خرید شارپ ۵۶۴

خرید شارپ 564

خرید شارپ ۵۶۴

خرید شارپ ۵۶۴ به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو آشنایی با این فاکتورها و عوامل بهترین روش برای انتخاب صحیح این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. شارپ ۵۶۴ یک دستگاه چند منظوره با سیستم کپی دیجیتال می باشد که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

ویژگیهای شارپ ۵۶۴

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید شارپ ۵۶۴ به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

چند منظوره بودن

شارپ ۵۶۴ یکی از دستگاه کپی های چند کاره در بازار می باشد. این دستگاه می تواند اسناد و متون مختلف را به بهترین شکل به مشتریان تحویل دهد. با خرید این دستگاه کپی می توانید به طور همزمان چندین کار را انجام دهید. با این مدل دستگاه کپی علاوه بر کپی می توانید عمل پرینت و اسکن را هم انجام دهید. با خرید این مدل دستگاه کپی دیگر نیازی به خرید سایر دستگاه ها به صورت جداگانه نخواهید داشت.

همچنین شارپ ۵۶۴ به دلیل چند کاره بودن فضای کمتری از محیط را به خود اختصاص خواهد داد. با خرید شارپ ۵۶۴ می توانید نیازهای خود را برطرف کنید. خرید این مدل دستگاه کپی از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است.

ظرفیت سینی Bypass

منظور از سینی بای پس ارائه مسیر کوتاه تر و مستقیم تر است. این ویژگی باعث کاهش خطر گیرکردن کاغذ در دستگاه خواهد شد. همچنین با این قابلیت قادر خواهید بود از روی سند اصلی به طور مستقیم کپی بگیرید.

بهتر است بدانید که سینی بای پس قادر به مدیریت ۱ الی ۱۰۰ صفحه می باشد. ظرفیت سینی بای پس در این مدل دستگاه کپی ۱۰۰ برگه است. به سینی پای پسی که قابلیت مدیریت بیش از یک صفحه را داشته باشد سینی بای پس توده ای گفته می شود.

دوست دار طبیعت

بهتر است بدانید که استفاده از مواد زیست تخریب پذیر و عدم استفاده از مواد شیمیایی خطرناک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رعایت این اصل در دستور کار ساخت دستگاه های کپی شرکت شارپ قرار دارد. قطعات این مدل دستگاه کپی با محیط زیست بیگانه نیستند و قابل تجزیه می باشند.

چاپ لیزری شارپ

بهتر است بدانید که دستگاه های کپی موجود در بازار در دو نوع جوهر افشان و لیزری می باشند. دستگاه های کپی که از تکنولوژی لیزری بهره می برند نسبت به دستگاه های جوهر افشان از دقت و سرعت مناسب تری برخوردار هستند. تکنولوژی چاپ شارپ ۵۶۴ لیزری می باشد.

شارپ ۵۶۴ به دلیل بهره گیری از تکنولوژی لیزری قادر است اسناد را با کیفیت چاپ بالا به مشتریان تحویل دهد. خرید شارپ ۵۶۴ یک خرید ایده آل محسوب می شود.

کاغذ مورد استفاده

کاربران در هنگام کار با دستگاه های چاپ قطعا سفارشات مختلفی را برای چاپ بر روی کاغذها با اندازه های مختلف خواهند داشت. در صورتی که دستگاه کپی مورد استفاده فاقد قابلیت استفاده از برگه های مختلف باشد از نظر عملکرد بسیار ضعیف عمل می کند.

همچنین برای مواقعی که کاربران بخواهند از دستگاه های چاپ برای مراکز چاپ و نشر استفاده کنند بهتر است دستگاه های کپی را انتخاب نمایید که قادر باشد برگه های با سایزهای متنوع را استفاده نماید. از اینرو شارپ  ۵۶۴  این امکان را به بهترین شکل برای کاربران فراهم نموده است که بتوانند برگه هایی تا سایز حداکثر A3 را در آن قرار دهند. بنابراین کاربران با انتخاب این مدل دستگاه کپی رنگی مشکلی در زمینه انتخاب کاغذ نخواهند داشت.

سفارش دستگاه فتوکپی شارپ از کپی ایران

شارپ ۵۶۴ از دستگاه های کپی با کارایی و کیفیت مناسب می باشد. همچنین به دلیل چند منظوره بودن بسیار مقرون به صرفه است. بهتر است بدانید که فروشگاه کپی ایران بسیار معتبر بوده و از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار می باشد، از اینرو توصیه می شود در صورتی که قصد خرید شارپ ۵۶۴ را دارید آن را از این فروشگاه معتبر و با سابقه تهیه و خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ ۵۶۴ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.