خرید شارپ mx 200

شارپ-201

خرید شارپ mx 200

خرید شارپ mx 200 را می توانید به صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند با قیمت ‌های متفاوت و کیفیت های مختلف تهیه کنید. در صورتی که شما برای خرید دستگاه چاپ مورد نظرتان به دنبال بالاترین کیفیت هستید. و محدودیتی در بودجه مالی خود ندارید، دستگاه آکبند می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد. دستگاه های استوک و بازسازی شده دستگاه های دست دوم اما با کیفیت قابل قبول بوده و قیمت پایین تری دارند.

ویژگی های شارپ mx 200

یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام خرید و انتخاب هر دستگاه چاپ توجه به فاکتورهای فنی و تناسب آن با نیاز های کاری شما می باشد.

سرعت

مهم ترین فاکتور در انتخاب دستگاه های چاپ سرعت و کیفیت کپی و پرینت است. این دستگاه چاپ می تواند. در هر دقیقه ۲۰ برگ را با کیفیت و وضوح ۱۲۰۰ dpi چاپ کند.

کیفیت

کیفیت چاپ این دستگاه یک مقادیر ایده آل و مناسب برای چاپ تمامی فایل ها و اسناد می باشد. و سرعت چاپ آن نیز برای حجم های کاری متوسط رو به پایین مناسب است.

چند کاره

این دستگاه چاپ علاوه بر کپی و پرینت قابلیت اسکن نیز داشته و شما می توانید. با استفاده از آن فایل های مختلف را در فرمت های مختلف عکس، پی دی اف، آفیس و غیره اسکن بگیرید.

سایز کاغذ مورد استفاده

حداقل و حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A3 و A6 بوده و این تنوع در اندازه می ‌تواند. کاربری شما را در محل کار تا چندین برابر افزایش دهد.

قابلیت برنلمه ریزی

قابلیت برنامه ریزی و سورت الکترونیکی از دیگر ویژگی‌ های این دستگاه چاپ است. که می تواند رضایت شما را از خرید شارپ mx 200 به دست آورد. این دستگاه چاپ دارای ۳۲ مگابایت حافظه بوده و برای انتقال اطلاعات می توانید از کابل USB.2 استفاده کنید.

ظرفیت کاغذ

ظرفیت کاغذ های ورودی شارپ در این مدل ۳۰۰ برگ بوده اما شما در حالت ماکسیمم می توانید آن را تا ۵۵۰ برگ نیز افزایش دهید.

قابلیت کپی دوطرفه

ویژگی مهم دیگر این دستگاه چاپ قابلیت کپی دو طرفه روی برگه بدون نیاز به جابجا کردن آن می باشد. این ویژگی سرعت و دقت کاری شما را تا چندین برابر افزایش خواهد داد.

 شارپ mx 200 بصورت آکبند، استوک و بازسازی شده

همانطور که در بالا اشاره شد شما می توانید. دستگاه چاپ موردنظرتان را از میان مدل های استوک، آکبند و بازسازی شده انتخاب کنید. همچنین شما می توانید خرید خود را به صورت آنلاین و یا حضوری انجام دهید.

مسئله مهم آن که حتماً یک فروشگاه مطمئن را برای خرید انتخاب کنید. برای مثال فروشگاهی را انتخاب کنید. که تنوع و تعداد بالایی در دستگاه های چاپ داشته باشد. از طرف دیگر دستگاه مورد نظر شما را همراه با گارانتی و ضمانت نامه تحویل دهد. بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید. که دارای دستگاه های چاپ در حالت های مختلف استوک، بازسازی شده و آکبند باشد.

خرید از کپی ایران

کپی ایران یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین لوازم اداری است. که می توانید مدل های مختلف دستگاه های چاپ از جمله مدل معرفی شده در بالا را در آن انتخاب کرده و با قیمت مناسب، کیفیت بالا، همراه با گارانتی و ضمانت نامه تهیه کنید. هم اکنون شما نیز می توانید برای خرید

شارپ mx 200 به سایت این شرکت مراجعه کرده و دستگاه مورد نظرتان را سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات و آشنایی با خرید دستگاه فتوکپی شارپ mx 200 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.