قیمت شارپ MX2301N

قیمت شارپ MX 2301N

قیمت شارپ MX2301N

قیمت شارپ MX2301N نسبت به نوع دستگاه و با توجه به کاربرد های آن تعیین می شود. این مدل دستگاه فتوکپی از جمله دستگاه ‌های کپی چند کاره‌ است. به جرات می توان گفت این مدل دستگاه فتوکپی یک وسیله مناسب و پرکاربرد برای دفاتر فنی و چاپ و تکثیر با حجم کاری بالا به شمار می‌آید.

آشنایی با مزایا و قابلیت های شارپ MX2301N

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت شارپ MX2301N باشید بهتر است. با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن آشنا شوید.

کیفیت

با استفاده از این دستگاه فتوکپی قادر خواهید بود اسناد خود را با کیفیت و وضوح مناسبی چاپ نمایید. به گو‌نه ایی که اسناد چاپ شده توسط این دستگاه فتوکپی از وضوح و کیفیت ۶۰۰ DPI بهره می‌برند.

سرعت

همچنین این مدل دستگاه کپی از سرعت عملکرد مناسبی برای چاپ اسناد برخوردار می باشد. به گونه ایی که سرعت کلی دستگاه ۲۳ برگ در هر دقیقه بوده که سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد به حساب می آید. این مدل دستگاه کپی در مدت ۸.۹ ثانیه می تواند از اولین برگه به صورت رنگی کپی گرفته و تنها به ۶۰ ثانیه برای گرم شدن و آغاز به کار نیاز دارد. همچنین شارپ MX2301N در کمتر از ۶ ثانیه قادر است از اولین برگه به صورت سیاه و سفید کپی بگیرد.

قابلیت اتصال به کامپیوتر

یکی از مزیت‌های مهم و قابل توجه این نوع دستگاه فتوکپی این است که با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل می‌شود. از اینرو کاربر با خیالی آسوده قادر است اطلاعات موجود خود را به دستگاه کپی انتقال دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این مدل دستگاه کپی قابلیت چاپ دو طرفه خودکار دستگاه می باشد. این مزیت به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

سیستم عامل

همچنین سیستم عامل این مدل دستگاه کپی ویندوز می باشد بنابراین می تواند به راحتی فایل های مختلف را از دستگاه های جانبی کپی یا پرینت بگیرید. این مدل دستگاه برای کارهای انبوه مناسب می باشد زیرا می تواند وزن نسبتا زیادی برگه را درون خود نگه دارد. به طوری که دستگاه قادر است ۲۱۰۰ برگه را درون خود قرار دهد.

قابلیت اسکن

از دیگر قابلیت های مهم این مدل دستگاه کپی که بر روی قیمت شارپ MX2301N تاثیرگذار می باشد قابلیت اسکن آن است. از اینرو قادر است در هر دقیقه ۲۳ برگه را برای کاربران اسکن کند. لازم به ذکر است که این سرعت برای یک اسکنر بسیار مناسب می باشد. علاوه بر سرعت استاندارد اسکنر دستگاه از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار است. به طوری که کیفیت اسکن در شارپ MX2301N برابر ۶۰۰ DPI بوده و می تواند فایل ها و اسناد مختلف را با کیفیت بالایی اسکن نماید.

قیمت شارپ MX2301N چقدر است؟

بهتر است بدانید که قیمت یه مدل دستگاه فتوکپی به عوامل و فاکتورهای مختلفی مانند قابلیت زوم، قابلیت اسکنر، اتصال به شبکه، حافظه دستگاه، سرعت و کیفیت چاپ و ظرفیت سینی کاغذ بستگی دارد. از اینرو با توجه به ویژگی ها و کارایی که این مدل دستگاه دارد از یک قیمت مناسبی برخوردار است. در حالت کلی نمی توان قیمت شارپ MX2301N را به طور مشخص تعیین نمود. قیمت این مدل دستگاه در بازه های زمانی مختلف و در مراکز گوناگون ممکن است مقادیر متفاوتی را داشته باشد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت شارپ MX2301N با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از اینرو با خرید این دستگاه چند منظوره به راحتی می توانید تمام نیازهای خود را به بهترین شکل برطرف نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX2301N کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.