قیمت فتوکپی کانن ۷۰۹۵

قیمت فتوکپی کانن 7095

قیمت دستگاه کانن ۷۰۹۵

قیمت فتوکپی کانن ۷۰۹۵ استاندارد ها و حد و مرزهای کپی گرفتن شما را به چالش می کشد. آمیزه ای از سرعت خارق العاده تکنولوژی ImageRUNNER توامان با دقت ۱۲۰۰ dpi ویژه کارهای حجیم. یک دستگاه فتوکپی همه فن حریف را به شما معرفی می کند.

طراحی این دستگاه به نحوی بوده که بتواند همه نیازهای محیط کاری مثل محیط یک شرکت را تامین کند. شرکتهایی حتی با بیشترین بار کاری و نیاز به بالاترین سطح دوام و ماندگاری دستگاه کپی. فتوکپی کانن مدل ۷۰۹۵ هم به لحاظ عملکردی و هم به لحاظ سخت افزاری با هر شرایطی خود را تطبیق می دهد.

امکان استوک خریدن یا اضافه کردن بسیاری از آپشن ها به صورت اختیاری نیز از نکات مثبت خرید این دستگاه است. که به لحاظ صرفه جویی در هزینه ها به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. این موارد قیمت دستگاه کپی کانن ۷۰۹۵ را به مراتب مقرون به صرفه تر خواهند کرد.

کاربری قدرتمند صنعتی، ویژگی مشخصه ImageRUNNER 7095

این دستگاه برای شرکت هایی که به عنوان واحد مرکزی تکثیرات یا انتشارات فعالیت می کنند. انتخاب بسیار خوبی است. بخش های چاپ و تکثیر، عرضه عمومی کتب و مقالات و حتی شعب مختلف ادارات بزرگی که همگی یک مجموعه حقوقی هستند. به طور کلی همه شرکتهایی که نیاز به کپی و تکثیرات سریع و در تیراژهای بالا دارند.

کانن ۷۰۹۵ مجهز شده به همه قدرت و توان کافی برای فعالیت بی عیب و نقص در یک محیط صنعتی و با بار کاری زیاد می باشد. بدنه تنومند و تقویت شده دستگاه در کنار سنسور تشخیص گیر کردن کاغذ، استحکام مثال زدنی را به دستگاه بخشیده است. استحکامی که آن را از هر جهت برای محیط کاری که ماهیانه اسناد فراوانی را مورد تکثیر قرار می دهد. قابل اطمینان کرده است.

مهم ترین پوئن مثبت این دستگاه و هم خانواده های مشابه آن، دسترسی آن ها به اینترنت است. این قابلیت به این معناست که شما می توانید. در بین شبکه اداری خود یکپارچگی کم نظیری را مشاهده کنید. این یکپارچگی در کنترل فعالیت ها و گردش کار ها به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

جمعبندی

شاید به جرئت بتوان گفت. که قیمت دستگاه کپی کانن ۷۰۹۵ یکی از پوئن های مثبتی است. که برای کارهای مقیاس صنعتی در نظر گرفته می شود. مراکز اصلی تکثیرات شرکت های بزرگ، مراکز توزیع کتب و جزوات، اداراتی با جریان کاری بدون استراحت و… همگی حداقل یک دستگاه فتوکپی صنعتی دارند. این موضوع را می توان از اندازه و پیکری بندی ۷۰۹۵ نیز متوجه شد.

بعنوان کلام آخر، اگر نیازمند دستگاهی هستید که سرعت، استحکام و دقت آن برای کار در کلاس تکثیرات متعدد ادارات بزرگ مناسب باشد. کانن ۷۰۹۵ انتخاب خوبی است. سرعت کم نظیر و حجم بالای کار آن در کنار استحکام قطعات ساخت کانن و پیکربندی بسیار محکم و بادوام دستگاه، حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.

خرید هر چه به صرفه تر این دستگاه، امروزه به علت افزایش اختیاری بسیاری از آپشن ها و هم چنین امکان استوک خریدن دستگاه برای شما خریداران عزیز مهیا شده است. همچنین دقت فوق العاده ۱۲۰۰ dpi و امکانات به صرفه خریدن دستگاه، می تواند در قطعی شدن انتخاب شما برای این دستگاه موثر باشد. بهترین خرید دستگاه کپی کانن ۷۰۹۵ را از فروشگاه کپی ایران داشته باشید. تا خاطر خود را از کیفیت محصول دریافتی آسوده کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کانن ۷۰۹۵ کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.