگاه کپی می تواند در هر دقیقه ۶۰ برگ را کپی بگیرد. همچنین به دلیل کاربری لیزری از دقت و کیفیت بالایی برخوردار است. با این دستگاه می توانید از چاپی زنده و عمیق بهره مند شوید.

قابلیت پرینت

بهتر است بدانید که این دستگاه کپی علاوه بر کپی می تواند پرینت هم بگیرد. بنابراین هیچگونه محدودیتی از لحاظ پرینت گرفتن برگه های خود با این مدل دستگاه کپی پیدا نخواهید کرد.

قابلیت اسکن ریکو mp6002

یکی دیگر از ویژگی های مهم این مدل دستگاه کپی دارا بودن سیستم اسکنر CCD می‌ باشد. این قابلیت باعث افزایش کارایی دستگاه شده است. ریکو آفیشیو mp6002 می تواند برگه با وضوح ۶۰۰ ppi را اسکن کند.

رزولوشن این مدل دستگاه کپی با بسیاری از تکنیک‌های مهندسی شده پردازش تصویر آمیخته شده است. بنابراین از کیفیت بالای خروجی برخوردار می باشد. همچنین با این دستگاه کپی تفکیک، تمایز و کنتراسنت مطلوب‌تری در تصویر خروجی مشاهده خواهید کرد. تکنولوژی پرینت به صورت لیزری از روش های چاپ با کیفیت و دقت بالا است.

جمع بندی و کلام آخر

ریکو mp6002 هر کدام از ویژگی‌های سرعت، کیفیت و کارایی را در سطح بسیار مناسب به کاربر خود ارائه می‌دهد. توان کار ماهانه این مدل دستگاه کپی ۳۰۰۰۰۰ برگ است. همچنین این دستگاه از استپلر یا مرتب کننده همراه برخوردار می باشد. این ویژگی باعث افزایش عملکرد دستگاه خواهد شد.

بهتر است بدانید که کیفیت بالای این مدل دستگاه کپی باعث شده است که انتخابی مناسب برای دفاتر فنی و مراکز آموزشی به شمار رود. این دستگاه در ابعاد ۶۹۰×۷۹۹×۱۱۷۱ میلی ‌متر و وزن ۲۱۴ کیلوگرم ساخته شده است.

کپی ایران

فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری از اعتبار بالایی برخوردارمی باشد. با مراجعه به سایت فروشگاه و مشاهده جزئیات و خصوصیات دستگاه می توانید این مدل دستگاه کپی را از فروشگاه معتبر کپی ایران خریداری کنید. همچنین فروشگاه کپی ایران تمامی دستگاه های استوک خود را به همراه ضمانت سلامت کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. بنابراین با فروشگاه کپی ایران از یک خرید مطمئن بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp6002 کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.