دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲ دستگاهی منحصر به فرد و با کیفیت است محصولی ساخته کشور ژاپن می باشد. برند ریکو یکی از بهترین برندهای محبوب دنیا است. که توسط اکثر کاربران دستگاه های فتوکپی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این مدل دستگاه کپی وسیله ‌ای بسیار مناسب و پر کاربرد جهت استفاده در دفاتر فنی و مراکز آموزشی است.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

قبل از انتخاب دستگاه فتوکپی بهتر است شما را با ویژگیهای فتوکپی ریکو ۶۰۰۲ آشنا کنیم:

قابل اتصال به کامپیوتر

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲ تولید برند ریکو از سری آفیشیو است. که از طراحی منحصر به فردی برخوردار می‌باشد. این دستگاه کپی قابلیت اتصال به کامپیوتر دارد. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی فایل و اطلاعات مورد نظر خود را از کامپیوتر به دستگاه انتقال دهد. و با کیفیت بالا آن ها را چاپ نماید.

سرعت عملکرد

یکی از مزایای دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲ سرعت عملکرد مناسب آن می‌ باشد. به طوری که دستگاه قادر است در هر دقیقه ۶۰ برگ را به صورت سیاه و سفید کپی بگیرد. یکی دیگر از مزایای اصلی و قابل توجه این مدل دستگاه کپی این است که از قابلیت اتصال سورتر و فینیشر نیز برخوردار است.

دقت دستگاه

با استفاده از این مدل دستگاه کپی قادر خواهید بود اسناد خود را با دقت dpi۱۲۰۰ چاپ و کپی نمایید. کاربری دستگاه‌ کپی ریکو ۶۰۰۲ از نوع لیزری است. بنابراین دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌ های کپی از کیفیت و دقت بالاتری برخوردار می باشد.

امکانات اختیاری دستگاه

از امکانات اختیاری این دستگاه کپی می‌توان به تغذیه اتوماتیک اسناد (ADF) اشاره کرد. دستگاه با دارا بودن این قابلیت قادر است نسخه اصلی را ذخیره نموده و از آن به صورت خودکار کپی بگیرد. این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. همچنین کاربر با استفاده از این دستگاه می‌تواند در هر ماه ۳۰۰۰۰۰ برگ را چاپ و کپی کند.

مشخصات فنی دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می‌برد. همچنین نوع پالت چاپ آن به صورت سیاه و سفید است. این دستگاه کپی از قابلیت چاپ دو طرفه خودکار نیز برخوردار می‌باشد که مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

سیستم اسکنرCCD

این مدل دستگاه کپی دارای سیستم اسکنر CCD می‌ باشد. وضوح این سیستم اسکنر معادل ۶۰۰ ppi است. یکی از خصوصیات شاخص دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲ مجهز بودن به استپلر یا مرتب کننده همراه می ‌باشد. بزرگ‌ترین اندازه کاغذ قابل قبول در این مدل دستگاه کپی برابر A3 است.

درگاه ارتباطی

از مشخصات درگاه‌های ارتباطی آن می ‌توان به قابلیت اتصال USB، Ethernet، قابلیت Bridge Print و وای فای اشاره نمود. بهتر است بدانید که این دستگاه در ابعاد ۶۹۰×۷۹۹×۱۱۷۱ میلی ‌متر و وزن ۲۱۴ کیلوگرم ساخته شده است.

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲ هر کدام از ویژگی‌های سرعت، کیفیت و کارایی را در سطح بسیار مناسب به کاربر خود ارائه می‌دهد. کیفیت بالای این مدل دستگاه کپی باعث شده است که انتخابی مناسب برای دفاتر فنی و مراکز آموزشی باشد.

بهتر است بدانید که فروشگاه کپی ایران با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. بنابراین با مراجعه به بخش فروش سایت کپی ایران می‌توانید تمام خصوصیات و ویژگی‌های دستگاه را مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.