دستگاه رنگی استوک کونیکا

دستگاه رنگی استوک کونیکا

دستگاه رنگی استوک کونیکا

دستگاه رنگی استوک کونیکا یکی از پر فروش ‌ترین دستگاه‌ های کپی رنگی در ایران محسوب می ‌شود. با استفاده از این دستگاه به راحتی می ‌توانید. کارهای خود را با جلوه و زیبایی خاص به نمایش بگذارید. در واقع این دستگاه یک دستگاه ایده‌آل و جزء بهترین گزینه‌ های خرید فتوکپی رنگی استوک به شمار می‌ آید. لازم به ذکر است که تمامی چاپ کپی رنگی در ایران در انحصار برند کونیکا می ‌باشد. که دلیل اصلی آن تعداد زیاد سرویس ‌کاران و تعمیر کاران و تعدد قطعات آن است.

آشنایی با فتوکپی رنگی کونیکا

همانطور که می ‌دانید امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیاز به دستگاه‌های مکانیزه و مدرن مانند دستگاه فتوکپی از قبل بیشتر احساس می‌ شود. این دستگاه به منظور تسریع بخشیدن به عملیات بانکی و اداری بسیار پر کاربرد و قابل استفاده می‌ باشد. انتخاب این دستگاه در مواقعی که به تکثیر با ترکیب رنگ‌ های متفاوت و جلوه‌های گرافیکی نیازمند باشد. بهترین گزینه به شمار می‌ رود.

این محصول یک دستگاه کپی رنگی برای تمام کاربری ها در سطح حرفه‌ای به شمار می ‌آید. دستگاه فتوکپی رنگی استوک کونیکا یکی از لوازم ضروری و اساسی در ادارات نقشه‌ کشی، سازمان‌ های دولتی، بانک‌ ها، دفاتر بیمه و … محسوب می ‌شود. در واقع استفاده از این دستگاه به نوعی باعث تسریع عملیات اداری شده و در زمان و هزینه‌ ها به طور چشمگیری صرفه جویی خواهد کرد.

مزایای دستگاه فتوکپی رنگی استوک کونیکا

بهتر است بدانید که این دستگاه‌ مدرن و پیشرفته دارای مزایای بسیار زیادی است. این دستگاه یک ابزار چند منظوره می‌ باشد. که دارای قابلیت ‌های فراوانی است. یکی از قابلیت‌ های مهم و قابل توجه این دستگاه کپی ‌برداری، اسکن و پرینت اسناد با حجم بالا است.

دستگاه های فتوکپی برند کونیکا مینولتا در مقایسه با فتوکپی های برند های مشابه از سرعت بالایی برخوردار هستند. از این رو بهترین گزینه برای کار در دفاتر اداری به شمار می‌ آیند. همچنین این دستگاه ها تمامی تصاویر را با یک کیفیت بسیار بالا و وضوحی بی‌ نظیر چاپ و پرینت می‌کنند.

از مزیت‌های اصلی دستگاه فتوکپی رنگی استوک کونیکا می ‌توان به سیستم بارگذاری اطلاعات لیزری درام آن اشاره کرد. از دیگر قابلیت ‌های این نوع دستگاه می توان به این اشاره داشت که استفاده از آن ها باعث صرفه‌جویی چشمگیری در هزینه‌ و زمان خواهد شد. جالب است بدانید این نوع دستگاه از کیفیت اسکن ۶۰۰ dpi برخوردار بوده و دارای قابلیت ADF یا تغذیه اتوماتیک است.

لازم به ذکر است که محصولات استوک برند کونیکا مینولتا در بین مشتریان از شهرت خوبی برخوردار هستند. و به فراوانی در بازار موجود می باشند. یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه این است که سیستم اسکنر این دستگاه به دو اسکنر رو و زیر مجهز می ‌باشد. این دستگاه دارای یک پانل icd رنگی است که باعث زیباتر شدن نمای ظاهری آن شده است.

دستگاه فتوکپی رنگی استوک کونیکا دارای مدل های مختلفی است. و تکنولوژی استفاده شده در این نوع دستگاه، فتوکپی رنگی دیجیتال و ال ای دی است. لازم به ذکر است فروشگاه کپی ایران یکی از بزرگ ‌ترین و معتبرترین شرکت‌ های تامین کننده انواع ماشین‌ های اداری استوک و نو می ‌باشد. این شرکت کلیه محصولات خود را از شرکت سوئد کندو خریداری می ‌کند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی استوک کونیکا مینولتا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.