فتوکپی رنگی ریکو افیشیو

Showing all 7 results

ریکو رنگی

از نکات بارز این دستگاه بدون گیر بودن کاغذ می باشد. سیستم کاغذ کش این دستگاه براساس استپ موتور می باشد. و بعد یک میلیون برگ نیاز به تعمیر دارد. سیستیم چاپ این دستگاه لیزری است. و براساس چاپ بروی ترانسفر می باشد. از نکات بارز این دستگاه مقاوم بودن امیج یونیت آن می باشد. اگر دقت کرده باشید. در کونیکا مینولتا بعد از 48 هزار برگ باید امیج عوض شود. ولی در ریکو رنگی بعد از 260هزار برگ باید تعویض گردد. و این در حال است.که قیمت امیج یونت با کونیکا برابر می باشد. در کل انتظار آن میرود. که در آینده نه چندان دور جایگزین خوبی به جای دستگاه کونیکا مینولتا باشد.

ایرادی که می توان به دستگاه ریکو رنگی گرفت. کم بودن قطعات و کم بودن سرویسکار می باشد. باید خاطر نشان شویم. که اغلب سرویسکارهای که برند ریکو را کار می کنند. در ضمینه سرویس و نگهداری ریکو رنگی تبحر ندارند و این امر باعث رد این تیپ دستگاها زمان خرید توسط سرویسکاران می شود. که انتظار می رود. به مرور زمان این نقصیه حل شود.

فتوکپی ریکو رنگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، این دستگاه بسیار مقاوم بوده به طوریکه انتظار می رود. در دستگاه چاپ دیجیتال جایگزین بسیار خوبی برای کونیکا می باشد.  محصول چین _ مالزی می باشد. قابلیت کپی و پرینت بر روی پارچه های مخصوص و … .

رفع گیر کاغذ

برای اینکه کاغذ داخل دستگاه گیر نکند از کاغذهای مربوط و پیچ و تاپ خورده استفاده نکنید. هیچ وقت انواع کاغذ را در سینی دستگاه کپی چند منظوره قرار ندهید. و همچنین هرگز بیش از اندازه کاغذ در سینی قرار ندهید. علت گیر کردن کاغذ در دستگاه ممکن است از وزن و جنس کاغذ باشد. توجه داشته باشید که کاغذهای سبک بیشتر در دستگاه گیر می کنند، یکی از راه هایی که کاغذ در دستگاه گیر نکند به اصطلاح کاغذ را باد دهید و داخل سینی قرار دهید. باید به تنظیمات دستگاه نیز دقت نمائید. وقتی کاغذ در دستگاه گیر می کند و آن را از دستگاه بیرون می آورید دقت نمائید که اضافه های آن در دستگاه نماند.