قیمت شارپ mx 364

قیمت شارپ MX363N

قیمت شارپ mx 364

قیمت شارپ mx 364 تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. و ممکن است از یک دستگاه به دستگاه دیگر تغییر کند. قیمت و هزینه پرداختی همواره یکی از مهمترین نکاتی است که در خرید یک ماشین اداری باید به آن توجه داشت. واقعیت این است که می توانیم کیفیت را گران نخریم. شناسایی این عوامل و نحوه اثرگذاری آنها بر قیمت دستگاه می تواند. یک خرید ایده آل را برای شما رقم بزند.

پیکربندی و مدل دستگاه دو عوامل با بیشترین تاثیر بر روی قیمت شارپ mx 364 و هر دستگاه اداری دیگری هستند. شما می توانید با انتخاب مناسب ترین مدل و ترکیب کارآمد ترین آپشن های اختیاری علاوه بر دریافت نهایت کارایی، در هزینه های خود نیز بیشتری نصرفه جویی را کنید.

دستگاه شارپ mx 364

شارپ mx 364 یک دستگاه چندکاره اداری ساخت شارپ می باشد. این دستگاه چند کاره، اموری از جمله چاپ، کپی، فکس و اسکن را برای شما انجام می دهد. این دستگاه قابلیت های متعدد سخت افزاری و نرم افزاری را به همراه خود دارد تا توان تولیدی و راندمان کاری شما را به حداکثر برساند. ساز و کارهایی مثل SharpOPA نیز بر روی این مدل تعبیه شده اند.

شارپ mx364 یک دستگاه چندکاره سیاه و سفید می باشد. این دستگاه از یک سیستم سیاه و سفید کننده ۲۵۶ بیتی استفاده می کنند. به این ترتیب کیفیت اوراق چاپ و کپی شده کاملا بالا و چشم نواز می باشد. همچنین ساز و کارهای امنیتی متعددی نیز به منظور تامین نهایت امنیت داده های شما طراحی و راه اندازی شده اند.

آپشن های اختیاری به عنوان عامل موثر بر قیمت شارپ mx 364

 

همراه شارپ mx 364 شما می توانید آپشن های اختیاری متعددی را نیز سفارش دهید. این آپشن های اختیاری کارایی و توان تولیدی شما را تا چندین برابر افزایش می دهند. ولی هر کدام قیمت جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شود.

در نتیجه شما می توانید با انتخاب یک ترکیب معقولانه و ایده آل از بین آپشن های اختیاری، نه تنها توان تولیدی و کارایی خود را بالاتر ببرید، بلکه در هزینه های پرداختی خود نیز صرفه جویی کنید. چرا که استفاده از این آپشن ها در دراز مدت هزینه های شما را در زمینه هایی مثل نگهداری از دستگاه کاهش می دهد.

آپشن های اختیاری شارپ mx 364 که شما می توانید. آنها را برای اضافه شدن به دستگاه خود به صورت دلخواه انتخاب کنید متنوع هستند. سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد چند نمونه از این آپشن ها می باشند. سورتر و فینیشر صحافی و دسته بندی اوراق چاپ شده را بر عهده دارند.

لارج باکس ظرفیت سینی های ورودی دستگاه را افزایش می دهد. سیستم تغذیه خودکار یا به اختصار ADF نیز فرآیند قرار دادن کاغذ در ورودی دستگاه را به طور کاملا خودکار انجام می دهد. به این ترتیب هر یک از آپشن ها به یک نحو در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کنند.

خرید از فروشنده معتبر

هیچ چیز مثل خرید از یک فروشنده معتبر و مطمئن نمی تواند. خاطر شما را از سلامت و کارایی دستگاه و در عین حال قیمت مقرون به صرفه آسوده کند. با خرید از فروشگاه معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران، تضمین پرداخت مناسبترین هزینه در عین دریافت بهترین کیفیت را داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ mx 364 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.