قیمت ریکو ۵۵۰۳

ریکو آفیشیو 5002

قیمت ریکو ۵۵۰۳

قیمت ریکو ۵۵۰۳ به نسبت ویژگی ها و کاربردهای چندگانه ای که دارد. بسیار مناسب بوده و خرید آن در مقایسه با خرید سه دستگاه مجزا برای پرینت، اسکن و کپی بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه چاپ به صورت استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود بوده و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از آن ها را تهیه کنید.

ویژگی های ریکو ۵۵۰۳

قبل از آن که به دنبال اطلاع از قیمت ریکو ۵۵۰۳ باشید. در ابتدا بدانید که خرید این دستگاه چاپ چه نیازهایی را در شما برطرف کرده و چه کاربردهایی دارد.

دستگاه چند منظوره

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. این دستگاه چاپ یک دستگاه چند منظوره و اداری بوده و می توانید از آن برای پرینت، کپی و اسکن مدارک و فایل های مختلف استفاده کنید.

سرعت و کیفیت ریکو ۵۵۰۳

این دستگاه چاپ اداری دارای سرعت چاپ ۵۵ برگ در دقیقه بوده و می تواند. با کیفیت پرینت ۱۲۰۰ dpi و کپی ۶۰۰ DPI تمامی جزئیات مورد نظر شما در چاپ به تصویر بکشد.

مصرف انرژی

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه چاپ، مصرف انرژی بسیار پایین و تکنولوژی های مختلف جهت کاهش توان مصرفی است. در واقع شما با خرید این محصول هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده و هم به حفظ محیط زیست کمک می کنید.

سایز کاغذ

سایز کاغذهای قرار داده شده در این دستگاه همانند دیگر دستگاه های چاپ پیشرفته A3 بوده و شما می توانید برگه های مختلف در سایزهای مختلف را برای چاپ در دستگاه قرار دهید.

کپی متوالی

در صورتی که حجم کاری شما بالا است. می توانید از گزینه کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ در این دستگاه استفاده کرده و سرعت کاری خود را چند برابر کنید. با استفاده از کابل شبکه و پورت USB نیز می توانید با این دستگاه چاپ به انتقال داده به صورت مستقیم و غیر مستقیم پرداخته و فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید.

کیفیت اسکن

کیفیت اسکن در این دستگاه نیز بسیار ایده آل است. و شما می توانید از فایل های کاریتان با کیفیت ۱۲۰۰ DPI اسکن بگیرید.

با توجه به تمامی ویژگی های مثبت و پرکاربرد این دستگاه چاپ، بدون شک قیمت ریکو ۵۵۰۳ بسیار مناسب بوده و شما می توانید. با خرید آن حجم بالایی از نیازهای کاری خود را برطرف کنید.

خرید استوک، آکبند یا بازسازی شده

اگر شما به دنبال خرید این مدل از دستگاه کپی هستید. با مراجعه به فروشگاه های آنلاین و حضوری می توانید. دستگاه را به صورت استوک، آکبند و بازسازی شده خریداری کنید. قیمت ریکو ۵۵۰۳ و هر دستگاه چاپ دیگر به صورت آکبند بسیار بیش تر از دو حالت دیگر بوده اما بدون شک کیفیت و طول عمر دستگاه در این حالت بالاتر است.

اما اگر بودجه شما محدود است و به دنبال خریدی با کیفیت و قیمت مناسب هستید. نوع بازسازی شده و استوک انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود.

خرید ریکو ۵۵۰۳ از کپی ایران

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی لوازم اداری از جمله انواع مختلف دستگاه های چاپ است. که شما می توانید با مراجعه به آن دستگاه مورد نظر خود را به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده، همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو ۵۵۰۳ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.