فتوکپی کونیکا مینولتا C552

فتوکپی رنگی استوک کونیکا

 فتوکپی کونیکا مینولتا C552

فتوکپی کونیکا مینولتا C552 یک دستگاه کپی چند منظوره و بسیار پر کاربرد است. که توانسته است در بازار از میزان فروش قابل توجه برخوردار شود. این دستگاه کپی نیز از تکنولوژی لیزری برای کپی و پرینت استفاده کرده، لذا کیفیت، دقت و سرعت عملکرد بالایی دارد.

ویژگی های فتوکپی کونیکا مینولتا C552

در اینجا به بررسی ویژگیهای فتوکپی رنگی  کونیکا مینولتا ۵۵۲ می پردازیم:

سرعت بالا

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های دستگاه های چاپ، داشتن سرعت بالا یعنی تعداد برگه هایی که در هر دقیقه چاپ یا پرینت می کنند، است. دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 می تواند در هر دقیقه ۵۵ برگه را برای شما کپی کرده و یا پرینت بگیرد. این سرعت بالا باعث می شود. که شما در طول روز بتوانید. تعداد برگه های زیادی را کپی و پرینت بگیرید.

کیفیت خوب

یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه فتوکپی کونیکا C552 داشتن کیفیت چاپ در پرینت، اسکن و کپی است که باعث می شود تصاویر و اسناد با دقت و کیفیت مناسب روی برگه ها چاپ شوند. این دستگاه چاپ دارای کیفیت ۶۰۰ DPI در پرینت و کپی و ۳۰۰ DPI در اسکن است. این مقادیر می تواند تا حد زیادی کیفیت چاپ را بالا ببرد.

کپی دو رو

با استفاده از دستگاه کونیکا مینولتا C552 می توانید به طور همزمان از هر دو سمت برگه کپی بگیرید. و نیازی به جابجا کردن برگه نخواهید داشت. این ویژگی سرعت و دقت کپی را تا حد زیادی بالا می برد.

رابط های ارتباطی متنوع

داشتن رابط های ارتباطی متنوع می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فتوکپی باشد. که بر کاربری آن ها تاثیر مستقیم می گذارد. این دستگاه استوک فتوکپی دارای دو پورت USB.1 و USB.2 بوده و قابلیت اتصال به شبکه را دارد. با استفاده از این ویژگی می توانید به راحتی به تمامی سیستم های اداره که به شبکه وصل هستند. دسترسی پیدا کرده و فایل های قرار داده شده در شبکه را به راحتی پرینت و یا کپی بگیرید.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

از دیگر مزایای خریددستگاه کونیکا مینولتا C552 قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی آن است. با استفاده از این ویژگی می توانید اسناد و تصاویر بزرگ را کوچک کرده و همه آن را روی یک صفحه پرینت کنید و یا بخشی از تصاویر بزرگ را زوم کرده و فقط قسمت مورد نظر را چاپ نمایید.

شروع به کار مناسب

دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 برای گرم شدن اولیه به کم تر از ۶۰ ثانیه زمان نیاز داشته و در کم تر ۴.۸ ثانیه می تواند. اولین برگه را برای شما کپی یا پرینت بگیرد. این مساله سرعت کار شما را تا حد زیادی بالا می برد.

سایز کاغذ های متنوع

در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 می توانید بدون هیچ محدودیتی در اندازه، کاغذهای A3 تا A6 را در آن قرار داده و از اسناد مورد نظر خود کپی و پرینت بگیرید.

خرید از کپی ایران

شرکت کپی ایران یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است. که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله مدل معرفی شده در بالا را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.