خرید شارپ ۳۵۱

دستگاه کپی استوک شارپ

خرید شارپ ۳۵۱

خرید شارپ ۳۵۱ جهت انجام امور اداری در ادارات، مراکز، مدارس، شرکت ها و دانشگاه ها اهمیت بسیاری دارد. این مدل دستگاه کپی از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. با خرید شارپ ۳۵۱ می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید. از طرفی این مدل دستگاه کپی برند شارپ است به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

ویژگی های کلی دستگاه کپی شارپ ۳۵۱

خرید شارپ ۳۵۱ به دلیل اینکه دستگاهی چند منظوره است از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. به عبارتی با خرید این دستگاه می توانید کارهای خود را از قبیل کپی، پرینت و اسکن انجام دهید. در ضمن می توانید از امتیازات مثبت این دستگاه نیز برخوردار شوید.

کیفیت و سرعت  شارپ ۳۵۱

اگر به فکر خرید دستگاه کپی هستید که سرعت کاری شما را بالا ببرد و در عین حال شما را از چاپ با کیفیت خوب بهره مند کند ما به شما شارپ ۳۵۱ را توصیه می کنیم. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۴۵ برگه را چاپ کند. همچنین این دستگاه می تواند به صورت متوالی ۹۹۹ برگه را کپی بگیرد.

ظرفیت کاغذ

دستگاه شارپ ۳۵۱ دارای ۴ مخزن ۵۰۰ برگی است. در مجموع این مدل دستگاه کپی می تواند ۲۰۰۰ برگه را در خود نگه دارد. بنابراین برای مدت زمان طولانی احتیاجی نیست دستگاه را پر کنید. از طرفی هر چه ظرفیت سینی کاغذ دستگاه بیشتر باشد سرعت دستگاه هم بیشتر خواهد شد.

صفحه نمایش لمسی شارپ ۳۵۱

شارپ ۳۵۱ با دارا بودن صفحه نمایشگر لمسی از کاربرد آسان و مدیریت راحت تری برخوردار می باشد. از طریق این صفحه نمایشی می توانید تمامی اطلاعات موردنیازتان را مشاهده کنید. بنابراین وجود صفحه نمایشگر لمسی باعث محبوبیت این دستگاه کپی شده است.

خرید شارپ به صورت آنلاین یا حضوری؟

بهتر است بدانید که برای خرید هر دستگاه چاپ می توانید از دو طریق حضوری یا آنلاین اقدام کنید. از طرفی خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری از مزایای مخصوص به خود برخوردار است. با خرید آنلاین می توانید از هر فروشگاهی در سراسر ایران خرید کنید. زیرا ممکن است در شهر محل زندگی شما فروشگاه مناسبی برای خرید وجود نداشته باشد.

بنابراین با خرید شارپ ۳۵۱ به صورت آنلاین می توانید از شهرهای دیگر به راحتی خرید کنید. یکی دیگر از مزیت های خرید شارپ ۳۵۱ به صورت آنلاین عدم محدودیت زمانی است. این بدان معنا می باشد که شما می توانید در هر زمانی حتی ساعاتی پس از نیمه شب با مراجعه به فروشگاه های آنلاین و اینترنتی نسبت به خرید دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید. از طریق خرید آنلاین می توانید در زمان کوتاهی به چندین فروشگاه مختلف سر بزنید و دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید از کپی ایران

از آنجایی که دستگاه های کپی در انواع استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود هستند. بهتر است دستگاه مورد نظر خود از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. لازم به ذکر است فروشگاه کپی ایران از سابقه طولانی در زمینه فروش و لوازم تجهیزات اداری برخوردار می باشد. درصورتی که قصد خرید شارپ ۳۵۱ استوک یا بازسازی شده را از فروشگاه کپی ایران دارید با اطمینان خاطر می توانید نسبت به خرید خود اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی سیاه و سفید شارپ ۳۵۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.