خرید شارپ mx 623

شارپ MX6240

خرید شارپ mx 623

خرید شارپ mx 623 را مانند بقیه دستگاه های کپی می توانید. از فروشگاه های آنلاین و یا حضوری خریداری کنید. با توجه به آن که شما برای خرید این دستگاه چاپ هزینه نسبتاً بالایی پرداخت خواهد کرد. حتما هنگام خرید از اصل و سالم بودن دستگاه مطمئن شوید. و آن را همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید.

ویژگی های شارپ mx 623

قبل از خرید شارپ mx 623 بهتر است. با ویژگی ها و مشخصات این دستگاه آشنا شوید. این دستگاه چاپ یک دستگاه اداری و چند منظوره است.که شما می توانید از آن برای پرینت، کپی، اسکن و فکس مدارک مختلف استفاده کنید.

 سیاه و سفید

با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید. اسناد مختلف را به صورت سیاه و سفید کپی بگیرید.

سرعت

سرعت بالای چاپ یکی از ویژگی‌ های کاربردی این دستگاه است. که شما می توانید آن را برای مرکز چاپ و نشر پرکار و شلوغ خود انتخاب کنید. این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۶۵ را به صورت سیاه و سفید چاپ کند.

کیفیت

کیفیت چاپ این دستگاه نیز مقدار ۱۲۰۰ dpi می باشد. این مقدار در کنار تکنولوژی چاپ لیزری به شما این امکان را می دهد. که تصاویر کاملا واضح و با کیفیت در چاپ داشته باشید.

آپشنهای اختیاری

امکانات جانبی مانند فینیشر، سورتر و ذخیره خودکار از دیگر ویژگی ‌های این دستگاه است که می تواند رضایت شما را از خرید به دست آورد. با استفاده از سورتر می توانید اسناد ذخیره شده را دسته بندی کنید، با استفاده از فینیشر می توانید برگه ها را در ابعاد مناسب برای جزوات و یا کتابچه ها چاپ بگیرید و با استفاده از ذخیره خودکار می‌توانید از یک برگ بارها برای کپی استفاده کنید.

اتصالات جانبی

با استفاده از USB می‌توانید به دستگاه دیجیتال جانبی مختلفی مانند لپ تاپ، تبلت و یا حتی تلفن همراه وصل شده و فایل های مختلف با فرمت های مختلف را دریافت کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه چاپ سازگاری آن با سیستم های عامل مختلف مانند ویندوز، ویستا، مک و غیره است.

نکات قابل توجه قبل از خرید شارپ mx 623

برای خرید شارپ mx 623 یا هر مدل دیگر از دستگاه های چاپ بهتر است به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید:

قبل از انتخاب و خرید دستگاه ویژگی های آن را بررسی کنید. و با نیازهای کاری خود مقایسه کنید.
فروشگاهی را انتخاب کنید که وارد کننده معتبر دستگاه های چاپ باشد و دستگاه ها را همراه با گارانتی به شما تحویل دهد. مدل های مختلف دستگاه های چاپ را در هر سه حالت استوک، بازسازی شده و آکبند داشته باشد. در این صورت شما می توانید. با توجه به بودجه خود دستگاه مناسب را انتخاب کنید. می توانید برای خرید فروشگاه های حضوری و آنلاین را انتخاب کنید. اما اگر در شهر محل سکونت شما فروشگاه لوازم اداری و دستگاه های چاپ و معتبر وجود ندارد. خرید از فروشگاه های اینترنتی انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

خرید از کپی ایران

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوازم اداری است که دارای دستگاه های چاپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. برای خرید شارپ mx 623 می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات و آشنایی با خرید دستگاه فتوکپی شارپ mx 623  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.