Showing all 5 results

دستگاه فتوکپی کانون مناسب برای تکثیر در دفاتر فنی و مراکز آموزشی می باشد. فتوكپي ديجيتالي سياه و سفيد دارای كانن تهيه كپي دورويه و تغذيه اسناد اتوماتيك بزرگنمائي، كوچكنمائي و تنظيم رنگ اتوماتيك، بايگاني اسناد در هارد ديسك، بالاترين كيفيت كپي و كمترين گير می باشد.

مشخصات دستگاه کپی کانون

امروزه اهمیت دستگاه های فتوکپی در دفاتر اداری و کسب و کارهای چاپ و تکثیرات بیشتر از قبل شده است. از طرفی دستگاه کپی کانون یک دستگاه چند کاره می باشد. با خرید این دستگاه می توانید طیف وسیعی از نیازهای چاپی خود را برطرف سازید. از طرفی سرعت دستگاه جهت انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد. میانگین سرعت این دستگاه کپی ۷۰ برگه در دقیقه است. با این دستگاه می توانید هر قسمت از متن یا عکسی که مد نظر دارید را زوم کنید. زیرا از قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد برخوردار می باشد.

کانون  یک دستگاه مناسب جهت کپی کردن تصویر یا متن و اسناد می باشد. این دستگاه در شرکت، ادارات و حتی منازل کاربرد دارد. شما با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید از اسناد و فایل های مختلف به صورت سیاه و سفید کپی بگیرید. این مدل دستگاه کپی قادر است همزمان از پشت و روی کاغذ کپی بگیرد. سرعت چاپ در دستگاه های اداری معمولا بین ۲۰ تا ۷۰ برگ در دقیقه متفاوت می باشد.

بنابراین بر اساس نیاز و حجم کاری خود می توانید بهترین و مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنید. دستگاه فتوکپی کانون قادر است در هر دقیقه ۷۰ برگ را چاپ کند. همچنین این مدل دستگاه کپی چندکاره می باشد. این دستگاه به دلیل چندکاره بودن فضای کمتری را اشغال می کند. بنابراین با خرید این مدل دستگاه کپی احتیاجی به سایر دستگاه ها نخواهید داشت. خرید این مدل دستگاه از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد.