قیمت ریسوگراف EZ 201

قیمت ریسوگراف EZ 370

قیمت ریسوگراف EZ 201

قیمت ریسوگراف EZ 201 با توجه به اینکه یکی از دستگاه های جدید و بروز به حساب می آید بسیار مناسب است. این مدل دستگاه کپی با بهره گیری از کاربری لیزری دقت و سرعت مناسبی دارد. شاید بد نباشد بدانید که هزینه چاپ و مواد مصرفی ارزان باعث محبوبیت این دستگاه در بین کاربران شده است.

همچنین این دستگاه کپی در سه نوع استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود می باشد. شاید بد نباشد بدانید که قیمت این سه نوع دستگاه با یکدیگر متفاوت است، به طوری که قیمت دستگاه استوک و بازسازی شده نسبت به دستگاه آکبند بسیار ارزان تر می باشد. بنابراین با توجه به بودجه و سرمایه ای که دارید می توانید نوع دستگاه کپی را انتخاب کنید.

 مزایا و ویژگی های موثر بر قیمت ریسوگراف EZ 201

به جرات می توان گفت ریسوگراف از کارایی بالایی برخوردار است. بنابراین استفاده از این دستگاه در دفاتر فنی و مراکز چاپ و تکثیر بسیار مناسب می باشد.

سرعت

از ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد. این دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۱۳۰ برگ را چاپ کند. همین قابلیت باعث افزایش محبوبیت این دستگاه در بین کاربران شده است.

قابلیت اتصال به کامپیوتر

بهتر است بدانید که ریسوگراف EZ 201 می تواند به رایانه وصل شود. بنابراین در صورتی که قصد چاپ فایل مورد نظر خود از رایانه را داشته باشید می توانید از طریق پورت اتصال USB2, USB3, Ethernet دستگاه را به رایانه وصل کنید.

ظرفیت سینی

یک موضوع مورد توجه دیگر این است که ظرفیت سینی کاغذ در این دستگاه کپی بالا می باشد. شما می توانید ۱۰۰۰ برگه به وزن ۸۰ گرم را در این مدل دستگاه کپی قرار دهید. همین ویژگی باعث شده است انتخاب دستگاه ریسوگراف EZ 201 برای مکانهای شلوغ و مراکز چاپ بسیار ایده‌آل باشد. از دیگر ویژگی‌های بارز دستگاه که مانع از اتلاف وقت کاربر می شود می توان به قابلیت چاپ مستقیم آن اشاره کرد.

آپشنهای اختیاری

با این قابلیت کابر دیگر احتیاجی به کامپیوتر نخواهد داشت. بنابراین کاربر می تواند به طور مستقیم از اطلاعات و داده های خود کپی بگیرد. همچنین ریسوگراف EZ 201 از امکانات اختیاری از قبیل سورتر، لارج باکس، برد پرینتر و قابلیت تغذیه خودکار برخوردار است.

این موضوع خارج از لطف نیست که امکانات اختیاری بیشترین تأثیر را بر قیمت ریسوگراف EZ 201 خواهند داشت. زیرا با اضافه یا حذف یکی از امکانات اختیاری قیمت ریسوگراف EZ 201 تفاوت چشمگیری پیدا خواهد کرد. از طرفی دقت چاپ این دستگاه مناسب است. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید از چاپی زنده و عمیق بهره مند شوید.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت ریسوگراف EZ 201 با توجه به کارایی و ویژگی های آن متفاوت خواهد بود. همچنین کاربر با انتخاب نوع دستگاه و امکانات اختیاری می ‌تواند قیمت دستگاه را تغییر دهد. همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه کپی در سه نوع در بازار موجود می باشد. در صورتیکه قصد خرید دستگاه استوک یا بازسازی شده را داشته باشید توصیه می کنیم آن را از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

زیرا دستگاه کپی مناسب خریداری است که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت لازم را هم داشته باشد. فروشگاه کپی ایران از اعتبار و سابقه طولانی مدتی برخوردار است. بنابراین توصیه می شود با مراجعه به سایت فروشگاه کپی ایران ویژگی های این مدل دستگاه کپی را مشاهده کنید. سپس بعد از مشاهده ویژگی های دستگاه نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسوگراف EZ 201 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.