فتوکپی کونیکا مینولتا C754

 کونیکا مینولتا 754C

فتوکپی کونیکا مینولتا C754

فتوکپی کونیکا مینولتا C754 یک دستگاه فتوکپی چند منظوره است. که با داشتن ویژگی های عالی و استاندارد می تواند. رضایت خاطر شما را به طور کامل به دست آورد. این دستگاه فتوکپی استوک با استفاده از تکنولوژی لیزری چاپ روی برگه را انجام داده لذا از سرعت و دقت قابل قبولی برخوردار می باشد.

ویژگی های دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا C754

در این قسمت به بررسی چند مورد از ویژگیهای این دستگاه فتوکپی می پردازیم:

راه های ارتباطی متنوع و متعدد

یکی از ویژگی های بارز در دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا C754 داشتن دو پورت USB.1 و USB.2 و پورت شبکه است. که می توانید به وسیله آن با سرعت مناسب به انتقال داده بین سیستم های مختلف یا فلش مموری و دستگاه فتوکپی بپردازید.

کپی دو رو همزمان

قابلیت کپی دو رو و همزمان در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا C754 به شما این امکان را می دهد. که به راحتی و بدون نیاز به توقف دستگاه و جابجا کردن برگه، از هر دو سمت آن کپی گرفته و سرعت کار خود را افزایش دهید.

کیفیت بسیار عالی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 کیفیت قابل قبول آن است. دقت کپی در این دستگاه ۶۰۰ DPI و دقت پرینت در آن ۱۲۰۰ DPI می باشد. این دقت به خصوص در پرینت یکی از بهترین و ایده آل ترین مقادیر برای دستگاه های چاپ محسوب می شود. دقت اسکن در این دستگاه فتوکپی استوک نیز بالا بوده و ۶۰۰ DPI می باشد.

ظرفیت کاغذ بالا

در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 می توانید. در بیشترین حالت ۱۱۵۰ برگه قرار داده و به طور متوالی از ۹۹۹ برگه کپی بگیرید. این ویژگی کپی متوالی و تعداد بالای ظرفیت برگه ها می تواند. سرعت عملکرد شما را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

از دیگر ویژگی های خوب و پر کاربرد در دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی آن در ابعاد ۲۰ تا ۴۰۰ درصد با تغییر یک دهم درصد می باشد. با این ویژگی می توانید. تمامی یک سند بزرگ را در یک صفحه کپی گرفته و یا بخش های خاصی از آن را بزرگ نمایی کرده و فقط از بخش مورد نظر پرینت بگیرید.

راه اندازی بسیار کوتاه

در گذشته برای راه اندازی و شروع به کار دستگاه های فتوکپی مجبور بودیم. تا چند دقیقه منتظر گرم شدن و اولین کپی در دستگاه بمانیم، اما دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 دستگاه در کم تر ۲۲ ثانیه گرم شده و در کم تر ۳.۷ ثانیه می تواند. اولین کپی را برای شما انجام دهد.

سایز کاغذ متنوع

در دستگاه استوک کونیکا مینولتا C754 می توانید. بدون محدودیت خاصی برگه های مختلف با سایزهای A3 تا A6 را قرار داده و از آن ها کپی و پرینت بگیرید.

خرید از کپی ایران

شرکت ایران کپی یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است. که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله مدل معرفی شده در بالا را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۷۵۴ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.