ریکو آفیشیو mp 6002

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

ریکو آفیشیو mp 6002

ریکو آفیشیو mp 6002 یکی از دستگاه های کپی ساخت کشور ژاپن و برند ریکو می باشد. این دستگاه کپی با دارا بودن قابلیت های ویژه از محبوبیت خاصی برخوردار است. استفاده از این دستگاه در دفاتر و مراکز آموزشی بسیار کاربرد دارد. بهتر است بدانید که برند ریکو جزء بهترین برندهای دنیا محسوب می شود که توسط اکثر کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با دستگاه های استوک ریکو

درصورتیکه قصد خرید دستگاه کپی داشته باشید متوجه خواهید شد انواع مختلفی از دستگاه های کپی اعم از آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود هستند. هر کدام از این نوع دستگاه ها از مزایا و معایب خاص خود برخوردار می باشند.

دستگاه آکبند

منظور از دستگاه آکبند دستگاهی نو است که در تعداد بسیار محدود و با قیمت بالا در بازار موجود هستند. بهتر است بدانید که برای خرید لوازم اداری مانند دستگاه کپی باید چندین میلیون هزینه صرف کنید. قیمت دستگاه های آکبند بسیار بالا می باشد به طوری که هر کسی توان خرید این دستگاه ها را ندارد. بنابراین برای فردی که کسب و کار جدیدی را تازه راه انداخته است و سرمایه آنچنانی ندارد خرید دستگاه آکبند توصیه نمی شود.

دستگاه بازسازی شده

از دیگر دستگاه های کپی موجود در بازار می توان به دستگاه های کپی بازسازی شده اشاره کرد. این دستگاه های کپی کارکرده هستند و بعضی از قطعات آن ها تعویض شده است. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه های کپی از لحاظ قیمت ارزان تر از دستگاه های استوک و آکبند می باشد.

دستگاه استوک

دستگاه های استوک از دیگر دستگاه های کپی موجود در بازار هستند که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت لازم هم برخوردار می باشند. این دستگاه ها سالم اما کارکرده هستند و از کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می شوند. بهتر است بدانید که تنها چند سال از طول عمر و مدت استفاده این نوع دستگاه های کپی گذشته است.

در کشورهای اروپایی و آمریکایی نمایندگی تعمیر و تعویض قطعات دستگاه های برقی به عهده خود برند سازنده دستگاه ها می باشد. از طرفی با ساخت محصولات جدید خدمات محصولات قبلی کاهش پیدا می کند. این کار باعث می شود صاحبان صنایع و کار به خرید دستگاه های جدید تمایل پیدا کنند. این امر موجب صادر کردن دستگاه های استوک به سایر کشورها می شود.

ویژگی های دستگاه استوک ریکو آفیشیو mp 6002

از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه کپی استوک می توان به کیفیت و قیمت مناسب آن اشاره کرد. برای مثال خریدار می تواند دستگاه استوک مدل ریکو آفیشیو mp 6002 را با قیمتی بسیار ارزان تر از دستگاه های آکبند خریداری کند. بهتر است بدانید که قیمت دستگاه های استوک نسبت به دستگاه های آکبند ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر هستند.

خرید دستگاه استوک از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. توصیه می شود افرادی که توان مالی خرید دستگاه های نو را ندارند دستگاه استوک را انتخاب کنند. همچنین خریدار با خرید این نوع دستگاه ها می تواند از کیفیت بالای برندهای معروف اروپایی و آمریکایی بهره مند شود.

دستگاه های استوک اصل به دلیل اینکه شناسامه دار هستند و به همراه آن ها ضمانت نامه یا گارانتی وجود دارد از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. خریدار با اطمینان کامل از ضمانت و سلامت کالا می تواند نسبت به خرید دستگاه استوک اقدام کند. گارانتی دستگاه موجب می شود در صورت ایجاد مشکل بتوانید مشکل را به راحتی برطرف سازید. بنابراین در صورت خرید دستگاه کپی، دستگاه استوک یک انتخاب بسیار مناسب به شمار می رود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp 6002 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.