قیمت شارپ Sharp mx-4100n

دستگاه فتوکپی رنگی شارپ

قیمت شارپ Sharp mx-4100n

قیمت شارپ Sharp mx-4100n با توجه به کاربرد عالی این دستگاه بسیار مناسب است. این دستگاه قابلیت همزمان پرینت، اسکن و فتوکپی رنگی را در اختیار شما قرار داده و شما می توانید در هر لحظه چند کار را به طور همزمان با این دستگاه انجام دهید. ظرفیت بالا، کیفیت و وضوح مناسب، طول عمر بالا از دیگر ویژگی های این دستگاه است. که می تواند رضایت خاطر شما را از خرید به دست آورد.

ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-4100n باشید. بهتر است کمی با ویژگی های کاربردی این دستگاه آشنا شوید.

دستگاه چند منظوره

این دستگاه فتوکپی همانطور که در بالا نیز ذکر شد، می تواند علاوه بر فتوکپی رنگی، کارهای پرینت و اسکن شما را نیز به راحتی انجام دهد.

سرعت چاپ

از طرف دیگر سرعت چاپ در این دستگاه بسیار مناسب و عالی بوده و می تواند ۵۰ برگه را در هر دقیقه برای شما چاپ کند. از نظر سایز برگه هایی که درون دستگاه قرار می دهید. نیز محدودیت خاصی ندارید و می توانید. برگه های A3 تا A6 را درون دستگاه قرار داده و اسناد مورد نظر خود را کپی یا پرینت بگیرید.

دارای پورت شبکه

این دستگاه فتوکپی رنگی استوک دارای پورت شبکه بوده و به راحتی می توانید. اسناد مختلف در کامپیوترهای متصل به شبکه را با آن پرینت بگیرید.

کیفیت و وضوح

کیفیت و وضوح چاپ نیز در این دستگاه فتوکپی رنگی استوک بسیار زیاد بوده و می تواند با کیفیت ۱۲۰۰DPI مدارک شما را پرینت بگیرد. علاوه بر داشتن دکمه های کاربردی و ساده این دستگاه فتوکپی دارای یک صفحه نمایش لمسی و بزرگ بوده و کارکردن با دستگاه را بسیار ساده می کند.

ظرفیت هارد

ظرفیت هارد این دستگاه نیز قابل قبول و عالی بوده و با داشتن حافظه ۸۰ گیگا بایت می تواند تا مدت ها مدارک و اسناد مختلف را در حافظه خود نگه داشته و هر زمان که شما مایل بودید آن ها را چاپ کند یا پرینت بگیرد. این دستگاه علاوه بر قابلیت کپی رنگی به شما امکان کپی سیاه و سفید را داده و شما می توانید. با در نظر گرفتن نیاز خود از میان آن ها نوع کپی و پرینت را انتخاب کنید.

قابلیت کپی متوالی

یکی دیگر از ویژگی هایی که بر قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-4100n موثر است، داشتن قابلیت کپی ۹۹۹ برگ متوالی است که کاربرد آن را بسیار گسترده و متنوع کرده است. قبل از خرید این دستگاه بهتر است بدانید. که ظرفیت سینی آن می تواند. تا ۵۱۰۰ برگ نیز افزایش پیدا کرده و می توانید با سرعت عالی از آن استفاده نمایید.

خرید دستگاه فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-4100n از فروشگاه معتبر

متاسفانه شرایط نامناسب اقتصادی و تغییرات نرخ دلار و ارز باعث تغییرات در قیمت تمامی کالاها از جمله دستگاه های فتوکپی استوک نیز شده اند. قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ Sharp mx-4100n ممکن است. در بازه های زمانی مختلف و در مراکز مختلف مقادیر متفاوتی داشته باشد. نکته مهم این است. که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر به انجام برسانید. تا از مناسب بودن قیمت آن اطمینان داشته باشید. برای این منظور ما بهترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه می کنیم. که می توانید. با مراجعه به فروشگاه سایت این محصولات را مشاهده فرمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ ۴۱۰۰  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.