قیمت شارپ ۳۵۱

دستگاه کپی استوک شارپ

قیمت شارپ ۳۵۱

قیمت شارپ ۳۵۱ براساس میزان کارکرد و درجه بندی آن متفاوت خواهد بود. این مدل دستگاه کپی همانند سایر دستگاه های کپی موجود در بازار به صورت استوک می باشد. بنابراین از لحاظ قیمت با نوع آکبند متفاوت خواهد بود. بهتر است بدانید که هر چه کارکرد و استهلاک دستگاه استوک کمتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد. در اینجا به ویژگی های موثر بر قیمت شارپ ۳۵۱ می پردازیم.

شرکت ژاپنی شارپ

بدون شک نام برند بر قیمت شارپ ۳۵۱ تاثیرگذار خواهد بود. بهتر است بدانید که شرکت شارپ جزء تولیدکنندگان مطرح دستگاه های چاپ و نشر به شمار می آید. محصولات شرکت شارپ متقاضیان زیادی در سطح جهانی دارد. از ویژگی های مهم محصولات شرکت شارپ کیفیت و نوآوری های آن ها می باشد. لازم به ذکر است که نمونه ی استوک شارپ ۳۵۱ کیفیت لازم در حد آکبند را دارا می باشد.

ویژگی های موثر بر قیمت شارپ ۳۵۱

پیش از آنکه درباره قیمت شارپ ۳۵۱ اطلاعات کسب کنید بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید.

چند منظوره

شارپ ۳۵۱ یک دستگاه چند منظوره است که با خرید آن می توانید نیازهای خود را برطرف کنید. با استفاده از این دستگاه می توانید از کیفیت چاپ ۷۲۰ dpi بهره مند شوید. بنابراین این دستگاه کپی می تواند جزئیات و وضوح مورد نیاز را در فایل ها و اسناد مختلف به نمایش بگذارد.

دستگاه شارپ ۳۵۱ در انجام عملیات های چاپ، کپی، اسکن از سرعت مناسب و قابل قبولی برخوردار می باشد. با این مدل دستگاه کپی می توانید در هر دقیقه ۴۵ برگه را کپی و یا پرینت بگیرید. بنابراین می توانید نیازهای کاری روزانه خود را با این دستگاه برطرف کنید.

قابلیت چاپ دوطرفه شارپ ۳۵۱

اگر دستگاه چاپ را برای مراکز چاپ و نشر خریداری کنید از بیشترین کارهایی که با دستگاه چاپ انجام خواهید داد کپی دو طرفه خواهد بود. بنابراین این دستگاه به شما این امکان را می دهد به صورت خودکار از دو طرف برگه کپی بگیرید و نیازی به جابجا کردن برگه اصلی نداشته باشید. قابلیت کپی دو طرفه باعث افزایش سرعت عملکرد دستگاه خواهد شد. شارپ ۳۵۱ از کپی دوطرفه برخوردار است.

صفحه نمایش لمسی

بهتر است بدانید که قیمت شارپ ۳۵۱ در سایت های مختلف متفاوت است. زیرا درجه بندی و میزان کارکرد این دستگاه ها متفاوت می باشد. شارپ ۳۵۱ با دارا بودن صفحه نمایشگر لمسی از کاربرد آسان و مدیریت راحت تری برخوردار است. از طریق این صفحه نمایشی می توانید تمامی اطلاعات موردنیازتان را مشاهده کنید.

ظرفیت کاغذ

همچنین دستگاه شارپ ۳۵۱ دارای ۴ مخزن ۵۰۰ برگی است. در مجموع این مدل دستگاه کپی می تواند ۲۰۰۰ برگه را در خود نگه دارد. بنابراین برای مدت زمان طولانی احتیاجی نیست دستگاه را پر کنید.

عملکرد و کارایی

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد می توان گفت پرداخت قیمت شارپ ۳۵۱ از نظر اقتصادی توجیه پذیر می باشد. زیرا این دستگاه از نظر عملکرد و کارایی در سطح خوبی قرار دارد. همچنین این دستگاه چند منظوره است و با خرید یک دستگاه می توانید تمامی نیازهای خود را برطرف سازید. حتی الامکان سعی کنید دستگاه استوک را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاهی معتبر است که خود وارد کننده دستگاه استوک باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ ۳۵۱ کلیک کنید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.