فتوکپی رنگی توشیبا

Showing 1–12 of 13 results

کاربرد ها و قابلیت های دستگاه توشیبا رنگی

توشیبا رنگی مدلهای مختلفی دارد. با توجه به سابقه درخشان شرکت توشیبا، شما می ‌توانید. با اطمینان کافی نسبت به خرید این دستگاه کپی اقدام کنید. با خرید دستگاه فتوکپی توشیبا می‌ توانید. کارهای خود را با سرعت و دقت بالایی انجام دهید. این دستگاه با سرعت بالای چاپ و تکثیر، مانع از اتلاف وقت کاربران خواهد شد. برای افرادی که به نظم در محیط کاری خود اهمیت می‌دهند، این دستگاه کپی می‌تواند. انتخاب بسیار مناسبی باشد. زیرا با طراحی آرگونومیک خاصی که دارد باعث ایجاد فضای منظم و آراسته در محیط کاری شما می ‌شود. این دستگاه علاوه بر ایجاد نظم، با قابلیت های فراوان و طراحی خاص خود انتخابی مناسب برای اکثر مشتریان به حساب می‌ آید.

دستگاه ‌های توشیبا رنگی به دو دسته تک کاره و چند کاره تقسیم بندی می ‌شوند. افرادی که از فضای کافی برخوردار هستند و مشکلی برای صرف هزینه در جهت خرید دستگاه ‌های دیگر ندارند، می ‌توانند فتوکپی توشیبا تک کاره را انتخاب کنند. اما در غیر اینصورت خرید دستگاه کپی‌ های چند کاره بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. لازم به ذکر است که دستگاه‌های تک کاره و چندکاره در مواردی از قبیل اندازه، رنگی بودن یا نبودن، وزن، دارا بودن قابلیت پرینت و اسکن با یکدیگر تفاوت دارند.

فتوکپی ‌های توشیبا رنگی از قابلیت‌ های فراوانی برخوردار هستند. از قابلیت ‌های فتوکپی توشیبا رنگی می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. اعم از قابلیت پرینت فلش مموری و انجام اسکن بر روی آن‌ ها، قابلیت ارتباط شبکه، مدیریت کاغذ های متنوع، پرینت، اسکن، معماری همه کاره تک بردی، قابلیت انتقال عکس الکتروستاتیک 4 درام با استفاده از کمربند انتقال داخلی و واحد دوبلکس خودکار بدون سینی .موارد ذکر شده تنها موارد اندکی از قابلیت ‌های متعدد دستگاه توشیبا رنگی به شمار می ‌آیند.

توشیبا رنگی

 توشیبا c6530

توشیبا رنگی

توشیبا ۳۰۴۰

توشیبا رنگی

توشیبا ۳۰۵۵

توشیبا رنگی

توشیبا ۳۱۰۰

توشیبا رنگی

توشیبا ۳۱۱

توشیبا رنگی

توشیبا ۳۵۲۰c

توشیبا رنگی

توشیبا ۳۵۴۰

توشیبا رنگی

توشیبا ۳۵۵۵

توشیبا رنگی

توشیبا ۴۵۴۰

توشیبا رنگی

توشیبا ۴۵۵۵

توشیبا رنگی

توشیبا ۵۵۴۰

توشیبا رنگی

توشیبا ۵۵۶۰