فتوکپی شارپ رنگی

شارپ mx 364

فتوکپی شارپ رنگی

فتوکپی شارپ رنگی یکی از انتخاب های بسیارخوب برای خرید یک دستگاه فتوکپی رنگی کارآمد و با کیفیت است. sharp یکی از سازندگان بزرگ دستگاه های اداری می باشد. که تا کنون مدل های متعدد و متنوعی از پرینترها، فتوکپی و دستگاه های چندکاره طراحی و به بازار عرضه کرده است. در میان انواع مختلف مدل های شارپ، برخی دستگاه ها قابلیت چاپ تمام رنگی را نیز دارند.

دستگاه فتوکپی شارپ رنگی

 

فتوکپی های رنگی، مدتهاست. که به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاه ها در بسیاری از کسب و کارها جا خوش کرده اند. فتوکپی های رنگی می توانند با افزودن رنگ و خلق کنتراست های چشم نواز، بسیار تاثیرگذارتر به نظر برسند. این فتوکپی های می توانند دو رنگ، چند رنگ یا تمام رنگی باشند. همچنین ممکن است. از تکنولوژی ها چاپ و رنگ آمیزی گوناگونی نیز بهره ببرند.

انواع مدل ها

فتوکپی شارپ رنگی در مدل های مختلف و ویژگی های متنوعی به بازارها عرضه می شود. تا پاسخگوی هر طیف از نیازهای اداری باشند. به همین علت این دستگاه ها تا این حد محبوب بوده و در هر کسب و کاری، یکی از آن ها پیدا می شود. مدل های MX4110N, MX3110N, MX2614N, MX5001N و…، از جمله مدل های پرفروش فتوکپی شارپ رنگی می باشند.

مدل های رنگی فتوکپی های شارپ، معمولا از همان طراحی و ساختی بهره می برند. که سایر مدل ها دارند. ولی با این تفاوت که به سیستم درام و کارتریج آن ها، چند جایگاه دیگر به منظور قرار گرفتن سایر رنگ ها اضافه شده است. دستگاه های رنگی معمولا پس از قرار گرفتن در یک گروه از نظر سری ساخت و نوع و همچنین مدل، یک پسوند N در انتهای خود دریافت می کنند که نشان دهنده رنگی بودن این مدل می باشد. در واقع به عنوان مثال دستگاه فتوکپی mx4100 در دو مدل سیاه و سفید۴۱۰۰ و رنگی ۴۱۰۰N تولید می شود.

جوهر افشان

دستگاه فتوکپی رنگی شارپ عمدتا به صورت تمام رنگی بوده و از سیستم رنگ آمیزی جوهرافشان استفاده می کند. به این ترتیب که نرم افزار دستگاه با تبدیل اطلاعات کامپیوتری به شدت و مختصات صحیح مربوط به هر رنگ، مقداری از تونرهای رنگی را در موقعیت صحیح و با شدت مورد نیاز ذوب می کند. سیستم رنگ آمیزی معمولا به صورت CMYK بوده و از ۴ یا ۵ رنگ تونر استفاده می کند.

چاپ لیزری

دستگاه های رنگی شارپ معمولا از تکنولوژی چاپ لیزری استفاده می کنند. از این رو این دستگاه ها از یک سو کیفیت راضی کننده ای دارند و از سوی دیگر کاملا اقتصادی محسوب می شوند. چرا که هزینه بالای جوهر و مواد اولیه و همچنین نگهداری و تعمیرات پرینترهای جوهرافشان را ندارند.

دستگاه فتوکپی شارپ رنگی انتخاب مناسبی برای دفاتر انتشارات، مدارس، دانشگاه ها و سایر فضاهایی است. که به رنگ ها اهمیت بسیاری می دهند. شارپ با مهندسی ماهرانه و طراحی هنرمندانه خود، دستگاه های فتوکپی بسیار قدرتمند و دقیقی ساخته است که پاسخگوی نیاز هر طیفی از امور باشند.

خرید دستگاه فتوکپی شارپ رنگی

خرید دستگاه کپی شارپ رنگی در انواع مدل های مختلف با ویژگی های متنوعی امکان پذیر است. شما می توانید از بین مدل هایی با کارایی ها و کاربری های مختلف خریداری کنید. همچنین امکان خرید دستگاه در انواع آکبند، استوک و بازسازی شده نیز وجود دارد. در نهایت امکان خریداری و اضافه کردن آپشن های اختیاری به دستگاه نیز مهیا شده است.

نکات قبل از خرید

به علت گوناگونی و تنوع بسیار زیاد محصولات، برخی مواقع خرید دستگاه فتوکپی شارپ رنگی، می تواند بسیار پیچیده شود. کافیست با توجه به چند نکته، در نظر داشتن کاربری و نیازهای اداری خود و همچنین طی کردن یک خط سیر منطقی در خرید، ایده آل ترین خرید خود را انجام دهید. به نحوی که هم دستگاه دلخواه و متناسب با کسب و کار خود را خریداری کنید. هم هزینه معقولی برای آن بپردازید.

سازگاری و تناسب دستگاه

توجه به برخی عوامل و رعایت برخی نکات، می تواند خرید شما را هم لذت بخش تر و هم هدفمند تر کند. به این ترتیب شما می توانید با هزینه کمتر، کیفیت بهتری را خریداری نمایید. همچنین توجه داشته باشید که همیشه هدف از یک خرید خوب، انتخاب بهترین و جدیدترین مدل نیست. مهمترین نکته، سازگاری و تناسب دستگاه با کاربری و نحوه استفاده شماست. یکپارچگی و سازگاری یکی از مهمترین اصولی است. که در یک اداره موفق باید به آن توجه شود.

نیاز کاری

ابتدا از نوع کاربری و نیازهای اداری خود برآوردی در ذهن داشته باشید. به دنبال چه هستید؟ آیا یک دفتر انتشارات با پروژه های متعدد و کم حجم دارید؟ یا در یک اداره مشغول به کار هستید که گردش کارهای پیچیده و سنگینی را در دستورکار خود دارد؟ سپس یک مدل از فتوکپی های معمولی شارپ را انتخاب کنید. سرعت کافی، کیفیت راضی کننده، یکپارچگی و از این دست نکات، مواردی هستند که باید به آن ها توجه داشته باشید. در نهایت در صورت وجود مدل رنگی که با پسوند n مشخص می شود، سفارش خود را ثبت و خرید خود را نهایی کنید.

قیمت دستگاه

قیمت، و در این مورد قیمت دستگاه کپی شارپ رنگی، همواره یکی از ارکان اصلی یک خرید موفق بوده است. دغدغه بسیاری از خریداران و مشتریان، انتخاب یک دستگاه مقرون به صرفه و پرداخت هزینه مناسب برای آن است. اما درواقع می توان گفت همه چیز به نوع کاربری شما بستگی دارد. برخی مواقع شما به یک کیفیت در کلاس کاری درجه یک احتیاج دارید. باید توجه داشت که می توان کیفیت را گران نخرید.

حذف آپشنهای غیرضروری

با انتخاب مدل مناسب، حذف آپشن های غیرضروری و همچنین انتخاب از بین مدل های استوک یا بازسازی شده، شما می توانید قیمت به صرفه تری را بپردازید. و به این ترتیب در مبلغی که به هزینه دستگاه فتوکپی شارپ رنگی موردنظر خود اختصاص داده اید صرفه جویی بسیاری کنید. پس از سفارش دستگاه فتوکپی شارپ رنگی، شما قادر به انتخاب پیکربندی و اضافه یا کم نمودن آپشن های اختیاری خواهید بود.

عوامل موثری بر قیمت

عوامل موثری بر قیمت دستگاه فتوکپی شارپ رنگی موثرند. شما می توانید با در نظر داشتن نحوه اثرگذاری این عوامل، خرید بهتر و مطلوب تری داشته باشید. عواملی مثل مدل، سری ساخت، پیکربندی، حضور آپشن های اختیاری و ریجن ساخت دستگاه از مهمترین این عوامل هستند. بیشتر این عوامل هم در قیمت دستگاه موثرند و هم در کارایی آن، ولی برخی هم صرفا در قیمت و هزینه های نگهداری تاثیر دارند. به عنوان مثل در ایران، دستگاه ساخت آمریکا قیمت، هزینه های نگهداری و طول عمر متفاوتی با دستگاه های آسیای شرق دارد.

فروش دستگاه

فروشندگان بسیاری اقدام به فروش ماشین های اداری شارپ کرده اند. چرا که این دستگاه ها از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و امروزه در هر دفتر انتشارات و هر اداره ای پیدا می شوند. اما مدل های رنگی و فروش دستگاه فتوکپی شارپ رنگی، تخصص عده کمتری از فروشندگان است. دستگاه های رنگی به حفظ و نگهداری ویژه ای نیازمندند. همچنین مواد اولیه آن ها اختصاصی دستگاه بوده و شامل تونر کارتریج های مخصوصی می باشد.

پیکربندی مختلف

دستگاه های کپی رنگی شارپ در مدل ها، پیکربندی ها و تحت ساخت ریجن های مختلفی به فروش می رسند. از این رو مدل های بسیار زیادی تحت فروش دستگاه فتوکپی شارپ رنگی به خریداران عرضه می شود. در چنین شرایطی تشخیص مدل های اصل و دستگاه های سالم، گاها بسیار دشوار می شود. چرا که ممکن است برخی دستگاه ها تحت تعمیرات یا مونتاژ های سودجویانه ای قرار گرفته باشند.

فروشگاه معتبر

ما به شما خرید از یک فروشنده مطمئن را توصیه می کنیم. با خرید از یک فروشنده معتبر و مطمئن، از سلامت و کارایی دستگاه خریداری شده آسوده خاطر خواهید بود. از سوی دیگر از بابت منطقی بودن و به صرفه بودن هزینه پرداختی هم مطمئن خواهید شد. چرا که فروشندگان معتبر، قیمت های خود را طبق استانداردها اعلام می کنند.

فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع ماشین های اداری بوده و همچنین فروش دستگاه های بسیاری را به صورت اختصاصی انجام می دهد. کپی ایران فروش دستگاه فتوکپی شارپ رنگی را نیز در مدل ها و با شرایط فروش مختلف برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

فتوکپی شارپ رنگی آکبند

دستگاه فتوکپی شارپ رنگی آکبند یکی از حالاتی است که فتوکپی های رنگی شارپ به فروش می رسند. مدل های آکبند تاکنون کار نکرده اند و کاملا نو می باشند. دستگاه های آکبند به طور کلی قیمت بالاتری دارند ولی از سوی دیگر در نهایت سلامت و کارایی به سر می برند. شما می توانید دستگاه فتوکپی شارپ رنگی آکبند را به راحتی چند کلیک از سایت فروشگاه کپی ایران خریداری نمایید. توجه داشته باشید که هنگام خرید، مدل دستگاه را روی آکبند تنظیم نمایید.

دستگاه رنگی بازسازی شده

برخی دستگاه های اداری به علت مشکلات، یا عدم تمایل کاربر به کار با دستگاه واگذار می شوند. این دستگاه ها ممکن است مجددا به فروش برسند. چنین دستگاه هایی ممکن است تحت تغییرات یا تعمیراتی به منظور بالاتر رفتن سازگاری و کارایی قرار بگیرند. همچنین این دستگاه ها ممکن است طبق استانداردهایی مونتاژ شوند و قطعات جایگزینی با قطعات فرسوده شده آن ها تعویض شود. به این طیف از دستگاه ها، مدل های بازسازی شده گفته می شود.

دستگاه های بازسازی شده عمدتا در سلامت و کارایی راضی کننده به سر می برند. همچنین تعویض قطعات آنها صرفا به هدف بهتر شدن کیفیت دستگاه انجام می شود. اما از سوی دیگر قیمت بسیار کمتری دارند و به همین علت در کانون توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. دستگاه فتوکپی شارپ رنگی بازسازی شده می تواند در صرفه جویی در هزینه ها به شما کمک بسیار زیادی کند، در عین اینکه کارایی مشابه یک دستگاه آکبند را ارائه می دهد.

دستگاه شارپ رنگی استوک

هرساله در کشورهای اروپایی و آسیای شرق، با عرضه مدل های جدیدتر هر دستگاه به بازار، بسیاری از دارندگان ماشین های اداری، دستگاه های خود را در عین سلامت و کارایی واگذار می کنند. علت در سودجویی و نحوه کار کارخانجات سازنده و نمایندگی های فروش این دستگاه هاست. سازندگان ماشین های اداری، از جمله شارپ، با عرضه مدل های جدیدتر به بازار، از ارائه خدمات به مدل های قدیمی تر خودداری می کند. به این ترتیب دارندگان این دستگاه ها را وادار به واگذاری دستگاه های قدیمی تر و خرید آخرین مدل می کند.

اما دستگاه های واگذار شده هنوز کاملا سالم هستند. این دستگاه ها در صورت تایید شدن سلامت و کارایی، که این فرآیند معمولا با دریافت برچسب کارایی A, B, C, D همراه است، مجددا و با نام استوک به فروش می رسند. دستگاه های استوک از جمله دستگاه کپی شارپ رنگی دست دوم، برخلاف مدل های آکبند برای مدتی کار کرده اند، اما تاکید می شود، کاملا سالم بوده و قادرند نهایت کارایی خود را به نمایش بگذارند.

خریداری دستگاه کپی شارپ رنگی دست دوم، با خرید از سایت فروشگاه کپی ایران امکان پذیر می باشد. این کار می تواند به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک کند. همچنین شما می توانید ریجن ساخت دستگاه را نیز مشخص کنید. توجه داشته باشید که هنگام ثبت سفارش کپی شارپ رنگی استوک یا خرید دستگاه کپی شارپ رنگی دست دوم، گزینه خرید استوک را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.