دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ محصولی از یک شرکت ژاپنی بوده که یکی از قدرتمندترین شرکت‌ ها در زمینه تجهیزات الکترونیکی به شمار می ‌آید. این دستگاه کپی در گروه کاری متوسط  رده ‌بندی شده است. از این رو یک دستگاه مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ‌های کوچک و بزرگ محسوب می‌ شود. این مدل دستگاه  کپی از نظر کارایی و امکانات بسیار پیشرفته است. به گونه‌ای که دارای کاربرد بسیار زیادی در امور شخصی و دفتری می ‌باشد.

ویژگی‌ و مشخصات فنی دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ از سرعت عمل مناسبی برخوردار است؛ به طوری که سرعت کلی این نوع دستگاه کپی ۵۰ برگ در هر دقیقه می ‌باشد. همچنین وزن ۹۷ کیلوگرمی، این دستگاه کپی را به گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل برای در استفاده در محیط‌های کاری تبدیل کرده است.  همچنین دستگاه دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲  از کیفیت اسکن و پرینت مناسبی برخوردار می‌ باشد. به گونه‌ای که دستگاه کپی پرینت‌ های سیاه و سفید را با رزولوشون ۱۲۰۰ dpi به کاربران تحویل می ‌دهد.

یکی از مزایای مهم و قابل توجه این مدل دستگاه کپی این است که دارای یک پنل LCD تاچ اسکرین رنگی می ‌باشد. لازم به ذکر است که وجود این پانل باعث افزایش کارایی محصول شده و شرایط مناسب‌تر و بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از مزیت‌های مهم و قابل توجه  این مدل دستگاه کپی این است که کاربران به راحتی می توانند بر روی آن فینیشر نصب کنند.

همچنین  این مدل دستگاه کپی  از قابلیت اتصال دستگاه فکس نیز برخوردار می ‌باشد. از طرفی این مدل دستگاه  کپی دارای ۷۶۸ مگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات می ‌باشد. از اینرو به راحتی می‌توانید فرامین و اطلاعات مورد نظر خود را به خوبی ذخیره نمایید.  بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی تنها چاپ سیاه و سفید را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و قابل توجه دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ این است که دارای دو اسکنر جهت اسکن هم زمان پشت و روی کاغذ است. سرعت اسکنر این دستگاه برای کاربران کاملا راضی کننده است به طوری در هر دقیقه ۶۵ برگ را  به خوبی اسکن می‌نماید. این دستگاه برای دفاتر فنی با حجم کار کمتر از ۲۰۰۰۰۰ برگ در هر ماه  گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید.

ویژگی‌ و قابلیت ‌های عمومی فتوکپی ریکو

بهتر است بدانید که استفاده از این دستگاه دارای قابلیت‌های بسیار زیادی می باشد.  دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ دارای دوبلکس خودکار بوده که به هیچ وجه بر روی عملکرد تصویر تاثیری نخواهد داشت. همچنین این دستگاه‌ قادر است به صورت پی‌ در پی ۹۹۹ برگ را با یک کیفیت مناسب چاپ نماید. از دیگر مزیت‌ های این نوع دستگاه‌ها می‌توان به دارا بودن صفحه لمسی بزرگ اشاره کرد. یکی از قابلیت‌ های مهم و قابل توجه این دستگاه کپی این است که مجهز به قسمتی به نام DOSS می ‌باشد که این قابلیت خطر دزدیده شدن اطلاعات را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

دستگاه کپی ریکو ۵۰۰۲ از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهمی همچون سرعت و کیفیت در سطح بالایی برخوردار می‌باشد. از اینرو بهترین گزینه برای استفاده در مدارس، فروشگاه‌ها، مراکز و بانک‌ها به شمار می‌آید. این دستگاه با کیفیت را می‌توانید از بخش فروش وب سایت کپی ایران تهیه و خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو  ۵۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.