قیمت شارپ MX 363N

قیمت شارپ MX363N

قیمت شارپ MX 363N

بی شک قیمت شارپ MX 363N برای کسانی که قصد خرید این دستگاه را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. این دستگاه همچون بسیاری از دستگاه های کپی دیگر به صورت استوک بوده و طبیعتا قیمت آن نیز بر اساس کارکرد و درجه بندی که دارد متفاوت است.

درباره ی شرکت ژاپنی شارپ

شارپ یک شرکت ژاپنی است که در زمینه ی تولید تجهیزات الکترونیک، لوازم خانگی، تجهیزات اداری و تجهیزات چاپ و نشر فعالیت می کند. تاسیس این شرکت به سال ۱۹۱۲ بر میگردد و یکی از خوش نام ترین و مطرح ترین شرکت های جهان می باشد. یکی از تولیدات این شرکت دستگاه های کپی می باشند. دستگاه های کپی شارپ به خاطر کیفیت بالا در دنیا شناخته شده هستند و مقبولیت بالایی دارند. از این رو قیمت شارپ MX 363N نیز قطعا از نام شرکت متاثر خواهد بود.

ویژگی های شارپ MX 363N

یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت شارپ MX 363N سه کاره بودن این دستگاه است. با استفاده از این دستگاه کپی می توانید عملیات های چاپ و پرینت سیاه و سفید و اسکن رنگی را انجام دهید. MX 363 می تواند برگه های از سایز A5 تا A3 را چاپ کند. این دستگاه از تکنولوژی لیزری برای چاپ استفاده کرده قابلیت چاپ دورو را نیز دارد.

رزولوشن و وضوح تصویر در هر سه عملکرد دستگاه دقیقا همان کیفیتی است که از شرکت شارپ انتظار می رود. تصاویر خروجی کنتراست متعادلی دارند و هیچ نکته ی ظریفی پنهان باقی نمی ماند. بنابراین حتی اگر قیمت شارپMX 363 کمی بالا نیز باشد ارزش آن را دارد. به ویژگی های مثبت شارپ MX 363N باید یک صفحه نمایش LCD با اندازه ی ۸.۵ اینچ را نیز اضافه کنیم. این صفحه نمایش لمسی کار با دستگاه را راحت می کند.

اهمیت قیمت شارپ MX 363N شاید رنگ ببازد هنگامی سرعت عملکرد این دستگاه را بدانید. زمان گرم شدن MX 363N کمتر از ۲۰ ثانیه است و برای اولین کپی تنها ۴.۶ ثانیه وقت می خواهد. به علاوه قادر است در هر دقیقه ۳۶ برگه را چاپ و ۷۰ صفحه را به صورت تمام رنگی اسکن کند.

تاثیر فاکتورهای مثبت بر قیمت شارپ MX 363N

بی شک فاکتورهای مثبت متعدد تاثیر عمده ای بر قیمت شارپMX 363 خواهد داشت. از جمله ی این فاکتورها می توان به محافظت و امنیت داده ها، حافظه ی داخلی بالا، قابلیت ارتقا به فکس، مصرف برق پایین و پشتیبانی انواع فرمت ها اشاره نمود. سینی با ظرفیت ۲۱۰۰ برگه، سازگاری با سیستم های عامل و سازگاری با محیط زیست از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه کپی می باشد.

به علاوه توابع و عملکردهای کاربردی و مفیدی که در دستگاه وجود دارد نیز قطعا قیمت شارپ MX 363N را دستخوش تغییرات خواهد نمود. این دستگاه مجهز به ADF و شارپ دسک (Sharpdesk) است. قابلیت ویرایش و حاشیه نویسی اسناد در خود دستگاه وجود دارد. و نیز می توانید اطلاعات اضافی به اسناد اسکن شده بیفزایید.

به علاوه می توانید دستگاه کپی را به یک فکس چند منظوره تبدیل کنید. و یا اینکه از پورت USB که در مقابل دستگاه قرار دارد به راحتی استفاده کنید. و در تمامی این کارها اطمینان داشته باشید تابع کنترل سند اجازه نخواهد داد افراد غیر مجاز بتوانند از اسناد محرمانه شما کپی بگیرند. پس مشاهده می کنید که قیمت شارپ MX363 هر چه که باشد ارزش پرداختن را دارد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX 363N کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.