فتوکپی کونیکا مینولتا c652

کونیکا مینولتا c652

فتوکپی کونیکا مینولتا c652

فتوکپی کونیکا مینولتا c652 یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های کپی رنگی موجود در بازار می ‌باشد. این مدل دستگاه برای ادارات، بیمه، ‌بانک‌ ها، مدارس و مراکز چاپ و نشر بسیار پر کاربرد و قابل استفاده است. زیرا استفاده از این دستگاه برای تولید و چاپ حجم بالای اوراق طراحی شده است.

آشنایی با ویژگی‌ های فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c652

عملکرد سریع

یکی از مهم ‌ترین و اصلی ‌ترین مزایای استفاده از این مدل دستگاه نسبت به مدل‌ های مشابه، زمان عملکرد بسیار کوتاه و عملکرد سریع آن می‌ باشد. به طوری که این دستگاه در مدت زمانی کمتر از ۴۵ ثانیه گرم و آماده استفاده برای چاپ است. همچنین مدت زمانی که نیاز دارد تا پس از گرم شدن اولین کپی در آن چاپ شود کم ‌تر از ۵ ثانیه خواهد بود.

قابلیت چاپ پشت و رو

استفاده از این دستگاه به دلیل اینکه دارای قابلیت کپی پشت و رو می‌ باشد تا حد بسیار زیادی کار را تسریع می ‌بخشد؛ با این قابلیت دیگر نیازی به توقف و ایستادن برای تعویض برگه نیست.

اتصالات

با استفاده از فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c652 به راحتی می ‌توانید. به همه‌ی سیستم‌های اداره که به شبکه وصل هستند دسترسی داشته باشید. زیرا این دستگاه از قابلیت نصب در شبکه برخوردار بوده و علاوه بر آن به آسانی می‌ توان دستگاه ‌های جانبی مانند هارد، پورت USB و فلش مموری را به آن وصل کرد.

کیفیت چاپ

این مدل دستگاه حرفه‌ای و قدرتمند فتوکپی رنگی قادر است. در هر دقیقه ۴۵ برگ رنگی را با کیفیت و وضوح بسیار بالایی چاپ نماید. لازم به ذکر است که این دستگاه از کیفیت چاپ ۶۰۰ DPI برخوردار است.

کپی متوالی

از دیگر مزایای اصلی و قابل توجه استفاده از این نوع دستگاه کپی رنگی، قدرت چاپ ۹۹۹۹ برگه به صورت متوالی و پی در پی آن است. لازم به ذکر است که این خصوصیت سرعت کار را به طور چشمگیری افزایش می ‌دهد.

بزرگ نمایی و کوچک نمایی

جالب است بدانید که با استفاده از فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c652 قادر خواهید بود بخش‌ های خاصی از اسناد را بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی کنید. در واقع این مدل دستگاه به شما این امکان را می‌ دهد. که از ۲۰ درصد تا ۴۰ درصد و با تغییر یک دهم درصد اسناد مختلف را کوچک نمایی و یا بزرگ نمایی کنید. و این بخش‌های خاص از اسناد را با وضوح بسیار بالایی پرینت بگیرید. به جرات می‌ توان گفت. که استفاده از این دستگاه چند منظوره و پرکاربرد به نوعی باعث صرفه ‌جویی در زمان و هزینه ‌ها خواهد شد.

چندکاره

این دستگاه چند کاره بوده و شما را از دستگاه ‌های دیگر جهت اسکن و پرینت بی ‌نیاز می ‌کند. از این رو فضای کمتری نیز در محل کار شما اشغال خواهد کرد.

تکنولوژی لیزری

همچنین فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c652 از تکنولوژی لیزری استفاده می کند. که در مقایسه با دستگاه کپی جوهر افشان از کیفیت چاپ و سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی کارتریج تونر آن نسبت به نوع جوهر افشان کمتر نیاز به جایگزینی خواهد داشت.

خرید از کپی ایران

لازم به ذکر است این محصول با کیفیت و پر کاربرد را می توانید. با قیمتی کاملا مناسب و خدمات پس از فروش از بخش فروش کپی ایران سفارش داده و خریداری نمایید. این شرکت در زمینه فروش و واردات انواع ریسوگراف، دستگاه ‌های پلاتر و بنر، انواع پرینتر، کاتر و گیوتین و … در سراسر کشور فعالیت می کند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا c652 کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.