قیمت توشیبا استودیو ۱۸۲

توشیبا استودیو 182

قیمت توشیبا استودیو ۱۸۲

قیمت توشیبا استودیو ۱۸۲ با توجه به اینکه دستگاهی چند کاره می باشد بسیار مناسب است. با این دستگاه می توانید عمل پرینت، اسکن و فکس را تا سایز A3 انجام دهید. سرعت این دستگاه ۱۸ برگ در هر دقیقه است. بنابراین استفاده از این دستگاه در محیط های اداری کوچک و با تیراژ متوسط چاپ بسیار کاربرد دارد. قبل از خرید هر مدل دستگاه کپی باید با ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا شوید.

ویژگی ها و مشخصات موثر بر قیمت توشیبا استودیو ۱۸۲

در ذیل به پاره ای از مشخصات موثر بر قیمت توشیبا استودیو ۱۸۲ اشاره خواهیم کرد.

رزولوشن

رزولوشن کپی این دستگاه بسیار مناسب و ۶۰۰*۲۴۰۰ دی پی آی است. با خرید این دستگاه کپی می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید.

زمان شروع به کار دستگاه و زمان تهیه اولین کپی

یکی از ویژگی هایی که باعث افزایش محبوبیت این مدل دستگاه کپی شده است در یک چشم بر هم زدن یعنی ۲۵ ثانیه شروع به کار می کند. همچنین این دستگاه قادر خواهد بود اولین کپی را در مدت زمان ۷.۶ ثانیه به شما تحویل دهد.

تونر کارتریج مورد استفاده دستگاه

تونر کارتریج این مدل دستگاه کپی ۶۷۰ گرم تونر ظرفیت دارد. این بدان معنا است که با هر بار شارژ تونر کارتریج می توانید ۱۵ هزار برگ را چاپ کنید. این امر سبب شده است دستگاه از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه باشد.

امکان چاپ دورو

شاید بد نباشد بدانید که امکان چاپ دوروی خودکار و متصل شدن به شبکه از ویژگی های بسیار مهم و پر کاربرد این دستگاه کپی به شمار می آید.

حافظه

این دستگاه از حافظه ۱۱۲ مگابایت برخوردار است. با این ویژگی می توانید فایل مورد نظر را در دستگاه ذخیره و در زمان مناسب چاپ کنید. از طرفی با خرید این دستگاه چند کاره دیگر احتیاجی به خرید چندین دستگاه به صورت جداگانه نخواهید داشت. چنانچه به دنبال دستگاه کپی با قیمت مناسب و امکانات عالی و با حجم کاری متوسط هستید ما به شما توشیبا استودیو ۱۸۲ را توصیه می کنیم.

کپی متوالی و آپشنهای اختیاری

همچنین با این دستگاه کپی می توانید ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی کپی بگیرید. این موضوع خارج از لطف نیست که اضافه یا حذف آپشن های اختیاری بر قیمت توشیبا استودیو ۱۸۲ بسیار تاثیرگذار است. از امکانات اختیاری این مدل دستگاه کپی می توان به قابلیت تغذیه خودکارADF اشاره کرد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت توشیبا استودیو ۱۸۲ با توجه به نوع دستگاه (استوک، بازسازی شده، آکبند) و ویژگی‌ها و امکانات اختیاری آن متفاوت خواهد بود. این مدل دستگاه کپی با ابعاد جمع و جور از کارایی بالایی برخوردار می باشد. بنابراین کاربر با خرید این دستگاه کپی قادر خواهد بود نیازهای کاری خود را برطرف کند.

چنانچه قصد خرید دستگاه کپی توشیبا استودیو ۱۸۲ را داشته باشید توصیه می کنیم آن را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. زیرا دستگاه کپی مناسب می باشد که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت لازم برخوردار باشد. شاید بد نباشد بدانید که دستگاه کپی استوک و بازسازی شده دست دوم و کارکرده هستند.

فروشگاه معتبر

بنابراین در صورتی که قصد خرید این نوع از دستگاه کپی را داشته باشید. بهتر است آن را از فروشنده و فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاه کپی ایران با توجه به سابقه طولانی خود از اعتبار بالایی برخوردار است. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید ویژگی های دستگاه را به طور کامل مشاهده کنید. دستگاه کپی را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.