قیمت دستگاه کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا c652

قیمت دستگاه کونیکا مینولتا

قیمت دستگاه کونیکا مینولتا را به واسطه مبلغ اعلام شده توسط فروشگاه های اینترنتی و همچنین نمایندگی های فروش برای این نوع دستگاه ها ، تعیین می کنند . این قیمت با توجه به مدل و کاربرد های مختلفی که هر دستگاه دارد تعیین شده و هر قابلیت موجود در آنها می تواند در تعیین قیمت نهایی موثر باشد .

انواع دستگاه کپی

قیمت دستگاه کپی کونیکا مینولتا با توجه به مدل های مختلفی که از این دستگاه ها وجود دارد متفاوت است . مدلهای مختلفی از این دستگاه ها را می توان در بازار فروش مشاهده ، بررسی و خریداری نمود . از مدلهای موجود در بازار که در ایران رایج می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

C452 ‘ c654 ‘ c552 ‘ c451 ‘ c652 ‘ c454 و … .

 

مشخصات کلی دستگاه

قیمت دستگاه کپی کونیکا مینولتا را با در نظر داشتن مشخصات کلی آنها تعیین و اعلام می کنند . مشخصاتی مانند رزولوشن پرینت ، رزولوشن کپی ، سرعت کپی رنگی ، سرعت کپی سیاه و سفید ، زمان مورد نیاز برای گرم شدن دستگاه ، سایز کاغذ ، قابلیت پرینت طولی ، سرعت اسکن ، رزولوشن اسکن ، مولتی کپی ، حافظه رم دستگاه ، حافظه هارد دستگاه ، حداکثر تعداد پرینت در طول یک ماه ، توان مصرفی ، وزن دستگاه ، پورت دستگاه ، یونیت درایور ، مین برد ، یونیت فیوزینگ ، یونیت اسکن ، یونیت سی سی دی ، یونیت شارژر تی سی ، یونیت تانک تونر ، یونیت تانک دولوپر ، یونیت کاغذ کش ، برد پاور ، یونیت لیزر ، برد های ولتاژ ، یونیت شارژر و … .

 

فاکتورهای مهم برای خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا

قیمت دستگاه کپی کونیکا مینولتا به فاکتور های بسیاری بستگی دارد که در قیمت نهایی موثر هستند . چند نمونه از آنها را مرور می کنیم :

گنجایش مخزن

هر چقدر که مقدار ظرفیت در مخزن بالاتر باشد بهتر است . ولی اصولا بیشتر دستگاه های کپی از این مدل ، ظرفیت کافی را دارند . ظرفیت بالا بیشتر برای افرادی مناسب تر خواهد بود که تعداد چاپ بالاتری را در نظر دارند و نمی خواهند وقت بسیاری را برای جاگذاری کاغذ ها در داخل مخزن دستگاه صرف کنند .

رنگ

سیاه و سفید و رنگی ، از انواع مختلف این دستگاه ها است که در بیشتر موارد به صورت رنگی هستند . اگر نیاز به چاپ های متعدد برای چاپ رنگی در نظر باشد ، این دستگاه ها از بهترین گزینه های موجود در بازار هستند .

قابلیت اسکنر

این قابلیت در نمونه های جدید از این دستگاه ها بسیار ارتقا یافته و توانایی اسکن یا پرینت در آنها به طور مشترک نیز طراحی شده است . اگر این گزینه برای خریدار مهم باشد پیشنهاد می شود که او دستگاهی با توجه به این قابلیت ها را تهیه کرده و کیفیت را نیز در نظر داشته باشد .

قابلیت زوم

قابلیت زوم کردن در حالت های مختلف بزرگ نمایی یا کوچک نمایی بسیار مهم است ، مخصوصا برای اشخاصی که جزئیات بیشتری را می خواهند در نظر داشته باشند . این امتیاز در بیشتر دستگاه های این مدل وجود دارد .

اتصال به شبکه

قیمت دستگاه کپی کونیکا مینولتا با دارا بودن قابلیت اتصال یافتن به شبکه می تواند کمی متفاوت باشد . این مورد به دلیل امتیازات خاصی که دارد توجهات بسیاری را جلب می کند . در محیط های مختلفی مانند اداری یا شرکتی وجود داشتن این قابلیت بسیار مورد توجه بوده و به شدت پر کاربرد تلقی می شود . در استفاده های خانگی امکان دارد قابلیت اتصال یافتن به شبکه چندان گزینه کاربردی نبوده و به کار نیاید .

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.