فتوکپی کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا c652

فتوکپی کونیکا مینولتا

فتوکپی کونیکا مینولتا محصول شرکت کونیکا مینولتا است. این شرکت ژاپنی است. که در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی پیشینه کهنی دارد. مرکز این شرکت معتبر در توکیو واقع شده و محصولات متنوعی را روانه بازار می کند. شاید در ایران نام کونیکا یادآور فیلم دوربین های عکاسی قدیمی باشد. اما این تنها محصول Konica Minolta نیست. این شرکت انواع تجهیزات اداری، لوازم عکس برداری پزشکی، دوربین های عکاسی و … را با کیفیتی قابل قبول روانه بازار می کند.

آنچه در این مقاله مد نظر ماست دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا می باشد که یکی از تولیدات عمده آن به شمار می رود. تولید دستگاه کپی در این شرکت قدمت سیصد ساله داشته و اولین بار توسط جیمز وات ساخته شده است. با وجود این تجربه طولانی به نظر می رسد. به راحتی می توان به محصولات چاپ و نشر شرکت کونیکا مینولتا اعتماد نمود.

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در مدل ها و کارکردهای مختلف در بازار یافت می شود. برخی از این دستگاه ها سیاه و سفید و برخی دیگر رنگی هستند. از لحاظ کاربرد و اندازه نیز اندازه های مختلف آن یافت می شود. اما آنچه که در بین تمامی محصولات کونیکا مینولتا مشترک است. کیفیت بالای ساخت و تکنولوژی های روز می باشد. در واقع هر محصول این شرکت تکنولوژی پیشرفته دوران خویش را به همراه دارد.

انواع دستگاه کپی کونیکا مینولتا با امکانات بسیار در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. این دستگاه ها از سرعت کپی و چاپ بالایی برخوردار هستند. سازگاری بالایی با محیط زیست داشته و عمر تونر مصرفی آنها به نسبت بالاست. حافظه داخلی مناسب، هارد دیسک، اسکن دورو، رزولوشن عالی، توان مصرفی پایین و ظاهر زیبا و مهندسی شده از ویژگی هایی است که در غالب دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا دیده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مثبتی که برای دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا می توان برشمرد. ظرفیت کاغذ می باشد. مدل های این دستگاه به نسبت اینکه کاربرد خانگی داشته باشند. یا اداری دارای ظرفیت کاغذ بالایی هستند. به علاوه امکان ارتقای دستگاه و تبدیل آنها به یک دستگاه فتوکپی کامل با چندین کارکرد مختلف وجود دارد. البته به شرط آنکه فروشگاهی همچون کپی ایران را انتخاب کنید. که بتواند تمامی لوازم جانبی این برند را پشتیبانی کند.

خرید دستگاه

وقتی صحبت از خرید دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا به میان می آید. بی شک فاکتورهای بسیاری نیز اهمیت پیدا می کنند. اگر به یک دستگاه فتوکپی برای خانه یا محل کار خود نیاز دارید. و برند کونیکا مینولتا را برگزیده اید پیش از هر چیز باید هزینه های در نظر داشته باشید. زیرا نباید دستگاهی انتخاب کنید که فراتر از نیاز شما بوده و خرج اضافی روی دست شما بگذارد.

پیش از خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا باید مشخص کنید. که چه نوع دستگاهی می خواهید. آیا یک دستگاه سیاه و سفید لازم دارد یا رنگی. سرعت دستگاه در چه حد باشد که کار شما را راه بیندازد. آیا حجم کاری شما به گونه ای است. که به حافظه های داخلی بالا و یک هارد دیسک برای فایلینگ اسناد نیاز دارید. آیا می خواهید یک دستگاه چندمنظوره کونیکا مینولتا خریداری کرده و با یک تیر چند نشان بزنید.

تمامی موارد بالا را اگر با دقت آنالیز کنید و در نهایت به هر تصمیمی که برسید. قطعا می توانید مورد مناسب را از میان محصولات کونیکا مینولتا انتخاب کنید. اما در این میان اگر مکانی که برای خرید انتخاب می کنید به گونه ای باشد که اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهید بی شک خرید بهتری خواهید داشت. چنین مزیتی را می توانید در فروشگاه اینترنتی کپی ایران بیابید.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا از جنبه های مختلف متفاوت است. بی شک هر چه مدل دستگاه جدیدتر باشد قابلیت های بیشتری دارد و تکنولوژی جدیدتری در ساخت آن به کار رفته است. بنابراین گرانتر نیز می باشد. برخی از دستگاه های فتوکپی کونیکا مینولتا امکان افزودن آپشن هایی همچون سورتر، فینیشر و ADF را دارند و بدیهی است که این آپشن ها بر قیمت دستگاه می افزاید.

قیمت دستگاه کپی کونیکا مینولتا در فروشگاه های مختلف و بسته به نو یا استوک بودن آن نیز ممکن است. تفاوت هایی داشته باشد. همچنین در مدل های جدید این شرکت امکانات جدیدی همچون چاپ مستقیم ازروی فلش، اتصال به شبکه های اداری و … قرار داده شده و طبیعتا قیمت این دستگاه ها بیشتر از نمونه های فاقد این قابلیت ها هستند.

هزینه دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا اداری نسبت به خانگی بیشتر است. زیرا کارکرد بیشتری داشته و استهلاک بالاتری نیز دارد. بنابراین هزینه های نگهداری آن همچون تونر و سرویس و … افزایش می یابد. نوع سفارش دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا نیز می تواند. بر قیمت آن تاثیر بگذارد. به عنوان مثال اگر تنها با یک تلفن از طریق فروشگاهی مانند کپی ایران بتوانید محصول موردنظر خود را سفارش دهید. بسیار کم خرج تر و راحت تر از چرخیدن در دنیای اینترنت یا مراجعه حضوری به بازار است.

انواع دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

انواع دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در شکل ها، اندازه ها و کارکردهای مختلف توسط این شرکت تولید می شود. از جمله اینکه برخی از دستگاه های این شرکت تنها به منظور یک کار ساخته شده اند. به عنوان مثال فقط کپی می گیرند. و یا اینکه یک پرینتر یا اسکنر هستند. این مدل ها بیشتر برای شرکت های کوچک یا منزل کاربرد دارند. اما در انواع چند منظوره شما شاهد یک دستگاه چند در یک با کارکردهای مختلفی همچون کپی، پرینت، اسکن، فکس و فایلینگ هستید.

برخی از انواع دستگاه کپی کونیکا مینولتا قادر به چاپ رنگی نیستند. و به اصطلاح سیاه و سفید می باشند. در مقابل بسیاری از مدل های آن عملیات چاپ و تکثیر را با رنگ های زنده و با کیفیت انجام می دهند. در برخی مدل های پیشرفته تر کونیکا مینولتا امکان اتصال مستقیم به اینترنت، ارسال مستقیم فایل به ایمیل یا سرور میزبان و نیز اتصال از طریق بلوتوث وجود دارد.

در نهایت اینکه برخی از انواع دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا را می توان ارتقا بخشیده و آن را به یک دستگاه صحافی یا مکانی امن برای ذخیره اسناد تبدیل نمود. همچنین بعضی از مدل ها که اغلب در دسته اداری قرار می گیرند. قابلیت استفاده در شبکه های اداری را دارند.

فروش دستگاه

فروش دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا انتخابی مناسب برای بازگانان و افرادی است. که در زمینه خرید و فروش دستگاه های فتوکپی فعالیت دارند. زیرا به دلیل تجربه و کیفیت بالای محصولات این برند همواره مورد توجه خریداران قرار گرفته است. اما یک فروشگاه را زمانی می توان ایده آل و مناسب دانست که تنوع لازم را در فروش داشته و قیمت های منصفانه ای نیز ارائه دهد.

با توجه به اینکه دستگاه های کپی در ایران به صورت استوک نیز عرضه می شوند. باید فروش آنها با صداقت کامل انجام شده و درجه بندی و میزان استفاده از آنها کاملا مشخص باشد. همچنین قیمت آنها نیز متناسب با درجه تمیزی دستگاه باشد. با وجود تمام این مسائل باید در انتخاب فروشگاه نهایت دقت را داشته باشید و به هر جایی اعتماد نکنید.

فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا همچون بسیاری از برندهای دیگر یکی از زمینه های کاری فروشگاه معتبر کپی ایران می باشد. در این فروشگاه مدل های عرضه شده با قیمت های متفاوت و کاربردهای مختلف پیش روی شما هستند. تا بتوانید انتخاب متناسب با خواسته خود داشته باشید. ثبت سفارش در کپی ایران از طریق تلفن انجام شده تا اپراتورها بتوانند. به صورت کلامی توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا آکبند

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا آکبند مستقیما از کارخانه و با بسته بندی پلمپ وارد کشور می شود. بسته بندی این دستگاه ها قبلا باز نشده و به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نگرفته اند. درست مثل زمانی که شما یک ماشین لباسشویی آکبند را از مغازه خریداری می کنید. ممکن است بسته بندی محصول در فروشگاه باز شود. تا سالم بودن و جزییات آن به مشتری نشان داده شود اما مهم آن است که دستگاه آکبند قبلا مورد استفاده قرار نگرفته است.

بهای دستگاه کپی کونیکا مینولتا آکبند نسبت به انواع دست دوم بیشتر است. اما این اضافه قیمت به دلیل آن است که شما اولین کاربر دستگاه خواهید بود. و مطمئن هستید فتوکپی شما مدت زمان طولانی تر کار کرده و به سرویس نیاز نخواهد داشت. بنابراین اگر محدودیت بودجه ندارید. و می توانید بهای یک دستگاه آکبند را پرداخت کنید پس قطعا این انتخاب را از دست ندهید.

دستگاه کونیکا مینولتا بازسازی شده

پیش از هر چیز لازم است بدانید که قیمت یک دستگاه بازسازی شده بعد از آکبند در رتبه دوم قرار دارد. در مواردی ممکن است برخی دستگاه های فتوکپی بدون آنکه کارکرد زیادی داشته باشند. در اثر خرابی یک قطعه دچار اشکال شوند. در این حالت کارخانه تولید کننده دستگاه را باز پس گرفته و قطعه خراب را با یک قطعه اورجینال، سالم و کاملا نو تعویض می کند. با جایگذاری این قطعه دستگاه تعمیر شده و کیفیت اولیه خود را باز می یابد. و مجدد روانه بازار می شود. چنین دستگاه هایی تحت عنوان بازسازی شده شناخته می شوند.

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا بازسازی شده نیز از همین قسم می باشد. این دستگاه ها از لحاظ قیمت پایین تر از آکبند هستند اما از لحاظ کارایی و کیفیت با آنها برابری می کنند. زیرا تمامی قطعات تعویضی آنها سالم و اصلی می باشد. در فروشگاه کپی ایران علاوه بر عرضه محصولات آکبند کونیکا مینولتا می توانید. مدل های مختلف بازسازی شده را نیز با قیمتی کاملا رقابتی تهیه کنید.

دستگاه فتوکپی کونیکا استوک

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا استوک نوع دیگری از محصولات این برند می باشد. که در اکثر فروشگاه ها یافت می شود. دستگاه استوک در واقع همان دستگاه های دسته دومی هستند. که قبلا مورد استفاده قرار گرفته و بعد از مدتی کنار گذاشته شده اند.

دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا دست دو برای افرادی که توانایی خرید یک دستگاه آکبند را ندارند بسیار مناسب است. اگر کپی کونیکا مینولتا استوک تمیز بوده و کیفیت خود را تا حد زیادی حفظ کرده باشد. به خوبی می تواند نیازهای شما را برآورده کند. زیرا این دستگاه ها تنها برای استفاده چند ساله ساخته نمی شوند.

برخی از افراد خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا دست دوم را یک ریسک می دانند. شاید تا حدی حق با این افراد باشد اما اگر برای خرید یک دستگاه استوک فروشگاه معتبری همچون کپی ایران را انتخاب کنید. بی شک صاحب دستگاهی خواهید شد. که قیمت مناسبی داشته و در حد نو نیز کیفیت دارد. چنان چه فتوکپی کونیکا مینولتا دست دوم را از این فروشگاه خریداری کنید. قطعا از نتیجه کار راضی خواهید بود.

کلام آخر

کلام آخر اینکه اگر دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا دسته دوم را از مراکز معتبر تهیه کرده و از لحاظ سلامت کاری در درجه بالایی قرار داشته باشد به خوبی می تواند نیاز کاری شما را برآورده کند. مزیت خرید یک دستگاه استوک آن است که شما هزینه کمتری نسبت به آکبند یا بازسازی شده پرداخت می کنید اما صاحب دستگاهی با قابلیت های مشابه می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.