قیمت ریکو آفیشیو mp 6002

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

قیمت ریکو آفیشیو mp 6002

قیمت ریکو آفیشیو mp 6002 با توجه به کارایی آن بسیار مناسب می باشد. از این مدل دستگاه کپی با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد در دفاتر فنی و مراکز آموزشی استفاده می شود. شاید بد نباشد بدانید که انتخاب و خرید دستگاه کپی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. توصیه می کنیم قبل از خرید هر نوع دستگاه کپی با ویژگی ها و مشخصات آن آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

 ویژگی های موثر بر قیمت ریکو آفیشیو mp 6002

بهتر است بدانید که نوع کاربری دستگاه کپی ریکو آفیشیو mp 6002 سیاه و سفید و لیزری می باشد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که دستگاه های لیزری نسبت به دستگاه های جوهر افشان از دقت و سرعت بالاتری برخوردار هستند. چنانچه کیفیت چاپ برای شما اهمیت دارد توصیه ما به شما این است که این مدل دستگاه کپی را خریداری کنید.

وضوح تصویر

زیرا دقت کپی در این دستگاه کپی ۱۲۰۰ dpi می باشد. با خرید این دستگاه می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید. همچنین این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۶۰ برگ را برای شما چاپ کند. بنابراین سرعت دستگاه برای انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد.

امکانات اختیاری

شاید بد نباشد بدانید که یکی از عوامل موثر بر قیمت ریکو آفیشیو mp 6002 امکانات اختیاری آن است. با اضافه و یا حذف امکانات اختیاری دستگاه می توانید قیمت آن را کاهش یا افزایش دهید. از امکانات اختیاری این دستگاه کپی می توان به اتصال به کامپیوتر، سورتر، فینیشر و قابلیت تغذیه خودکار ADFاشاره کرد.

بنابراین در صورت نیاز می توانید هر کدام از این امکانات اختیاری را به دستگاه اضافه کنید. به عبارتی این قابلیت باعث افزایش کارایی دستگاه شده است. دستگاه کپی ریکو آفیشیو mp 6002 در انواع مختلفی اعم از استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود می باشد.

نوع دستگاه

قیمت ریکو آفیشیو mp 6002 در نوع استوک و بازسازی شده نسبت به نوع آکبند ارزان تر است. هر کدام از انواع دستگاه کپی مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. بنابراین قبل از خرید ویژگی ها و مشخصات دستگاه را به طور کامل بررسی کنید.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت ریکو آفیشیو mp 6002 بر اساس نوع و ویژگی‌هایی که دارد متفاوت خواهد بود. این دستگاه کپی به دلیل دارا بودن برند ریکو در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. با توجه به اینکه دستگاه در سه نوع مختلف در بازار وجود دارد.

فروشگاه معتبر

چنانچه قصد خرید دستگاه کپی استوک یا بازسازی شده را داشته باشید بهتر است آن را از فروشنده و فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاه کپی ایران از اعتبار و سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری برخوردار می باشد. با فروشگاه کپی ایران می توانید خریدی مطمئن و آسان را برای خودتان رقم بزنید.

تمام دستگاه های موجود در این فروشگاه از کیفیت و کارایی لازم برخوردار هستند. بنابراین می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید و مشخصات و ویژگی های دستگاه را مشاهده فرمایید. سپس بعد از مشاهده دستگاه نسبت به خرید دستگاه اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp 6002 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.