فتوکپی تکثیر شارپ

Showing all 3 results

 این دستگاه کپی محصولی از برند معتبر و با سابقه شارپ می باشد که از برندهای معتبر جهان در عرصه تولید دستگاه‌ های کپی و تجهیزات اداری به شمار می ‌آید. این نوع دستگاه کپی به کاربران این امکان را می‌ دهد که کارهای خود را با سرعت مناسب انجام دهند.

مشخصات دستگاه کپی شارپ

شارپ دارای قابلیت‌ های بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل به طور چشمگیری مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. در واقع امروزه دستگاه های کپی یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری به شمار می آیند. تقریبا از این دستگاه ها در تمامی مراکز عمومی جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می شود.

شارپ یک دستگاه کپی اداری و چند منظوره است. این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن قادر است علاوه بر عملیات کپی نیاز کاربر را در خصوص اسکن و پرینت به بهترین شکل برطرف کند. در ادامه به طور تخصصی با برخی ویژگی های این مدل دستگاه کپی به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

چند منظوره بودن

شارپ قادر است اسناد و متون مختلف را با  کیفیت بالایی پرینت، کپی و اسکن نماید. این دستگاه کپی برای کسانی که قدرت خرید چند دستگاه کپی را ندارند بهترین گزینه محسوب می شود.

با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی فضای زیادی از محیط کاری را اشغال نمی کند، کاربران بدون دغدغه و با خیالی آسوده به راحتی می توانند از این دستگاه کپی در محیط کاری مورد نظر خود استفاده کنند. از دیگر مزایای انتخاب این مدل دستگاه کپی صرفه جویی در هزینه ها می باشد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

قابلیت پرینت دستگاه

با استفاده از دستگاه کپی شارپ کاربران علاوه بر کپی می توانند از اسناد و مدارک خود با یک کیفیت بالا پرینت بگیرند.  همچنین این دستگاه کپی اسناد مختلف را با کیفیت و وضوح مناسبی به بهترین شکل پرینت می گیرد. در حالت کلی این نوع دستگاه کپی از کیفیت استاندارد و ایده آلی جهت چاپ و پرینت اسناد برخوردار است. بنابراین برای دفاتر فنی و مراکز آموزشی  با حجم کاری بالا مناسب و پرکاربرد می باشد.

در انبار موجود نمی باشد

شارپ

شارپ ۵۵۰