قابلیت های ریکو mp6002

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

قابلیت های ریکو mp6002

از قابلیت های ریکو mp6002 میتوان به این اشاره کرد که این دستگاه یکی از دستگاه های کپی ساخت کشور ژاپن و برند ریکو می باشد. این دستگاه کپی با دارا بودن قابلیت های ویژه از محبوبیت خاصی برخوردار است. در این مقاله به بررسی قابلیت های این دستگاه می پردازیم.

سرعت و کیفیت

سرعت چاپ دستگاه های کپی براساس تعداد برگه های چاپ شده در دقیقه سنجیده می شود. دستگاه های چاپ براساس مدلی که دارند از سرعت های مختلفی برخوردار هستند.

سرعت خروجی دستگاه کپی ریکو آفیشیو mp6002 در هر دقیقه ۶۰ برگ می باشد. این سرعت عملکرد در این کلاس کاری سرعت راضی کننده ای محسوب می شود. به طوری که قادر است بسیاری از نیازهای یک دفتر تکثیرات یا بخش اداری یک شرکت را رفع و رجوع کند.

کپی دو طرفه از قابلیت های ریکو mp6002

یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی که باعث افزایش عملکرد دستگاه و مانع از اتلاف وقت کاربر می شود قابلیت کپی دو طرفه آن می باشد. ریکو آفیشیو mp6002 از قابلیت چاپ دورو خودکار برخوردار است. این ویژگی علاوه بر افزایش و سرعت دستگاه باعث کاهش زمان استفاده از دستگاه هم می شود.

کیفیت چاپ

یکی دیگر از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت و دقت آن است. به طوری که می توان گفت مهم ترین پارامتر دستگاه موقع خرید آن به شمار می رود. کیفیت دستگاه چاپ براساس dpi سنجیده می شود. دستگاه های لیزری از مقادیر مختلف ۶۰۰، ۱۲۰۰ و ۲۴۰۰ dpi برخوردار هستند.

ریکو آفیشیو mp6002 کیفیت ۱۲۰۰ dpi دارد. بنابراین قادر است تصاویر را با جزئیات و موارد ریز نمایش دهد. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید از چاپ عمیق و زنده بهره مند شوید.

کاغذ مورد استفاده

شما در حین کار با دستگاه های چاپ سفارشات مختلفی برای چاپ روی کاغذهای مختلف با سایزهای مختلف خواهید داشت. بنابراین درصورتیکه دستگاه قابلیت استفاده از برگه های مختلف را نداشته باشد عملکرد ضعیفی خواهد داشت. بزرگ‌ترین اندازه کاغذ قابل قبول در ریکو آفیشیو mp6002 برابر A3 می باشد.

ذخیره خودکار ADF

یکی دیگر از ویژگی های ریکو آفیشیو mp6002 داشتن ویژگی ذخیره خودکار است. این ویژگی باعث می شود برای چاپ مکرر نیازی به نسخه اصلی نداشته باشید. زیرا دستگاه به طور خودکار نسخه اصلی را در حافظه خود ذخیره می کند و برای چاپ مکرر برگه ها از آن استفاده می کند. این قابلیت به گونه ای باعث افزایش سرعت و عملکرد دستگاه خواهد شد.

راه های ارتباطی ریکو mp6002

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در تمامی دستگاه های چاپ تنوع راه های ارتباطی با دستگاه های جانبی است. در ریکو آفیشیو mp6002 می توانید به طور همزمان از USB، Ethernet، قابلیت Bridge Print و وای فای استفاده کنید. بنابراین با استفاده از راهای ارتباطی متنوع هیچگونه محدودیتی در انتقال داده و اطلاعات مورد نیاز خود نخواهید داشت.

فینیشر قدرتمند

ریکو آفیشیو mp6002 یک انتخاب حرفه ای جهت آماده سازی و تهیه کتب و جزوات و کتابچه هایی است که احتیاج به صحافی دارند. بهتر است بدانید که آپشن فینیشر از قابلیت هایی به شمار می آید که شما می توانید به دستگاه اضافه کنید. آپشن فینیشر این امکان را برای شما فراهم می کند تا خروجی های کپی یا پرینت خود را در ۴ حالت مختلف اعم از کتاب، منو، کتابچه یا جزوه درآورید. بهتر است بدانید که با این قابلیت می توانید در اندازه های مختلف همچنین تعدادهای مختلف بین ۱۰۰۰ الی ۳۰۰۰ برگ استفاده کنید. بنابراین با این قابلیت می توانید تعداد عظیمی از سفارشاتی که پس از چاپ به مجلد کردن نیاز دارند به تنهایی و به راحتی پوشش دهید.

حال اگر قصد تهیه این دستگاه قدرتمند کپی را دارید می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه وب سایت این محصول را سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قابلیتهای ریکو آفیشیو mp6002 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.