قیمت دستگاههای فتوکپی استوک

فتوکپی ارزان

قیمت دستگاههای فتوکپی استوک

قیمت دستگاههای فتوکپی استوک با توجه به دست دوم و کار کرده بودن دستگاه ها نسبت به مدل های آکبند بسیار کم تر و گاهی تا نصف قیمت خواهد رسید. خرید این دستگاه ها می تواند. تا حد زیادی برای شما صرفه اقتصادی داشته و هزینه هایتان را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

دستگاه های استوک چه دستگاه هایی هستند؟

قبل از آنکه قیمت دستگاه های فتوکپی استوک را بدانید. بهتر است بدانید که این دستگاه ها چه دستگاه هایی هستند و چه ویژگی ها و مشخصاتی دارند.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و تعمیرات تجهیزات برقی در کشورهای اروپایی تنها و کشور های پیشرفته تنها به وسیله شرکت های سازنده برند ارائه می شود. بعد از چند سال شرکت ها و برندهای سازنده مدل های جدیدی از تجهیزات را طراحی کرده و به بازار ارائه می دهند. این شرکت ها بعد از ارائه مدل های جدید، خدمات پس از فروش مدل های قدیمی را محدود کرده تا صاحبان صنعت مجبور به تعویض مدل های قدیمی با مدل های جدید شوند. صاحبان دستگاه های قدیمی برای تعویض با مدل های جدیدتر مدل های قدیمی را با قیمت بسیار پایین تر به فروش می رسانند. این دستگاه ها برای فروش به کشورها دیگر از جمله کشورهای آسیایی فرستاده می شوند. بنابراین دستگاه های استوک با وجود آنکه دست دوم و کار کرده هستند. سالم و با کیفیت بوده و با دستگاه های خراب و بی کیفیت فرق دارند.

مزایای خرید دستگاه های استوک

در اینجا به بررسی مزایای خرید دستگاههای فتوکپی استوک می پردازیم:

قیمت پایین

قیمت دستگاه های فتوکپی استوک یکی از مهم ترین مزیت های خرید این دستگاه ها به شمار می رود. دستگاه های فتوکپی از جمله تجهیزات گران قیمت اداری محصوب می شوند. که برای خرید ارزان ترین آن ها نیز باید بیش از ۵۰ میلیون تومان و تا سقف چند صد میلیون تومان هزینه کنید. اما قیمت دستگاه های فتوکپی استوک تا نصف قیمت دستگاه های آکبند می باشد. برای مثال دستگاه فتوکپی آکبندی که ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد را می توانید. تنها با ۵۰ میلیون تومان هزینه کنید. این مساله برای شروع کسب و کار جدید به شما کمک می کند.

کاهش هزینه ها

شما بدون شک در ابتدای راه دوست دارید تا حد ممکن هزینه های خود را کاهش دهید. با خرید دستگاه های استوک می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و یا هزینه باقی مانده صرف کارهای دیگر کنید. مزیت دیگر این دستگاه ها برخورداری از کیفیت بسیار بالای آن ها است.

برند معروف و معتبر

دستگاه های فتوکپی استوک معمولا از برندهای معروف و معتبری بوده که کیفیت آن ها بسیار بالا است. شما با خرید این دستگاه ها می توانید. از این کیفیت بالا بهره مند شده و حجم کاری بالای خود را با کییفت استاندارد انجام دهید. مزیت دیگر این دستگاه ها علاوه بر قیمت دستگاه های فتوکپی استوک ضمانت نامه و گارانتی دستگاه ها می باشد. اکثر این دستگاه ها همراه با گارانتی و ضمانت نامه به فروش می رسند. با دریافت ضمانت نامه خیالتان آسوده است. که بعد از خرید اگر دستگاه در عملکرد خود دچار مشکلی شد می توانید از کمک متخصصان برای رفع آن بهره بگیرید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه های کپی استوک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.