خرید کانون ir 7086

کانون ir7086

خرید کانون ir 7086

خرید کانون ir 7086 با توجه به ویژگی های کاربردی و دو منظوره بودن پرینت و کپی می تواند گزینه مناسبی برای دفاتر فنی مهندسی، مدارس و آموزشگاه ها و ادارات مختلف باشد. این دستگاه چاپ سرعت کپی بسیار بالایی داشته و به شما کمک می کند که حتی در شلوغ ترین روزهای کاری خود نیز به حجم کاری بالای خود برسید.

ویژگی های کانون ir 7086

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. این دستگاه چاپ دارای دو قابلیت کپی و پرینت بوده و با توجه به صرفه جویی در فضای مورد استفاده و هزینه خرید کانون ir 7086 بدون شک از خرید همزمان دو دستگاه مجزا بهتر می باشد.

سرعت

یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه سرعت چاپ بسیار بالای آن است. شما می توانید در هر دقیقه به کمک آن ۷۰ برگ را پرینت و یا کپی بگیرید.

کیفیت

کیفیت چاپ این دستگاه لیزری ۶۰۰ dpi بوده و این مقدار با توجه به چاپ لیزری می تواند. تمامی جزئیات را در نسخه های چاپی به خصوص چاپ متون به نمایش بگذارد.

ظرفیت سینی

میزان نگه داری تعداد کاغذ نیز در این دستگاه بسیار مناسب بوده و شما می توانید. در ابتدای کار بیش از ۷۶۰۰ برگه را در دستگاه قرار دهید. و از برگه ها در ابعاد A3 تا A5 کپی یا پرینت بگیرید.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی، توانایی چاپ دو طرفه و کپی متوالی

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی، توانایی چاپ دو طرفه و کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ سه ویژگی بسیار مهم در این دستگاه چاپ می باشد. که کاربری و سرعت استفاده از آن را بسیار افزایش داده است.

پورت ارتباطی

برای ارتباط با این دستگاه چاپ و انتقال اطلاعات می توانید. از پورت پر سرعت USB.3 استفاده کرده و حتی فایل های سنگین و پر حجم را با سرعت بالا انتقال دهید. از طرف دیگر حافظه داخلی ۱ گیگا بایتی این دستگاه کپی به شما این امکان را می دهد. که فایل های بسیاری را در صورت نیاز در دستگاه ذخیره کرده و از آن ها استفاده کنید.

زمان آماده به کار

بعد از خرید کانون ir 7086 برای استفاده باید ۶ دقیقه منتظر گرم شدن دستگاه بمانید. و بعد از تنها ۳ ثانیه اولین کپی خود را تحویل بگیرید.

 کانون ۷۰۸۶ بصورت آکبند، استوک و بازسازی شده

اگر شما نیز برای اداره و یا محل کار خود دنبال خرید یک دستگاه چاپ رای کپی و پرینت با سرعت و کیفیت مناسب و عالی هستید. این دستگاه می تواند گزینه انتخابی مناسبی برای شما باشد. برای خرید این مدل کانن یا دستگاه های چاپ دیگر می توانید. به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام کنید.

همچنین دستگاه های چاپ به سه صورت استوک یا دست دوم، آکبند و یا نو و بازسازی شده در بازار موجود هستند. قیمت دستگاه های آکبند بیشترین مقدار و دستگاه های استوک پایین ترین مقدار است. البته به این مساله توجه داشته باشید. که دستگاه های استوک یا کار کرده با وجود دست دوم بودن کیفیت و کارایی خود را تا حد زیادی حفظ کرده اند.

خرید کانون ir 7086 از کپی ایران

برای خرید کانون ir 7086 پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی لوازم اداری کپی ایران است. این فروشگاه یکی از وارد کننده های بزرگ انواع دستگاه های چاپ در مدل های مختلف به سه صورت بازسازی شده، استوک و آکبند است. و دستگاه های خود را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی کانون ir 7086 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.