خرید ریکو آفیشیو mp3500

خرید ریکو آفیشیو mp3500

خرید ریکو آفیشیو mp3500

خرید ریکو آفیشیو mp3500 را می توان با خیالی آسوده و مطمئن از فروشگاه معتبر کپی ایران انجام داد. این مدل دستگاه کپی از دستگاه های خوب و دفتری بازار به شمار می آید که جهت انجام کارهای با حجم متوسط مناسب و پرکاربرد است.

آشنایی با نکات مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500

آشنایی با مشخصات و قابلیت های دستگاه کپی به کاربران کمک می کند. تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو خالی از لطف نیست با برخی نکات مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500 به صورت مختصر آشنا شوید.

سرعت

یکی از عوامل مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500 سرعت آن به شمار می آید. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه و همچنین سرعت تکثیر در هر دقیقه دستگاه مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. بهتر است بدانید. که سرعت کپی این مدل دستگاه کپی برابر با ۳۵ برگ در هر دقیقه است. از اینرو برای انجام کارهای با حجم متوسط مناسب و پرکاربرد می باشد. در حالت کلی این دستگاه کپی برای دفاتر فنی با حجم کار حداکثر ۱۵۰۰۰۰ برگ در ماه بهترین گزینه پیشنهادی به شمار می آید.

تک کاره یا چند کاره

از دیگر نکات مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500 این است که با توجه به نیاز کاری خود و همچنین براساس تک کاره و یا چندکاره بودن آن را انتخاب نمایید. در واقع این دستگاه یکی از دستگاه های کپی چند منظوره موجود در بازار می باشد، که از قابلیت کپی، پرینت، فکس و اسکن برخوردار است. این دستگاه کپی قادر است. اسناد و متون مختلف را با کیفیت ۱۲۰۰ dpi چاپ و پرینت بگیرد.

راههای ارتباطی

از دیگر عوامل مهم جهت خریداین مدل دستگاه کپی راه های ارتباطی آن است. با استفاده از این مدل دستگاه کپی به راحتی می توانید. به همه دستگاه های دیجیتال از طریق USB وصل شده و داده های آن را بخوانید.

مدل

یکی دیگر از فاکتورهای مهم جهت خرید ریکو آفیشیو mp3500 مدل ارائه شده آن است. این دستگاه کپی در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود و قابل عرضه می باشد. بهتر است بدانید. که دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب از قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند برخوردار هستند.

جمع بندی و کلام آخر

ریکو آفیشیو mp3500 یکی از دستگاه های کپی با کیفیت بوده که از نظر امکانات و کارایی بسیار پیشرفته می باشد. با توجه به اینکه این دستگاه کپی در مدل های مختلف (استوک، بازسازی شده، آکبند) در بازار موجود است. از اینرو برای خرید آن نمی توان به هر فروشگاه و مرکزی اعتماد کرد. بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما خرید این مدل دستگاه کپی اورجینال و اصل از فروشگاه کپی ایران می باشد.

زیرا این مرکز یکی از بزرگ ترین مراکز جهت فروش دستگاه های کپی و تجهیزات اداری به شمار می آید. این مرکز نماینده شرکت اوستا است. که به عنوان یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه فروش ماشین های اداری در اروپا شناخته شده است. محصولات استوک این شرکت معتبر همه با درام و مواد مصرفی اورجینال و نو باز سازی شده و در دست متقاضیان قرار می گیرد.

جهت کسب اطلاعات در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp3500 لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.