Showing all 4 results

دستگاه فتوکپی رومیزی توشیبا

توشیبا رومیزی از دستگاه های فتوکپی توشیبا است که استفاده از آن  امروزه به طور چشمگیری در بین کاربران متداول شده است، زیرا تمام قابلیت هایی را که کاربران نیاز دارند به بهترین شکل در اختیار آن ها قرار می دهد.

همچنین این مدل دستگاه کپی یکی از دستگاه های چند منظوره با حجم کاری متوسط محسوب می شود. از اینرو استفاده از آن برای مراکز آموزشی مانند مدارس، کتابفروشی ها، کانون های آموزشی و عکاسانی که به حجم کاری بالایی نیاز دارند بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد.

استفاده از این دستگاه چند منظوره و پرکاربرد به نوعی باعث صرفه ‌جویی در زمان و هزینه‌ ها خواهد شد. در واقع این دستگاه شما را از دستگاه ‌های دیگر جهت اسکن و پرینت بی ‌نیاز می‌کند. همچنین فضای کمتری  در محل کار شما را اشغال خواهد کرد.

دستگاه فتوکپی توشیبا رومیزی مانند تمام دستگاه های کپی و تجهیزات اداری از معایب و مزایای خاصی برخوردار می باشد. اما لازم به ذکر است که مزایای استفاده از آن بسیار زیاد است. از اینرو مزایای این مدل دستگاه کپی عبارتند از: چند منظوره بودن دستگاه کپی، کیفیت بالای پرینت، اسکن و کپی، کاغذ های مختلف مورد استفاده.

با توجه به سابقه درخشان شرکت توشیبا، شما می ‌توانید با اطمینان کافی نسبت به خرید این دستگاه کپی اقدام کنید. با خرید دستگاه فتوکپی توشیبا می‌ توانید کارهای خود را با سرعت و دقت بالایی انجام دهید. این دستگاه با سرعت بالای چاپ و تکثیر، مانع از اتلاف وقت کاربران خواهد شد. برای افرادی که به نظم در محیط کاری خود اهمیت می‌دهند، این دستگاه کپی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

اما در مقابل این مزایا دستگاه دارای معایب مختلفی نیز می باشد. یکی از معایب توشیبا رومیزی سیاه و سفید آن است. همچنین برای انجام کارهای با سرعت بالا مناسب و ایده آل نیست. از سرعت نسبتا متوسطی برخوردار می باشد.

قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا رومیزی براساس نوع و مدل آن متفاوت است.  دستگاه های کپی به سه صورت استوک، آکبند و بازسازی شده به بازار عرضه و در دست کاربران قرار می گیرد.

 

توشیبا رومیزی

توشیبا ۱۸۱

توشیبا رومیزی

توشیبا ۲۰۶