قیمت زیراکس wc 5645

زیراکس-wc5645

قیمت زیراکس wc 5645

قیمت زیراکس wc 5645 با توجه به کاربرد و کیفیتی بالایی که دارد. بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این مدل دستگاه کپی به دلیل سرعت بالایی که دارد. جهت استفاده در دفاتر فنی و ادارات شلوغ بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد. همچنین این مدل دستگاه زیراکس برای حجم کاری بالا طراحی و ساخته شده است.

آشنایی با مزایا و قابلیت های زیراکس wc 5645

این دستگاه زیراکس از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد. به طوری که توانسته است طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود اختصاص دهد. یکی از خصوصیات بارز این مدل دستگاه کپی که باعث شده است مورد توجه عده زیادی از کاربران قرار گیرد. قدرت بالا و سخت کار بودن آن می باشد.

همچنین از دیگر قابلیت های زیراکس wc 5645 سرعت مناسب آن است. به طوری که در هر دقیقه قادر است ۵۵ برگ را چاپ و تکثیر نماید. همچنین این مدل دستگاه کپی قادر است در طول روز ۸۰۰۰ برگ و ماهانه ۳۰۰۰۰  برگ را با کیفیت بالایی کپی کند.

ظرفیت سینی کاغذ یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه های کپی به شمار می آید. در صورت عدم تناسب سینی دستگاه کپی با حجم کاری و همچنین کافی نبودن ظرفیت آن به طور جدی با مشکل مواجه خواهید شد. خالی از لطف نیست بدانید که ظرفیت سینی این  مدل دستگاه کپی معادل ۴۵۰۰۰ برگ می باشد. از اینرو می توان گفت که از ظرفیت بالایی برخوردار است.

برخورداری از کیفیت بالا از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت زیراکس wc 5645 به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی از کیفیت بسیار بالایی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار است. به طوری که قادر است اسناد مختلف را با کیفیت  ۱۲۰۰ dpi چاپ نماید.

آشنایی با قیمت زیراکس wc 5645

قیمت زیراکس  wc 5645در مراکز  و فروشگاه های گوناگون و همچنین بازه های زمانی مختلف مقادیر متفاوتی دارد و تحت تاثیر عامل های متعددی قرار می گیرد.

مواد مصرفی

یکی از  عوامل موثر بر قیمت این مدل دستگاه مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است. دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد.

نوع مدل

از دیگر فاکتورهای مهم بر روی قیمت زیراکس wc 5645 نوع مدل ارائه شده آن می باشد. بهتر است بدانید که مدل های مختلف آن شامل استوک، آکبند و بازسازی شده هستند. در بین این مدل ها دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. در حالت کلی عوامل مختلفی همچون قابلیت چاپ دورو، سرعت، کیفیت، مصرف انرژی، راه های ارتباطی و غیره بر روی قیمت زیراکس wc 5645 تاثیر گذار است.

سفارش زیراکس ۵۶۴۵

زیراکس wc 5645 از دستگاه های کپی با کاربری سیاه و سفید است. که از تکنولوژی لیزری بهره می برد. برای خرید این مدل دستگاه کپی باید از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید. این مرکز یکی از بهترین مراکز جهت فروش انواع دستگاه های کپی و تجهیزات اداری به شمار می آید. در واقع شما به راحتی می توانید. با تمامی مشخصات و ویژگی های دستگاه های مورد نظر آشنا شوید، زیرا این مرکز تمامی مشخصات دستگاه های کپی و تجهیزات اداری را به طور کامل بر روی سایت کپی ایران قرار داده است.

جمعبندی

خرید یک دستگاه مجزا و تخصصی برای هر کاری که قرار است در یک دفتر اداری یا چاپخانه ای از صنعت چاپ و ماشین انجام شود کمی کلیشه ای شده است. انتخاب یک دستگاه چندکاره که بتواند همه کارهای چاپ، کپی، اسکن و فکس شما را همزمان و بدون تداخل و در عین حال با سرعت بالا انجام دهد یک امر ضروری برای همه کارگروه هایی است که با چاپ و پرینت سر و کار دارند.

دستگاه همه کاره زیراکس wc 5645 را می توان بدون شک یکی از بهترین ها و پرچمداران دانست. سرعت و کیفیت راضی کننده در کنار امنیت، دقت و رابط کاربری بی نظیر این دستگاه سبب شده است که این دستگاه به این اندازه محبوب بوده و مورد استفاده قرار بگیرد. به طور کلی این دستگاه همه کاره انتخاب حرفه ای ها می باشد.

اگر شما نیز به دستگاهی نیاز دارید که همه کارهای شما و سایر کارمندان دفترتان را با کوچکترین اشاره به صورت خودکار انجام دهد و همچنین برای امنیت گردش کارهای خود اهمیت ویژه ای قائل هستید، زیراکس wc 5645 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.