قیمت ریکو آفیشیو mp2500

ریکو آفیشیو mp2500

قیمت ریکو آفیشیو mp2500

قیمت ریکو آفیشیو mp2500 با توجه به ابعاد مناسب و کارایی بالای آن بسیار مناسب می باشد. این دستگاه کپی یک دستگاه چند کاره برند ریکو است. به جرات می توان گفت انتخاب این دستگاه یک انتخاب ایده آل و به صرفه محسوب می شود. قبل از اینکه بخواهید دستگاهی را خریداری کنید بهتر است با ویژگی ها و کارایی آن آشنا شوید. در اینجا قصد داریم ویژگی ها و مشخصات دستگاه را به صورت تخصصی تر برای شما بازگو کنیم.

ویژگی های موثر بر قیمت ریکو آفیشیو mp2500

از ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی چند کاره بودن آن می باشد. البته ابعاد کوچکتری نسبت به مدل های ایستاده دارد. فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 جزء کلاس کاری متوسط به شمار می آید. اما این دستگاه به دلیل چند کاره بودن کارایی بسیار بالایی دارد.

کیفیت

کیفیت و رزولوشن در این مدل دستگاه کپی بسیار مناسب است. کیفیت کپی در این دستگاه معادل ۱۲۰۰ دی پی آی می باشد. همچنین کیفیت اسکن و پرینت آن ۶۰۰ دی پی آی است. چنانچه کیفیت چاپ برای شما بسیار اهمیت دارد توصیه می کنیم فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 را خریداری نمایید.

زمان آماده شدن

یکی دیگر از ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی یعنی کمتر از یک دقیقه اولین کپی را به شما تحویل می دهد. نخستین کپی سیاه و سفید توسط این دستگاه در مدت زمان ۶.۷ ثانیه آماده می شود.

سرعت

بهتر است بدانید که این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۲۰ برگ را کپی بگیرد. با اینکه سرعت دستگاه بسیار بالا نیست اما جهت انجام کارهای معمولی راضی کننده خواهد بود. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که با خرید این دستگاه کپی نیازی به خرید چند دستگاه به صورت جداگانه نخواهید داشت.

ابعاد

یکی از ویژگی های قابل توجه دستگاه فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 رومیزی بودن آن می باشد. بنابراین دستگاه از ابعاد مناسب و جمع و جوری برخوردار است. این دستگاه فضای بسیار کمی از محیط را به خود اختصاص می دهد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 با توجه به نوع و کارایی آن متفاوت خواهد بود. این دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن و جمع و جور بودن در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. شای بد نباشد بدانید که با این دستگاه جمع و جور می توانید تمام نیازهای خود را برطرف سازید.

همچنین هزینه مواد مصرفی و نگهداری در این مدل دستگاه کپی نسبت به سایر دستگاه ها بسیار پایین تر می باشد. از طرفی کیفیت دستگاه بسیار قابل توجه است. این دستگاه کپی در انواع مختلف (استوک، بازسازی شده، آکبند) در بازار موجود می باشد.

قیمت فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیو mp2500 در نوع استوک و بازسازی شده پایین تر از نوع آکبند است. در صورتی که قصد خرید این مدل دستگاه کپی داشته باشید بهتر است آن را از فروشگاه معتبر تهیه کنید. فروشگاه کپی ایران با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت توانسته است نامی ماندگار از خود به جای بگذارد. بنابراین توصیه می کنیم فتوکپی رومیزی ریکو آفیشیوmp2500 را با قیمت و کیفیت مناسب از این فروشگاه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp2500 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.