فتوکپی تکثیر ریکو آفیشیو

Showing all 9 results

ویژگی های فنی و ظاهری ریکو آفیشیو

ریکو آفیشیو  یکی از دستگاه های فتوکپی و چند منظوره موجود در بازار است. که که به صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده به فروش می رسد. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه فتوکپی تکنولوژی چاپ لیزری آن می باشد. چاپ لیزری در حال حاضر قوی ترین روش چاپ است. این دستگاه کپی قادر است همزمان از پشت و روی کاغذ کپی بگیرد. این دستگاه جهت انجام کارهای با حجم بالا ساخته شده است. با این دستگاه کپی می توانید عمل اسکن رنگی هم انجام دهید. همچنین این دستگاه به دلیل دارا بودن قابلیت های فراوان در دفاتر فنی، مدارس و دانشگاه ها کاربرد دارد.

ریکو آفیشیو با توجه به حجم کاری، ظرفیت، سرعت، دقت و کاربردهای متفاوت ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. برای آن که بتوانید خریدی مناسب و خوب داشته باشید بهتر است با ویژگی های فنی مهم دستگاه های فتوکپی آشنا شده تا بتوانید دستگاهی متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. در این بخش شما را به طور تخصصی با ریکو آفیشیو بیشتر آشنا می کنیم. این دستگاه فتوکپی یک دستگاه چند منظوره است که علاوه بر فتوکپی رنگی و سیاه و سفید، اسکن، پرینت و فکس را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات کپی

ریکو آفیشیو می تواند تصاویر مختلف را هم به صورت سیاه و سفید و هم رنگی چاپ کند. این دستگاه توانایی کپی دو طرفه از کاغذها را داشته و نیازی به جابجایی دستی برگه ندارید. این ویژگی سرعت کار شما را تا دو برابر افزایش می دهد. سرعت کپی این دستگاه بسیار بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 70 برگه را کپی بگیرد. کیفیت چاپ این دستگاه فتوکپی نیز استاندارد بوده و می تواند تصاویر را با کیفیت 600 DPI به صورت رنگی و یا سیاه و سفید چاپ کند.

در انبار موجود نمی باشد

ریکو آفیشیو

ریکو آفشیو ۵۵۱

در انبار موجود نمی باشد

ریکو آفیشیو

ریکو آفیشیو ۷۰۰