فتوکپی دست دو توشیبا

توشیبا 4555

فتوکپی دست دو توشیبا

فتوکپی دست دو توشیبا یکی از انواع مختلف دستگاه های کپی است. که می توانید آن در در مدل های مختلف با کاربردهای متنوع برای محیط کاری و یا منزل خود خریداری کنید. برند توشیبا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای تولید لوازم برقی و الکترونیکی است. که هر ساله محصولات خود را با بالاترین کیفیت به کشورهای مختلف جهان صادر می کند.

 برند توشیبا

قبل از خرید فتوکپی دست دو توشیبا بهتر است. کمی با این برند آشنا شوید. توشیبا یک موسسه و شرکت ژاپنی با مشارکت و همکاری ملت های دیگر است. که در حوزه های مختلف لوازم اداری و دفتری، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، سیستم های برق، قطعات الکترونیکی، تجهیزات ارتباطی، ابزار های روشنایی و غیره فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۸۷۵ توسط تاناکا هیساشیگ در ژاپن تاسیس شد و در حال حاضر توشیبا را میتوان ادغام شرکتهای توکیو دنکی و تاناکا سیزوشا دانست.

این شرکت معتبر و جهانی در زمینه های مختلف جزء ۵ شرکت و تولید کننده بزرگ جهان قرار دارد. برای مثال در زمینه ی تولید کنندگان نیمه رسانا در جهان پس از شرکت هایی مانند اینتل و سامسونگ توشیبا چهارمین برند برتر جهان می باشد. همچنین توشیبا در کنار شرکت های بزرگی همچون دل، اچ پی و لنوو رتبه پنجم بزرگترین تولید کننده رایانه و کامپیوتر های شخصی در جهان را دارد.

این شرکت جهانی در حال حاضر دفاتر، کارخانه ها و شعب مختلف و متعددی در بیش از ۳۰۰ نقطه مختلف از جهان داشته و بالغ بر ۲۱۰ هزار کارمند دارد. از نظر میزان درآمد نیز توشیبا جزء ۹۰ شرکت بزرگ جهان شناخته شده و دارای رتبه ۸۷ ام می باشد.

انواع فتوکپی دست دو توشیبا

قبل از آنکه به دنبال خرید فتوکپی دست دو توشیبا یا برندها ومدل های دیگر باشید. بهتر است بدانید که این برند و این نوع از دستگاه های چاپ دارای چه انواعی می باشد. دستگاه های چاپ و فتوکپی در انواع مختلف اداری و خانگی یا ایستاده و رومیزی در بازار موجود می باشند.

ایستاده یا اداری

همانطور که می دانید دستگاه های اداری و یا ایستاده دستگاه های بزرگ و سنگین با قابلیت و کاربری بالا هستند. که می توانید آنها را برای محیط های کاری خود تهیه کنید. دستگاه رومیزی و خانگی دستگاه هایی با اندازه و وزن بسیار کمتر و کارایی و قابلیت های پایین تر هستند که می توانید. آنها را برای منازل و کارهای محدود خود خریداری کنید.

سرعت

بدون شک دستگاه های اداری فتوکپی دست دو توشیبا دارای قابلیت های بسیار بیشتری از جمله سرعت و کیفیت بالای چاپ می باشند. برای مثال ممکن است شما با استفاده از یک دستگاه رومیزی بتوانید. در هر دقیقه حداکثر ۲۰ صفحه را چاپ کنید. اما این مقدار برای دستگاه های اداری می تواند تا ۱۰۰ برگ در دقیقه نیز افزایش پیدا کند.

چاپ دو طرفه و همزمان

قابلیت های دیگر مانند چاپ دو طرفه و همزمان، کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ، ذخیره خودکار adf و غیره از دیگر ویژگی های دستگاه های اداری است. که دستگاه های رومیزی فاقد آنها هستند. برای مثال در صورتی که حجم کارهای شما بالا باشد. می توانید در دستگاه چاپ تعداد مورد نیاز برگه قرار داده تا چاپ آن ها را به خود دستگاه بسپارید.

قابلیت های امنیتی

از طرف دیگر دستگاه های اداری معمولا دارای قابلیت های امنیتی بوده و چون معمولا بیش از یک نفر از آن ها استفاده می کند. می توانید با استفاده روش های امنیتی مانند رمز عبور تنها به تعداد مشخصی از افراد امکان استفاده از دستگاه را بدهید. قابلیت برنامه ریزی از دیگر ویژگی های دستگاه های اداری است که با کمک آن می توانید. به طور همزمان چندین کار را انجام داده و یا انجام کارهای مختلف را به دستگاه بسپارید.

 تکنولوژی چاپ

انواع دیگر دستگاه فتوکپی دست دو توشیبا از نظر تکنولوژی چاپ تقسیم بندی می شوند. همانطور که می دانیم دستگاه های چاپ دارای دو تکنولوژی مختلف لیزری و جوهر افشان برای چاپ می باشند. دستگاه های لیزری معمولا سرعت چاپ بالاتری داشته و برای استفاده در مراکز اداری مناسب تر می باشند. در حالی که دستگاه های جوهر افشان کیفیت چاپ بالاتری داشته و برای استفاده در آتلیه های عکاسی انتخاب مناسب تر هستند.

لیزری و جوهر افشان

از دیگر ویژگی های دستگاه های چاپ لیزری قابلیت استفاده طولانی مدت از آن بدون نیاز به شارژ کارتریج می باشد. دستگاه های جوهر افشان بعد از مدت بسیار کوتاه تری استفاده نیاز به شارژ کارتریج و جوهر پیدا می کنند. از طرف دیگر دستگاه های لیزری حتی بعد از چند ماه استفاده کیفیت روز اول خود را حفظ خواهند کرد. اگر از دستگاه های جوهر افشان مدت کوتاهی استفاده نشود. مجبور به شارژ مجدد آن خواهید شد.

تک کاره و چند منظوره

انواع دیگر دستگاه های چاپ از جمله فتوکپی دست دو توشیبا، شامل مدل های تک کاربرده و چند منظوره می باشد. دستگاه های تک کاربرده دستگاه هایی با تنها یک قابلیت چاپ هستند. و شما تنها می توانید یک کار با آن ها انجام دهید. دستگاه های چند منظوره دستگاه هایی هستند. که قابلیت انجام کارهای مختلف همانند کپی، پرینت، فکس و اسکن را دارند. شما می توانید با استفاده از این دستگاه ها چندین کار را به طور همزمان و یا جداگانه انجام دهید.

از آنجا که در ادارات کارهای مورد نیاز متنوع و متعدد است. معمولا دستگاه های اداری دستگاه های چند کاربرده می باشند. این دستگاه ها انتخاب بسیار مناسبی برای ادارات، دفاتر مهندسی، مراکز چاپ و نشر و غیره است.

فاکتورهای موثر بر قیمت

دستگاه کپی موجود در بازار در برند ها و مدل های مختلفی موجود بوده که هرکدام قیمت های خاص خود را دارند. یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهای موثر بر قیمت نو یا دست دوم بودن دستگاه های چاپ می باشد. فتوکپی دست دو توشیبا یا هر برند دیگر در مقایسه با دستگاه های نو و آکبند قیمت بسیار کمتری حتی تا نصف قیمت دستگاه های آکبند دارد.

نوع تکنولوژی چاپ

در واقع در صورتی که شما در پرداخت هزینه های خود محدودیت مالی دارید، دستگاه های دست دوم می تواند انتخاب مناسب‌ تری برای شما باشد. نوع تکنولوژی چاپ نیز فاکتور موثر دیگر بر قیمت دستگاه های چاپ می باشد. در حالت کلی دستگاه های لیزری از دستگاه های جوهرافشان گران قیمت تر بوده و برای خرید آن ها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

چند منظوره بودن

چند منظوره بودن دستگاه، فاکتور دیگری است. که بر قیمت فتوکپی دست دو شیبا تاثیر می گذارد. دستگاه های چند منظوره با توجه به میزان قابلیتی که دارند. قیمت‌ هایی تا چند برابر بیشتر از دستگاه تک کاربرد دارند. اما به این نکته توجه داشته باشید که خرید یک دستگاه ۴ منظوره در مقایسه با خرید ۴ دستگاه تک کاربرده صرفه اقتصادی بسیار بالایی برای شما داشته و ارزان تر خواهد بود.

امکانات جانبی

فاکتور های جانبی که هنگام خرید دستگاه فتوکپی دست دو توشیبا یا دستگاه های دستگاه های چاپ انتخاب می کنید. مسئله دیگری است که بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارد. دستگاه های کپی دارای فاکتور های جانبی مختلفی مانند سورتر، فینیشر، ذخیره خودکار adf و لارج باکسر هستند.

هرکدام از این ویژگی ها کارایی دستگاه را تا چندین برابر افزایش می دهند. شما به عنوان خریدار هنگام خرید انتخاب می کنید. که کدام یک از از امکانات جانبی مورد نیازتان می باشد. می توان تمام امکانات جانبی را انتخاب کرده یا یک دستگاه کپی را بدون آن ها خریداری کنید. هر کدام از این فاکتور های جانبی بر قیمت فتوکپی دست دو توشیبا تاثیر مستقیم می گذارد.

سرعت و کیفیت

همانند هر دستگاه و وسیله دیگر میزان قابلیت ها و کارایی دستگاه، بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد. دستگاه های کپی دارای ویژگی های مختلفی مانند سرعت و کیفیت چاپ، نوع و تعداد راه های ارتباطی، قابلیت اتصال به وای فای، چاپ دو طرفه، میزان حافظه و غیره هستند. هرچه قابلیت ها و توانایی های دستگاه کپی بالاتر باشد قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد بود.

مزایای خرید دستگاه های فتوکپی دست دوم توشیبا

 

پس از مراجعه به بازار و یا فروشگاه های آنلاین شما می توانید. دستگاه چاپ مورد نظر خود را از مدل های مختلف استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید. هر کدام از این دستگاه ها مزایا و ویژگی ‌های خاص خود را دارند.

مدت زمان مصرف پایین در اروپا

در میان انواع مختلف ذکر شده دستگاه های استوک و یا دست دوم از میزان محبوبیت و تقاضای بالاتری برخوردار هستند. این دستگاه ها، دستگاه های چاپی هستند. که تنها چند سال در در کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته اند. دستگاه های استوک همانند دستگاه های آکبند قابلیت و ویژگی های کاربردی داشته و تنها تفاوتشان کارکرده بودن آنها است.

کیفیت

مهم ترین مزیت خرید فتوکپی دست دوم توشیبا یا برندهای دیگر، بهره گیری از کیفیت بالای محصولات آن ها است. در واقع شما می توانید با پرداخت هزینه های بسیار کمتر از همان کیفیت و کارایی بهره مند شوید. به این نکته توجه داشته باشید. که خرید یک دستگاه استوک با برند معتبر و شناخته شده قطعاً از خرید یک دستگاه نو اما بدون نام و نشان برای شما مناسب تر خواهد بود. با وجود کار کرده بودن این دستگاه ها شما می توانید. از فتوکپی دست دو توشیبا سال ها استفاده کرده، بدون آنکه نگران کیفیت و کارایی آن باشید.

صرفه جویی در هزینه و قیمت

مزیت دوم خرید دستگاه های فتوکپی دست دوم از جمله فتوکپی دست دو توشیبا صرفه جویی در هزینه و قیمت است. همانطور که در بالا اشاره شد. دستگاه های دست دوم قیمت بسیار کمتری در مقایسه با دستگاه ‌های آکبند دارند. شما می توانید. با خرید این دستگاه ها تا چند ده و یا حتی چند صد میلیون در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

گارانتی و ضمانت نامه

مزیت سوم درباره دستگاه های دست دوم بهره مند شدن از گارانتی و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است. دستگاه های دست دوم با وجود کارکرده بودن نیز همراه با شناسنامه به شما ارائه شده و دارای ضمانت نامه هستند. بنابراین اگر خرید خود را از مراکز مطمئن و همراه با گارانتی انجام دهید، در صورت بروز مشکل می توانید از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

خرید فتوکپی دست دو توشیبا

خرید فتوکپی دست دو توشیبا را می توانید از فروشگاه های مختلف به صورت حضوری و آنلاین انجام دهید. قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید. که فروشگاهی را انتخاب کنید که از اصل و اورجینال بودن دستگاه های آن اطمینان کافی داشته باشید.

شما برای خرید دستگاه های فتوکپی نسبتا هزینه بالایی پرداخت خواهید کرد. بنابراین کیفیت، کارآیی و طول عمر بالا فاکتورهای غیرقابل چشم پوشی هنگام خرید هستند که باید به آن توجه کنید. کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی لوازم اداری از جمله دستگاه های فتوکپی و چاپ در مدل ها و برند های مختلف است.

شما می توانید با مراجعه به آدرس سایت این شرکت، دستگاه چاپ مورد نظر خود از جمله فتوکپی دست دو توشیبا را مشاهده و آن را خریداری کنید.

تمامی دستگاه های چاپ در مدل های مختلف کپی ایران اصل بوده و شما می‌توانید. خریدی مطمئن انجام دهید. قیمت دستگاه های کپی ایران در مقایسه با فروشگاه های دیگر بسیار مناسب بوده و شما می توانید. در کنار بهره مند شدن از بالاترین کیفیت از قیمت مناسب و صرفه جویی در هزینه ها نیز برخوردار شوید.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد فتوکپی دست دو توشیبا لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.