دستگاه کپی canon 2202

کانون 2204

دستگاه کپی canon 2202

دستگاه کپی canon 2202 یکی از دستگاه های کپی محبوب و پر فروش می باشد. سازگاری و ارائه دامنه کاری وسیع از ویژگی های اساسی این دستگاه به شمار می روند. سرعت بالا و کیفیت راضی کننده نیز ۲۲۰۲ را به یکی از قابل اعتماد ترین و دوست داشتنی ترین ماشین های کپی تبدیل کرده است.

ویژگی ها و مشخصات دستگاه

دستگاه کپی canon 2202 ابعاد کوچک و وزن کمی دارد. به طوری که بدون مشکل می توانید آن را روی میز کار خود جای دهید. سرعت خروجی کپی دستگاه تا ۲۲ برگ بر هر دقیقه نیز می رسد. این سرعت برای بسیاری از مراکز ارائه دهندهخدمات چاپ و تکثیرات مثل کافی نت ها یا چاپخانه ها کافی می باشد. علاوه بر سرعت خروجی کلی، سرعت آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی نیز بسیارخوب است.

توجه داشته باشید که با توجه به دستگاه کپی canon 2202، شما همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را دریافت خواهید کرد. اما سطح کارایی همه این ویژگی ها در حد متوسط و خوب می باشد. اگر با سفارش های سنگین و حجیم سر و کار ندارید چنین دستگاه کپی میان رده ای می تواند توان تولیدی و راندمان کاری شما را به حداکثر برساند.

اتصالات سازگار دستگاه کپی canon 2202

در کنار هزینه های نگهداری و استفاده از این ماشین اداری، معنای کامل پیدا می کند. کارکرد کارتریج این دستگاه با توجه به قرار گیری به صورت تونر یا درام به ترتیب تا ۱۰۲۰۰و ۶۱۷۰۰ برگ نیز می رسد. این اعداد نشان دهنده مقرون به صرفه و کم مصرف بودن این دستگاه کپی می باشند.

همچنین این دستگاه کپی می تواند به عنوان یک منبع اشتراکی به کار رود. استفاده از منابع اشتراکی امروزه برای ادارات بزرگ و کارگروه های شلوغ اهمیت ویژه ای یافته است. همه کاربران می توانند از میز کار خود فرآیند های دستگاه را راه اندازی کنند و کمترین زمان را صرف کپی گرفتن کنند. همچنین شما می توانید صرفا به کمک یک تلفن همراه اسناد خود را برای کپی گرفتن به دستگاه ارسال کنید.

کیفیت بهتر، خرید ارزان تر

حقیقتی که در امر خرید ماشین های اداری و دستگاه های صنایع چاپ و تکثیرات وجود دارد متفاوت با حقیقتی است که در مردم به آن باور دارند. در واقع می توان کیفیت را با قیمت ارزان نیز خریداری کرد. دستگاه کپی canon 2202 در صورت خریداری استوک این فتوکپی، بسیار ارزان تر خواهد بود در صورتی که شما هیچ کیفیت و یا کارایی را قربانی این قیمت کمتر نخواهید کرد.

همچنین به سبب امکان افزودن اختیاری آپشن ها به دستگاه های استوک، شما می توانید صرفه جویی بیشتر نیز کنید. به این ترتیب که با بررسی نیاز های محیط کاری خود و حذف آپشن هایی که کارایی کمتری دارند قیمت مناسب تری را برای خرید فتوکپی خود بپردازید.

فروشگاه کپی ایران، ارائه دهنده انواع شرایط خرید برای شما خریداران ماشین های اداری می باشد. با خرید از کپی ایران، از سلامت محصول دریافتی و همچنین پرداخت بهترین هزینه اطمینان حاصل کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی canon 2202 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.