دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲

کانون 2204

 فتوکپی رومیزی کانن ۲۲۰۲

فتوکپی رومیزی کانن ۲۲۰۲ که می توان با این وسیله از تصاویر، اسناد و مکتوبات مورد نظرتان رونوشت با تعداد مورد نیازتان تهیه نمایید. دستگاه های فتوکپی از لوازم اداری محسوب شده که در شرکت ها و ادارات یکی از لوازم ضروری هستند.

استفاده از دستگاه فتوکپی

دستگاه فتوکپی ماشینی که به وسیله آن از اسناد یا تصاویر و سایر مکتوبات (جداول، نمودار و…) رونوشت تهیه نموده. و از لوازم اداری محسوب می شود. امروزه از پرینتر نیز برای این کارها در حد مختصرتری استفاده می شود. چون پرینتر برای کارهای با تعداد کم کاربرد داشته اما با دستگاه فتوکپی می توانید. از چاپ با تعداد زیاد استفاده نمایید. ضمن اینکه سایز کاغذهای استفاده شده در فتوکپی متنوع تر و بزرگتر از آ۴ که بزرگترین سایز پرینت است. نیز می باشند.

فرایند فتوکپی

فرایند فتوکپی به این ترتیب است که: بارالکتریکی ساکن۶۰۰ تا۷۰۰ ولت به درام استوانه ای توزیع شده و نور باریکی عبور داده می شود. قسمت های سفید کاغذ نور را انعکاس و در اثر برخورد به سطح درام، دستگاه کپی را خنثیمی نمایند. سطوح تیره و متن با جذب بار منفی و پودر تونر موجود که شارژ شده بر درام الکتریسته ایجاد شده به بارهای منفی چسبیده و درنتیجه تصویر شکل می گیرد. تونر باردار مثبت از سطح درام به کاغذ جذب شده ودر نتیجه فتوکپی صورت می گیرد.

تهیه دستگاه فتوکپی

تهیه دستگاه فتوکپی کانن۲۲۰۲ را می توانید توسط شرکت کپی ایران با اطمینان از کیفیت مناسب لوازم اداری موجود در این شرکت تهیه نمایید. تهیه این دستگاه به این طریق قطعا به نفع شما خواهد بود. یکی از ویژگی های خرید از شرکت کپی ایران دارا بودن خدمات پس از فروش این شرکت با امکان اکیپ سیار می باشد. که امتیازی بسیار ویژه جهت تهیه لوازم اداری می باشد.

ویژگی های دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲

وزن این دستگاه تقریبا ۳۰ کیلوگرم بوده و در ابعاد ۶۲.۲*۵۸.۹*۵۰.۲ سانتی متر ساخته شده است. چاپ این دستگاه تک رنگ می باشد و در سایز های آ۴، آ۳، آ۵ و…. می توان استفاده نمود. مصرف انرژی دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲ به میزان ۱۵۰۰ وات که میزان بسیار مناسبی می باشد سرعت کپی دستگاه کانن ۲۲۰۲ برابر با ۱۱ برگ در دقیقه می باشد و ۱۳ ثانیه نیاز است تا دستگاه گرم شده و کار را شروع نمایید. این ویژگی ها به شما در انتخاب دستگاه فتوکپی کمک کرده تا با توجه به نیازهای کاری تان بهترین انتخاب را انجام دهید.

بررسی دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲

دستگاه فتوکپی کانن ۲۲۰۲ دارای امتیاز رزولوشن کپی ۶۰۰*۶۰۰ dpi می باشد. همجنین شما می توانید با استفاده از این دستگاه اسناد و مدارک و یا نقشه هایی را که نیاز دارید بزرگ نموده و استفاده کنید را تهیه نمایید. میزان بزرگنمایی فتوکپی کانن ۲۲۰۲ از ۲۵ تا۴۰۰% بوده که نیازهای کاری شما به این طریق برطرف خواهد شد. درضمن حافظه فتوکپی کانن۱۲۸ مگا بایت است. با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود تا ۹۹ برگ کپی متوالی را تهیه نمایید سینی این دستگاه تا ۲۵۰+۸۰ برگ ظرفیت دارد. همه این ویژگی ها باعث می شود تا با توجه به نیازهای محل کارتان بتوانید مناسب ترین دستگاه را تهیه و از سرعت و کیفیت مطلوبی بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه کپی رومیزی کانن ۲۲۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.