خرید شارپ MX-M283

شارپ MX-M283

خرید شارپ MX-M283

خرید شارپ MX-M283 و هر دستگاه چاپ دیگری را می توانید. به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده انجام دهید. مساله مهم هنگام خرید دستگاه های استوک و بازسازی شده، خرید از فروشگاه های معتبر است. حتما سعی کنید. برای خرید فروشگاهی را انتخاب کنید. که دارای تنوع و تعداد بالایی در دستگاه های چاپ بوده. و دستگاه های چاپ را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل می دهند.

با دستگاه شارپ ۲۸۳ آشنا شوید

دستگاه چاپ چند منظوره شارپ MX-M283 یک دستگاه سه منظوره اداری است. که می تواند تمامی کارهای کپی، پرینت و اسکن شما در محل کار را با سرعت و دقت کافی انجام دهد. این دستگاه چاپ دارای یک کنترلر مرکزی ۸ هسته ای است. که باعث می شود. دستگاه کارهای خود حتی کارهای سنگین و پیشرفته را با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام دهد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه که بدون شک شما را به خرید شارپ MX-M283 راغب می کند. گزینه های امنیتی قوی آن است. در این دستگاه چاپ می توانید. فایل های شخصی و محرمانه را ذخیره کرده و دسترسی به آن را فقط به تعداد خاصی از افراد محدود کنید.

اگر علاوه بر کیفیت و کارایی حفظ سلامت و بهداشت محیط زیست نیز برایتان مهم است. این دستگاه چاپ با داشتن تونر میکرو فاین کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به آن آسیبی نمی رساند. همچنین طول عمر این تونر بسیار بالا بوده و شما تا مدت ها می توانید. بدون نیاز به شارژ از آن برای چاپ استفاده کنید.

فاکتورهای مهم دیگر از جمله کیفیت و سرعت چاپ در این دستگاه در مقدار متوسط و مناسبی است. شما می توانید با خرید شارپ MX-M283 در هر دقیقه ۲۸ برگه را با کیفیت ۱۲۰۰ DPI چاپ کنید. شاید سرعت چاپ این دستگاه در رده متوسط قرار داشته باشد. اما کیفیت ۱۲۰۰ برای دستگاه های اداری بسیار عالی بوده و می تواند. تمامی جزئیات را برای شما به تصویر بکشد.

خرید شارپ MX-M283 از کپی ایران

برای خرید دستگاه های کپی مختلف می توانید. به صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید. هر کدام از این روش ها مزایای خاص خود را دارد اما در خرید آنلاین شما می توانید در هزینه و زمان خود تا حد زیادی صرفه جویی کرده و بتوانید دستگاه های مختلف را قبل از خرید به طور کامل بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید.

کپی ایران یک فروشگاه آنلاین تجهیزات اداری است. که دستگاه های چاپ مختلف را به صورت استوک، آکبند و بازسازی شده به فروش می رساند. تنوع و تعداد دستگاه های چاپ در این فروشگاه به گونه ای است. که تقریبا می توانید هر مدل دستگاه چاپ را در هر برندی تهیه کنید. تمامی دستگاه های چاپ کپی ایران اورجینال و اصل بوده و همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما فروخته می شود. در صورتی که به دنبال خرید شارپ MX-M283 به صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده هستید. در هر سه حالت خرید از کپی ایران به عنوان یکی از وارد کننده های اصلی دستگاه های چاپ می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی متوسط شارپ MX-M283 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.