قیمت ریکو آفیشیو ۲۰۰۰

قیمت  فتوکپی ریکو mp2000

قیمت ریکو آفیشیو ۲۰۰۰

قیمت ریکو آفیشیو ۲۰۰۰ براساس نوع و ویژگی های دستگاه متفاوت خواهد بود. از این دستگاه کپی براساس ویژگی هایی که دارد در مدارس و شرکت های کوچک استفاده می شود. این مدل دستگاه کپی با توجه به اینکه برند شرکت ریکو می باشد از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار است.

عوامل موثر بر قیمت ریکو آفیشیو ۲۰۰۰

منظور از دستگاه استوک محصولی می باشد که دوره ۳ تا ۵ ساله استفاده آنها در کشور های اروپایی و آمریکایی تمام شده است. شاید بد نباشد بدانید که مدت زمان استفاده از دستگاه کپی با توجه به قوانین موجود در هر کشور تعیین می شود. در کشورهای اروپایی و آمریکایی دستگاه های استوک بعد از گذراندن این دوره باید از رده خارج گردند.

استوک بازسازی شده

در نهایت دستگاه هایی که از کارکرد کمی برخوردار هستند و می توان آنها را بازسازی کرد به کشورهای آسیایی و جهان سوم ارسال می شوند. یکی از انواع استوک دستگاه استوک بازسازی شده است. منظور از دستگاه استوک بازسازی شده دستگاهی می باشد که بعد از سرویس و کنترل نهایی تمام مواد مصرفی دستگاه با مواد آکبند تعویض می شود.

قطعات صفر شده دستگاه بازسازی شده

از مواردی که در دستگاه های استوک تعویض می گردند می توان به تونر، ترانسفر، ایمیجها، هیتر کامل و یونیت درام اشاره کرد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که کیفیت دستگاه های استوک بازسازی شده و طول عمر آنها نسبت به دستگاه های استوک معمولی بسیار بالاتر می باشد.

قیمت ریکو آفیشیو ۲۰۰۰

این نوع از دستگاه های استوک از کیفیتی مشابه دستگاه های آکبند برخوردار هستند. قیمت ریکو آفیشیو ۲۰۰۰ از نوع استوک بر اساس کیفیت و شرایط دستگاه مشخص می شود. بنابراین هر چقدر که کارکرد دستگاه کمتر باشد و شرایط بهتری داشته باشد قیمت دستگاه استوک بالاتر خواهد رفت.بهتر است بدانید که دستگاه استوک با توجه به مدل، مارک و وضعیت آن قیمت های متفاوتی خواهد داشت.

آکبند

منظور از دستگاه آکبند دستگاهی است که نو می باشد و به اصطلاح تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است. این دستگاه ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. همچنین مدت زمان زیادی از تولید این نوع دستگاه ها نگذشته است. بنابراین در صورتیکه مشکل نقدینگی نداشته باشید می توانید با خیالی آسوده یک دستگاه آکبند را خریداری کنید.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت ریکو آفیشیو  ۲۰۰۰ با توجه به ویژگی هایی که دارد متفاوت خواهد بود. سرعت این دستگاه مناسب است، به طوری که قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگ را کپی بگیرد. نوع کاربری این دستگاه سیاه و سفید و لیزری می باشد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که دستگاه های استوک موقع بازسازی از کیفیت بالایی در حد دستگاه آکبند برخوردار هستند.بنابراین قیمت دستگاه استوک بازسازی شده بسیار به صرفه تر از دستگاه آکبند است. با خرید دستگاه استوک بازسازی شده با قیمت پایین تر اما کیفیتی در حد دستگاه آکبند می توانید انتخابی ایده آل برای خود رقم بزنید.

فروشگاه معتبر

توصبه می شود این نوع دستگاه کپی را تنها از شرکت های معتبر خریداری فرمایید.زیرا کیفیت و شرایط دستگاه زمان خرید آن بسیار اهمیت دارد. فروشگاه کپی ایران با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه فروش و ارائه خدمات از اعتبار بالایی در بین مشتریان برخوردار است. با خرید از این فروشگاه معتبر می توانید نسبت به کیفیت و قیمت آن اطمینان کامل را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.