خرید ریکو آفیشیو ۷۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

خرید ریکو آفیشیو ۷۰۰۲

خرید ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ را می توانید از فروشگاه های مختلفی که در سراسر کشور وجود دارد انجام دهید. نکته قابل توجه آنکه هنگام خرید حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که از کیفیت و اصل بودن دستگاه های چاپ آن اطمینان کافی داشته باشید. بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید. که دارای تعداد و تنوع بالا در دستگاه های چاپ بوده و آنها را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل دهد. این فروشگاه ها معمولا وارد کننده دستگاه های چاپ بوده. و دستگاه هایی اصل و اورجینال دارند.

ویژگی های دستگاه ریکو ۷۰۰۲

قبل از آن که به دنبال خرید ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ باشید. بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید.

نیاز کاری

شما ممکن است در محل کار خود نیازهای خاصی را داشته باشید. که دستگاه های چاپ به خصوصی توانایی برطرف کردن آن ها را داشته باشند. شما باید حجم کاری، کیفیت مورد نیاز و امکانات جانبی دستگاه چاپ را با نیازهای خود مقایسه کرده. و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چند منظوره

این دستگاه چاپ دستگاهی چند منظوره است. که می‌توانید از آن برای کپی، پرینت، اسکن و فکس استفاده کنید. نوع کاربری این دستگاه چاپ سیاه سفید بوده که از طریق تکنولوژی لیزری عمل چاپ را انجام می دهد. سرعت چاپ در این دستگاه ۷۰ برگ در هر دقیقه بوده. که تصاویر را با دقت ۶۰۰ دی پی آی چاپ می کند. در واقع سرعت و دقت چاپ این دستگاه برای کاربر ادارات با حجم کاری متوسط رو به بالا بسیار مناسب می باشد.

سایز کاغذ مورد استفاده

حداقل و حداکثر سایز قابل چاپ در این دستگاه نیز بسیار متنوع بوده و شما می توانید در کاغذ های با سایزهای مختلف A3 تا A5 چاپ فایل های مختلف در ابعاد مختلف را انجام دهید. در کنار ویژگی های کاربردی این دستگاه شما می توانید از امکانات جانبی مانند منگنه، تاکن و پانچ نیز استفاده کرده و سرعت کاری خود را چندین برابر کنید.

امکانات جانبی

همچنین قابلیت ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینیشر در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که از یک نسخه به تعداد بالا کپی بگیرید. برگه های چاپ شده را دسته بندی و مرتب کرده و آن ها را در ابعاد مختلفی مانند دفترچه یادداشت یا اندازه مورد دلخواهتان را برش دهید. ویژگی های دیگری مانند زمان اولین کوتاه ۴.۲ ثانیه، قابلیت زوم، حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت، مصرف انرژی بسیار پایین از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که خرید ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ را برای شما به یک انتخاب مناسب تبدیل می کند.

خرید ریکو ۷۰۰۲ از فروشگاه معتبر

برای خرید ریک آفیشیو ۷۰۰۲ همانند دیگر دستگاه های چاپ می توانید. مدل ساده و یا مدل همراه با امکانات جانبی را انتخاب کنید. بدون شک دستگاه های جانبی بر قیمت دستگاه تاثیر گذاشته و شما باید آن را گران تر تهیه کنید. همچنین شما می توانید دستگاه چاپ را به صورت بازسازی شده، استوک و آکبند خریداری کنید.

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی داخلی است که دارای تعداد بسیار بالا و متنوعی از دستگاه های چاپ در سه حالت مختلف بازسازی شده، آکبند و استوک می باشد. برای خرید این دستگاه چاپ نیز می توانید. به بخش فروش سایت مراجعه کرده و با قیمت مناسب کیفیت بالا اقدام به خرید آن کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.