فتوکپی استوک کانن

کانون 7105

فتوکپی استوک کانن

فتوکپی استوک کانن یکی از برندهای دستگاه های فتوکپی چند منظوره در بازار است. که می توانید آن را برای محل کار خود با قیمت مناسب و کیفیت خوب تهیه کنید. دستگاه های برنده کانن ویژگی هایی مانند قابلیت کپی پشت و رو همزمان، سرعت کپی بالا، قابلیت بزرگ نمایی یا کوچک نمایی و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارند که می توانند. رضایت خاطر شما را از خرید به دست آورند.

ویژگی های فتوکپی استوک کانن

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، دستگاه های فتوکپی کانن ویژگی های مناسب و پر کاربردی دارند که باعث می شوند. بتوانید از آن ها در مراکز چاپ و نشر، ادارات، مدارس و غیره استفاده نمایید. در ادامه با تعدادی از این ویژگی ها آشنا می شویم.

 

چند منظوره بودن

برخلاف بسیاری دیگر از دستگاه های فتوکپی استوک که تنها قابلیت فتوکپی دارند، دستگاه های فتوکپی کانن در مدل های مختلف به صورت چند منظوره تولید می شوند. یعنی شما می توانید. در کنار کپی های رنگی و سیاه و سفید کارهای دیگری مانند پرینت و اسکن نیز با دستگاه انجام دهید. این خرید می تواند برای شما باعث صرفه جویی اقتصادی شده و محیط کاری شما را جمع و جور تر کند.

 

کپی همزمان پشت و رو

از دیگر ویژگی های مدل های مختلف فتوکپی استوک کانن قابلیت کپی گرفتن همزمان از پشت و روی برگه ها است. برخلاف مدل های قدیمی که شما برای گرفتن کپی دو طرفه مجبور بودید. دستگاه را متوقف کرده و برگه را با کمک دست جابجا کنید، در این مدل از دستگاه ها نیازی به جابجایی نبوده و دستگاه به طور خودکار و همزمان از هر دو سمت برگه کپی می گیرد. این مساله سرعت کار شما را دو برابر می کند.

 

سرعت و کیفیت بالا

سرعت و کیفیت چاپ و پرینت یکی از مهم ترین ویژگی در دستگاه های فتوکپی است. که هنگام خرید حتما باید به آن توجه کنید. کیفیت چاپ نشان دهنده وضوح تصاویر چاپ شده بوده و بر اساس مقیاس DPI سنجیده می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، کیفیت چاپ بیشتر است. سرعت چاپ نیز براساس تعداد برگه های قابل چاپ در دقیقه معرفی می شود که مساله ای بسیار مهم و قابل توجه در دستگاه های فتوکپی است. دستگاه های فتوکپی استوک کانن دارای سرعت و کیفیت قابل قبولی بوده و می توانند. در مراکز مختلفی که نیاز به سرعت و کیفیت دارند استفاده شوند.

 

ظرفیت سینی

مساله مهم دیگر در تعیین کارایی دستگاه های فتوکپی ظرفیت سینی است. در صورتی که دستگاه فتوکپی شما ظرفیت کمی داشته باشد مجبور هستید. به طور مداوم آن را پر کنید. و سرعت کارتان پایین می آید. فتوکپی استوک کانن در مدل های مختلف دارای ظرفیت های بالا و قابل گسترش بوده که می تواند تعداد قابل قبولی برگه را در خود جای دهد.

 

حافظه

از دیگر ویژگی های دستگاه های فتوکپی مدل کانن داشتن حافظه های بالا برای نگه داری اطلاعات مختلف است. این دستگاه ها می توانند داده های مختلف را در خود ذخیره کرده تا در زمان مناسب از آن ها کپی یا پرینت بگیرید.

 

خرید از کپی ایران

فروشگاه کپی ایران یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است. که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی برند کانن را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک کانن  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.