خرید کپی دست دو کیوسرا

دستگاه کپی کیوسرا

خرید کپی دست دو کیوسرا

خرید کپی دست دو کیوسرا به دلیل دارا بودن قابلیت های خاص یک خرید ایده آل محسوب می شود. فتوکپی دست دو کیوسرا به دلیل هزینه پایین تر برای کاربران با بودجه مالی کم بسیار مناسب است. زیرا کاربران با پرداخت هزینه کم دستگاهی با کیفیت مشابه دستگاه آکبند خریداری خواهند کرد. کپی دست دو کیوسرا می تواند نیاز کاربران را برطرف سازد. قبل از خرید کپی دست دو کیوسرا بهتر است با ویژگی های دستگاه و برند کیوسرا آشنایی لازم را پیدا کنید.

آشنایی با برند کیوسرا

شرکت کیوسرا در سال ۱۹۵۹ به نام شرکت سرامیک کیوتو توسط کازاو ایناموری تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در شهر کیوتو ژاپن واقع شده است. محصولات اولیه این شرکت مواد سرامیکی مختلف بود. سپس این شرکت با همکاری سایر شرکت ها توانست محصولات مختلفی را تولید کند.

فعالیت های موفقیت آمیز این شرکت باعث شد در سال ۱۹۸۲ شرکت نام خود را به کیوسرا تغییر دهد. بنابراین شرکت کیوسرا یک شرکت چند ملیتی است. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات سرامیکی و الکترونیکی فعالیت دارد.

محصولات مختلف تولیدی این شرکت عبارتند از: تجهیزات مخابراتی، تجهیزات تصویربرداری، پکیج نیمه رسانا، قطعات الکترونیکی، ابزارهای برش، تجهیزات دندان پزشکی و پزشکی، سیستم های تولید انرژی خورشیدی، سرامیک های صنعتی.

شرکت کیوسرا به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانست در مدت زمان کوتاهی برندسازی کند. این شرکت در حال حاضر تلفن های همراه را تولید و طراحی می کند. در سال ۲۰۰۰ شرکت کیوسرا توانست بخش ارائه خدمات تلفن های همراه موسسه کوالکام را خریداری کند. سپس این شرکت در سال ۲۰۰۸ تلفن های همراه برند سیونا را خریداری کرد. شرکت کیوسرا در حال حاضر یکی از اپراتورهای تلفن همراه در ایالات متحده آمریکا، آمریکای لاتین و کانادا می باشد.

جالب است بدانید که شرکت کیوسرا جزء اسپاسنسرهای باشگاه ورزشی اتلتیکو مادرید اسپانیا و باشگاه فوتبال ریدینگ انگلیس می باشد. شرکت کیوسرا از سهام معتبری در بازار بورس اوراق بهادار توکیو برخوردار است. آشنایی با برند کیوسرا کاربر را به خرید کپی دست دو کیوسرا بیشتر ترغیب خواهد کرد.

چرا خرید کپی دست دو کیوسرا؟

خرید کپی دست دو کیوسرا به دلیل مزیت های فراوانی که دارد انتخاب محبوب تری است. فتوکپی کیوسرا به دلیل اینکه ساخت یک برند نام آشنا می باشد، از قیمت بالایی برخوردار است. از طرفی کپی دست دو کیوسرا نسبت به دستگاه آکبند ارزان تر می باشد.

قیمت دستگاه های اداری بیشتر از دستگاه های رومیزی است. زیرا دستگاه های اداری متناسب با حجم کاری بالا ساخته شده اند. ابعاد و وزن دستگاه های اداری بیشتر از دستگاه های رومیزی است. اگر قصد ارتقا دادن دستگاه خود را داشته باشید باید هزینه سنگینی را متقبل شوید. همچنین هزینه نگهداری و مواد اولیه دستگاه هم بسیار بالا است.

خرید کپی دست دو کیوسرا در چنین شرایطی تصمیم بهتری خواهد بود. البته دستگاه های دست دوم براساس میزان کارکردی که دارند قیمت گذاری می شوند. بنابراین کاربر براساس شرایط کاری خود میزان کارکرد دستگاه را انتخاب خواهد کرد. در اینصورت کاربر هزینه ای متناسب با نیاز خود پرداخت می کند.

خرید دستگاه آکبند کیوسرا برای کاربرانی که محدودیت مالی ندارند مناسب می باشد. البته اکثر کاربران برای انجام کارهای خود کپی دست دو کیوسرا را ترجیح می دهند. زیرا خرید دستگاه دست دوم این برند به صرفه تر خواهد بود. بنابراین با پرداخت هزینه پایین تر می توان دستگاهی در حد دستگاه آکبند را خریداری کرد.

مشخصات فنی دستگاه فتوکپی کیوسرا

دستگاه های کپی کیوسرا در ابعاد و وزن های مختلفی تولید می شوند. هر چه دستگاه بزرگ تر باشد حجم کاری بالاتری خواهد داشت. قبل از خرید دستگاه کپی بهتر است به ابعاد و وزن آن توجه کنید. دستگاه های رومیزی بر روی میز قرار می گیرند. اما دستگاه های ایستاده بر روی زمین جا داده می شوند.

صفحه نمایش لمسی

اکثر مدل های جدید فتوکپی کیوسرا صفحه نمایش لمسی دارند. صفحه نمایش کاربری دستگاه را برای کاربر بسیار راحت می کند. کاربر با لمس صفحه می تواند تنظیمات مورد نظر خود را به دستگاه وارد کرده و آن را به حال خود رها کند. صفحه لمسی دستگاه کیوسرا یک راهنمای بصری به حساب می آید.

دستگاه های چند کاره کیوسرا قادر هستند علاوه بر کپی عمل فکس، اسکن و پرینت را هم انجام دهند. در مقابل دستگاه های تک کاره تنها توانایی انجام یک کار را دارند. تمامی قابلیت های موجود در دستگاه آکبند کیوسرا در دستگاه های دست دوم هم وجود دارد. زیرا این ویژگی ها چیزی نیستند که با استفاده از دستگاه از بین بروند.

اتصال به کامپیوتر

دستگاه های دست دوم کیوسرا از قابلیت اتصال به کامپیوتر برخوردار هستند. این دستگاه ها پورت اتصالی به دستگاه از قبیل USB، شبکه و … دارند. مدل های جدیدتر کیوسرا می توانند از طریق wifi به اینترنت وصل شوند. بنابراین قابلیت ارسال مستقیم ایمیل در این دستگاه ها وجود دارد.

دستگاه کپی کیوسرا از قابلیت شبکه برخوردار هستند. بنابراین از دستگاه های دست دوم کیوسرا می توان در شبکه های اداری استفاده کرد. قبل از خرید کپی دست دو کیوسرا می توانید ویژگی های دستگاه را بررسی کنید.

حافظه های موقت و ثابت

دستگاه های کیوسرا از حافظه موقت و ثابت برخوردار هستند. این قابلیت کارایی و سرعت دستگاه را افزایش می دهد. برای مثال اگر بخواهید از یک برگه چندین بار اسکن یا پرینت بگیرید می توانید آن را در حافظه موقت ثبت کنید. هر چه حافظه موقت دستگاه بیشتر باشد کارایی و سرعت دستگاه هم بیشتر خواهد شد.

مدل های اداری برند کیوسرا حافظه موقت و ثابت دارند. هارد دیسک نوع دیگری از حافظه در دستگاه های کیوسرا است. از هارد دیسک برای ذخیره سازی اسناد مهم استفاده می شود. زیرا اطلاعات هارد دیسک برخلاف حافظه موقت پاک نمی شود. این ویژگی امکان فایلینگ اسناد، ذخیره سازی و رمز گذاری را برای کاربران فراهم می کند. این قابلیت ها با دست دوم بودن دستگاه از بین نخواهند رفت.

کارکرد دستگاه می تواند کارتریج، تونر، مدارهای الکتریکی و … را تحت تاثیر قرار بدهد. بنابراین برای حافظه موقت و ثابت در دستگاه های دست دوم استهلاکی وجود نخواهد داشت.

ظرفیت سینی کاغذ

یکی دیگر از ویژگی های مهم کپی دست دو کیوسرا که تاثیری از دست دوم بودن دستگاه نمی گیرد ظرفیت کاغذ است. سینی های مخصوص کاغذ هر دستگاه جزء قابلیت های فیزیکی دستگاه هستند. بنابراین ظرفیت کاغذ دستگاه های دست دوم مشابه دستگاه های آکبند است.

دستگاه های کیوسرا از ظرفیت های مختلف کاغذ برخوردار هستند. امکان ارتقا این قابلیت در برخی از مدل های این دستگاه ها برای کاربر فراهم است. هرچه ظرفیت کاغذ دستگاه بیشتر باشد سرعت و کارایی دستگاه بیشتر خواهد شد.

کاربر براساس نیاز کاری خود می تواند یکی از مدل های برند کیوسرا را انتخاب کند. ظرفیت کاغذ بالا برای مکان های شلوغ و پر حجم مناسب است. ظرفیت کاغذ بالا باعث می شود کاربر برای مدت طولانی احتیاجی به پر کردن دستگاه نداشته باشد.

قابلیت ارتقا

از دیگر ویژگی های مهم دستگاه های دست دوم قابلیت ارتقا ویژگی های آن می باشد. با خرید کپی دست دو کیوسرا می توانید برخی قابلیت های آن را ارتقا دهید. بنابراین امکان ارتقا در دستگاه های دست دوم همانند دستگاه های اکبند موجود می باشد.

وجود آپشن های اختیاری در دستگاه دست دوم کیوسرا امکان ارتقا دادن دستگاه را برای کاربر فراهم کرده است. در بری از مدل های دست دوم کیوسرا می توانید سورتر، فینیشر و ADF را بر روی دستگاه نصب کنید. نصب این امکانات کارایی دستگاه شما را چند برابر خواهد کرد.

به عبارتی دستگاه کپی شما به یک ماشین چاپ تبدیل خواهد شد. زیرا با دستگاه کپی می توانید بسیاری از کارها از قبیل تغذیه اتوماتیک، مرتب سازی، جزوه بندی و … را انجام دهید. در برخی از مدل های کیوسرا می توانید یک کیت را به دستگاه اضافه کنید. این کیت دستگاه شما را به یک دستگاه فکس تبدیل خواهد کرد. به جرات می توان گفت خرید کپی دست دو کیوسرا یک خرید فوق العاده محسوب می شود.

دستگاه کپی جزء محصولات پر فروش شرکت کیوسرا

همانطور که در بالا اشاره کردیم شرکت کیوسرا محصولات مختلفی را تولید و به بازار عرضه می کند. اما بد نیست بدانید که دستگاه کپی جزء محصولات پرفروش این شرکت می باشد. طراحی منحصر به فرد دستگاه های کپی این شرکت نظر همه کاربران را به خود جلب کرده است.

انواع مختلف

دستگاه کپی کیوسرا در انواع مختلفی از قبیل سیاه و سفید و رنگی در بازار موجود هستند. قیمت دستگاه های سیاه و سفید نسبت به دستگاه های رنگی ارزان تر است. کاربر براساس نیاز کاری خود یکی از انواع مدل های کپی کیوسرا را انتخاب می کند.

سرعت بالا، کیفیت چاپ مناسب، قابلیت های متنوع، هزینه نگهداری و سرویس ارزان باعث شده است که دستگاه کپی کیوسرا یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت باشد. یکی دیگر از تقسیم بندی های دستگاه کیوسرا نوع تکنولوژی بکار رفته در دستگاه می باشد.

لیزری و جوهرافشان

دستگاه های کپی کیوسرا دارای مدل های مختلف لیزری و جوهر افشان است. هر کدام از این دستگاه ها مزایای مخصوص به خود را دارند. دستگاه های لیزری از سرعت و دقت بالاتری برخوردار هستند. کیفیت چاپ دستگاه های جوهرافشان بسیار مناسب می باشد.

ایستاده یا رومیزی

دستگاه های کیوسرا در مدل های ایستاده یا اداری و رومیزی یا خانگی ساخته می شوند. اگر دستگاه را جهت انجام کارهای خود در منزل می خواهید می توانید دستگاه کپی کیوسرا خانگی را انتخاب کنید. اما دستگاه های اداری برای انجام کارهای با حجم بالا مناسب هستند. به جرات می توان گفت دستگاه های کپی کیوسرا در انواع مدل های مختلف قادر هستند نیازهای کاربران را در هر سطحی برطرف کنند.

دستگاه چندکاره

دستگاه های چند کاره کپی کیوسرا می توانند به طور همزمان چندین کار را انجام دهند. بنابراین با خرید یک دستگاه چند کاره می توانید عمل کپی، اسکن، فکس و پرینت را انجام دهید. دستگاه های چند کاره از مزیت های فراوانی برخوردار هستند. یکی از مزیت های خرید دستگاه کپی چند کاره این است که کاربر نیازی به خرید چند دستگاه به صورت جداگانه نخواهد داشت. از دیگر مزیت های این نوع دستگاه این است که برای کاربرانی که فضای کافی در محیط کاری خود ندارند انتخاب این دستگاه ایده آل و مناسب می باشد.

جمع بندی و کلام آخر

آشنایی با برند کیوسرا شما را راغب به خرید کپی دست دو کیوسرا خواهد کرد. برند کیوسرا جزء برندهای مطرح و با کیفیت در جهان است. شرکت کیوسرا دستگاه های کپی خود را از قطعات اورجینال می سازد. همچنین دستگاه های کپی این برند از قابلیت های متنوعی برخوردار می باشند.

شرکت کیوسرا با ارائه دستگاه های کپی در مدل و طرح های مختلف توانسته است پاسخگوی نیاز کاربران باشد. دستگاه های دست دوم همانند دستگاه های آکبند قابلیت های ویژه ای دارند. در صورت لزوم کاربران می توانند قابلیت های دستگاه دست دوم را ارتقا دهند. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که خرید دستگاه دست دوم باید از فروشگاه معتبر صورت بگیرد.

فروشگاهی مناسب خرید دستگاه دست دوم است که خود وارد کننده دستگاه های دست دوم باشد. فروشگاه کپی ایران از سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار است. این فروشگاه با ارائه دستگاه های با کیفیت توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. کاربران با مراجعه به سایت فروشگاه می توانند مشخصات دستگاه را بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.