فتوکپی استوک کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا 454c

فتوکپی استوک کونیکا مینولتا

فتوکپی استوک کونیکا مینولتا از دیگر برندهای دستگاه های فتوکپی موجود در بازار است. که کیفیت، سرعت و دقت بالایی در چاپ را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه های فتوکپی استوک موجود در بازار ویژگی های مختلفی مانند قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی، چند منظوره بودن، کیفیت و سرعت بالا دارند. که می توانند یک انتخاب ایده آل و مناسب برای مراکز مختلف از جمله دانشگاه ها، مدارس، ادارات و مراکز چاپ و نشر باشد.

 

ویژگی های فتوکپی استوک کونیکا مینولتا

دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا ویژگی های بسیار پرکاربردی دارند. که کارایی، سرعت و دقت کار شما را تا حد زیادی افزایش می دهند. در ادامه با تعدادی از این ویژگی ها آشنا می شویم.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

یکی از مهم ترین ویژگی های فتوکپی کونیکا مینولتا داشتن قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی تصاویر و مدارک مختلف است. گاهی شما نیاز دارید تمامی یک عکس بزرگ را روی یک برگه چاپ کنید. و یا روی بخش خاصی از آن زوم کرده تا آن را به طور اختصاصی بررسی کنید. قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی این دستگاه های فتوکپی استوک به شما این امکان را می دهد. که با داشتن کیفیت مطلوب تمامی کارهای فوق را به راحتی انجام دهید.

کپی متوالی

یکی دیگر از ویژگی های این برند از دستگاه های فتوکپی استوک قابلیت کپی متوالی تا تعدادهای بالا است. بسیاری از دستگاه های کپی تنها چند ده برگه را می توانند. به طور پی در پی کپی بگیرند. اما در بسیاری از مدل های فتوکپی استوک کونیکا مینولتا می توانید تا ۹۹۹۹ برگه را به شکل متوالی و پشت سر هم کپی بگیرید.

قابلیت اتصال به شبکه

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فتوکپی استوک قابلیت اتصال به شبکه است. در صورتی که شما از دستگاه های فتوکپی در ادارات استفاده کنید، به طور مداوم نیاز دارید اطلاعاتی را که در سیستم های اتاق های دیگر است. را کپی بگیرید. قابلیت اتصال به شبکه این دستگاه های کپی به شما این امکان را می دهد. که به راحتی به سیستم های مختلف در مکان های مختلف متصل شده و از اطلاعات آن ها کپی یا پرینت بگیرید.

قابلیت برنامه ریزی

از دیگر ویژگی های فتوکپی استوک کونیکا مینولتا قابلیت برنامه ریزی است. که می تواند سرعت و دقت کار شما را تا حد بسیاری افزایش دهد. با استفاده از این ویژگی می توانید. برای ساعت ها عملکرد دستگاه را مشخص کرده تا دستگاه به طور خودکار برنامه های داده شده را انجام دهد.

کیفیت و سرعت چاپ

این برند از دستگاه های چاپ دارای کیفیت و رزولوشن بالای تصاویر و DPI بالا و سرعت چاپ قابل قبول است. دستگاه های این برند با داشتن سرعت و کیفیت بالا می توانند. انتخاب مناسبی برای مراکز شلوغ چاپ و نشر باشند.

سایر ویژگیها

مدل های مختلف فتوکپی استوک کونیکا مینولتا ویژگی های دیگری مانند چند منظوره بودن، حافظه های عالی و قابل ارتقا، کپی پشت و رو و ظرفیت سینی بالا دارند. که می توانند به طور کامل رضایت شما را از کار به دست آورند.

 

خرید از کپی ایران

فروشگاه کپی ایران یکی از معتبرترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است. که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله دستگاه های برند مونیکا مینولتا را با قیمت مناسب از آن خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک کونیکا مینولتا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.