ریسوگراف و فتوکپی

ریسوگراف ez 200

ریسوگراف و فتوکپی

از ریسوگراف و فتوکپی برای چاپ و کپی کردن استفاده می شود. اگر شما به دستگاهی نیاز دارید که بار کاری زیاد شما را به دوش بکشد. و در عین حال امکانات مخصوص و ویژه نسبت به سایر ریسوگراف ها داشته باشد. یا چنانچه معمولا قسمت های مختلفی از فرم های مختلف را باید جدا کرده و مجددا استفاده کنید. یا حتی بین قسمت های مختلف دست نویس و چاپی یک سند تمایزهایی ایجاد کنید، ریسوگراف انتخاب ایده آلی برای شماست.

به علاوه، امکان استوک خریدن این دستگاه و همچنین اضافه کردن اختیاری بسیاری از آپشن ها برای شما خریداران عزیز مهیا شده است. این امکان به شما در یک خرید اقتصادی و مقرون به صرفه از دستگاهی در این سطح از توان، کمک شایانی می کند.

تفاوت دستگاه ها

تفاوت های بسیار زیادی میان یک دستگاه ریسوگراف و یک دستگاه فتوکپی وجود دارد. که در ذیل به برخی از این تفاوت ها اشاره می نماییم .

۱)سرعت

سرعت چاپ و تکثیر با استفاده از ریسوگراف بسیار بسیار بالاتر از چاپ با استفاده از دستگاه فتوکپی می باشد. و در مواردی که نیازمند تکثیر با تیراژ بالا هستیم بهترین گزینه چاپ با استفاده از ریسوگراف می باشد. و از جمله علت های آن می توان به سرعت بسیار بالا آن اشاره نمود. در این نوع چاپ می توان حدود ۱۱۰۰۰ برگه را در مدت زمان یک ساعت چاپ نمود .

۲) کیفیت

کیفیت چاپ در ریسوگراف بسیار بسیار بالاتر از چاپ با استفاده از دستگاه های فتو کپی می باشد. و از جمله علت های این امر می توان به وجود اسکنر و استنسیل در این دستگاه اشاره نمود. و اما نکته قابل اهمیت در اینجا ثابت ماندن کیفیت اولین کپی تا آخرین کپی می باشد. که سبب می شود. کیفیت اولین تکثیر تا آخرین تکثیر مثلا” ۱۵۰۰۰ تا بدون هیچ گونه تغییری بماند.

۳) هزینه

چاپ با استفاده از ریسوگراف دارای مواد مصرفی با هزینه ی بسیار اندک می باشد. و نیز در چاپ با استفاده از این نوع دستگاه قیمت چاپ بر روی یک برگه بسیار کمتر از چاپ با استفاده از دستگاه کپی می باشد .

۴) امکان چاپ بر روی ابعاد و اندازه های متفاوت

چاپ با استفاده از ریسوگراف بر روی هر کاغذی با هر ابعاد و وزنی که باشد. می تواند صورت پذیرد. به عنوان مثال بر روی مقوا و با ضخامتی بیشتر از آن نیز می تواند عملیات تکثیر انجام شود. و با هر ابعادی نیز عملیات تکثیر امکان پذیر می باشد .

۵) اتصالات  ریسوگراف

می تواند به یک کامپیوتر متصل شود. و یا می تواند. در یک شبکه ی کامپیوتری نیز قرار گیرد. و به تمام کامپیوتر های موجود در آن شبکه متصل گردد. و پس از آن می تواند. در کمترین زمان ممکن عملیات چاپ با استفاده از کامپیوتر را انجام دهد .

۶) امکان چاپ رنگی

در ریسوگراف از درام های متفاوت برای چاپ استفاده شده از این درام ها می توان برای چاپ در رنگ های متفاوت استفاده نمود .

۷) برق مصرفی

برق مصرفی در این نوع دستگاه بسیار بهینه می باشد. به گونه ای که در مدت زمان استفاده از این دستگاه می توان برق بسیار اندکی را هزینه نمود .

۸) عدم استفاده از سیستم های حرارتی در دستگاه.

و اما مورد بسیار مطلوبی که در این دستگاه وجود دارد عدم استفاده از سیستم های حرارتی در این نوع دستگاه ها می باشد. که همین قضیه سبب می گردد. تا در زمان استفاده طولانی مدت از دستگاه ، به هیچ وجه دستگاه نیازی به خنک شدن و یا گرم شدن ندارد.

۹) در هنگام استفاده از ریسوگراف به هیچ وجه نیازمند شخص متخصص و کاردان نمی باشد.

هر شخصی با هر توان علمی می تواند. به راحتی با این دستگاه کار کند .

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه چاپ ریسوگراف کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.